_ems Skrevet 10. mai 2024 #1 Skrevet 10. mai 2024 Hei! Har sittet og sett litt på "anonymous beach" på Kypros. Er det noen som har vært der og kan fortelle litt om hotellet og stedet? Er det trygt for en jente på 25 og reise dit alene?
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #2 Skrevet 10. mai 2024 Bortsett fra at Kypros er et kjempekjedelig, flatt og tørt sted med kulturliv og natur som Svinesund, er det nok helt trygt å dra dit. Anonymkode: b40ec...e34 2
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #3 Skrevet 10. mai 2024 Kypros ville ikke vært førstevalget hvis jeg som jente tenker trygghet. Det er fortsatt et utbredt partysted, særlig Ayia Napa. Ville valgt en mindre øy, et roligere sted…. Anonymkode: 52a4f...7a7
_ems Skrevet 10. mai 2024 Forfatter #4 Skrevet 10. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Bortsett fra at Kypros er et kjempekjedelig, flatt og tørt sted med kulturliv og natur som Svinesund, er det nok helt trygt å dra dit. Anonymkode: b40ec...e34 Jeg drar ned hovedsakelig for å lese til eksamen, men craver sol og varme. Ikke ute etter noe veldig "livlig" sted denne gangen, da jeg ikke trenger fristelser for å droppe eksamenslesing
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #5 Skrevet 10. mai 2024 Jeg har vært i Ayia Napa og som mann ville jeg ikke reist dit alene, det er utrolig mye snusk, lureri og bråk der. Hjelper heller ikke at det er flust med russisk mafia og andre kjeltringer fra Øst-Europa. Anonymkode: 1e047...6bf 1 2
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #6 Skrevet 10. mai 2024 _ems skrev (1 time siden): Jeg drar ned hovedsakelig for å lese til eksamen, men craver sol og varme. Ikke ute etter noe veldig "livlig" sted denne gangen, da jeg ikke trenger fristelser for å droppe eksamenslesing Lenge siden jeg var på Kypros, var på Fig Tree Bay, tror det er noe roligere. Anonymkode: 889bb...1b9 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #7 Skrevet 10. mai 2024 Ayia Napa er liksom ikke det første som popper opp som alternativ når en skal ha det stille og rolig… 😂😂 Anonymkode: 52a4f...7a7 2
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #8 Skrevet 10. mai 2024 Larnaca. Rolig koselig sted. Jeg har vært der alene flere ganger. Anonymkode: 11a0e...1d6
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #9 Skrevet 10. mai 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Bortsett fra at Kypros er et kjempekjedelig, flatt og tørt sted med kulturliv og natur som Svinesund, er det nok helt trygt å dra dit. Anonymkode: b40ec...e34 Var du utenfor charterhotellet? Anonymkode: 0f20b...23a 2
_ems Skrevet 10. mai 2024 Forfatter #10 Skrevet 10. mai 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ayia Napa er liksom ikke det første som popper opp som alternativ når en skal ha det stille og rolig… 😂😂 Anonymkode: 52a4f...7a7 Har vært der tidligere, er relativt stille og rolig om man bor litt utenfor bar-gatene! Mer nysgjerrig på om det er trygt alene😅
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #11 Skrevet 10. mai 2024 Med ditt formål, som er å lese og sole seg, så fungerer Kypros. Bare finn deg et hotellområde som er for familier, pensjonister, treningsleir etc så du slipper noe av all nattestøyen. Anonymkode: 9088d...4d6 1
_ems Skrevet 10. mai 2024 Forfatter #12 Skrevet 10. mai 2024 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Med ditt formål, som er å lese og sole seg, så fungerer Kypros. Bare finn deg et hotellområde som er for familier, pensjonister, treningsleir etc så du slipper noe av all nattestøyen. Anonymkode: 9088d...4d6 Gull!
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #14 Skrevet 11. mai 2024 Var nettopp i Larnaka en uke for å lese til eksamen. Bodde på et rolig hotell med treningsrom og basseng, og med frokost. Et lite stykke å gå for å finne gode spisesteder, eller du kan ta bussen inn til Larnaka. Stranda er kjip da, så jeg dro et par dager til Ayia Napa for å bade. https://sveltoshotel.com Anonymkode: 8688c...92a 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #15 Skrevet 12. mai 2024 Jeg reiser også alene dit i sommer. Så er veldig spent. Skal til Ayia napa. Bor på familiehotell. Har bestilt frokost og middag inkludert så jeg slipper å gå så mye utenfor hotellet. Eneste er lunsj og brus og sånn som jeg må handle på butikken. Men det er bare et steinkast unna så jeg tenker det er trygt. Kommer heller ikke til å drikke alkohol. Stranda er også bare 100 meter unna så slipper å gå så mye i gatene. Har også bestilt transport til og fra hotellet med reisebyrået 🤭 jeg der litt paranoid da siden det er aller første gang jeg reiser alene, så tar masse forhåndsregler.. Anonymkode: 59db0...595
_ems Skrevet 12. mai 2024 Forfatter #16 Skrevet 12. mai 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg reiser også alene dit i sommer. Så er veldig spent. Skal til Ayia napa. Bor på familiehotell. Har bestilt frokost og middag inkludert så jeg slipper å gå så mye utenfor hotellet. Eneste er lunsj og brus og sånn som jeg må handle på butikken. Men det er bare et steinkast unna så jeg tenker det er trygt. Kommer heller ikke til å drikke alkohol. Stranda er også bare 100 meter unna så slipper å gå så mye i gatene. Har også bestilt transport til og fra hotellet med reisebyrået 🤭 jeg der litt paranoid da siden det er aller første gang jeg reiser alene, så tar masse forhåndsregler.. Anonymkode: 59db0...595 Så spennende, har troen på at du får en skikkelig fin ferie!! Jeg reiste alene i 2019(?) for første gang - og elsket det!!❤️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå