Melania_T Skrevet 10. mai 2024 #1 Skrevet 10. mai 2024 (endret) .. Endret 10. mai 2024 av Melania_T Vil slette innlegget, har fått nok svar
Gjest ZarahSweet Skrevet 10. mai 2024 #2 Skrevet 10. mai 2024 Bare du vet hva som vil gjøre deg lykkelig. Gikk fra to fine menn fordi jeg bare følte vennskap mot slutten. Fikk heller aldri den «This is the One» følelse med noen av dem. Da jeg møtte kjæresten slo det ned som Lyn fra klar himmel hva jeg ønsket meg. ALT stemmer. Kjemi, vennskap, partner og elsker🥰
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #3 Skrevet 10. mai 2024 Når du kjenner sånn på det seksuelle så er ikke dette rette mannen for deg! Du bor sammen med en god venn. Bli singel. For deres begges skyld. Du frarøver faktisk han noe når sex ikkr er en del av forholdet. Anonymkode: d5111...6f7 2 1
Brunello Skrevet 10. mai 2024 #4 Skrevet 10. mai 2024 Jeg er glad for at jeg er i et godt forhold der sex ikke er det viktigste. For meg er det selvsagt viktig at vi har ok sex, men det er veldig mye annet i forholdet vårt som er langt viktigere. 1
Gjest ZarahSweet Skrevet 10. mai 2024 #5 Skrevet 10. mai 2024 2 minutter siden, Brunello said: Jeg er glad for at jeg er i et godt forhold der sex ikke er det viktigste. For meg er det selvsagt viktig at vi har ok sex, men det er veldig mye annet i forholdet vårt som er langt viktigere. Jeg er også i et godt forhold. Men sexen er insane og det er helt fantastisk🥳
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #6 Skrevet 10. mai 2024 Jeg gikk nettopp ut av et 3 år langt forhold blant annet fordi sexen var kjedelig. Selv om jeg er over 50 ønsker jeg å ha et rikt, spennende og levende sexliv, resten av livet. Jeg ville nok ikke ha gjort det slutt ene og alene pga sexen, det var en del annet jeg følte vi ikke var kompatible på og. Som ZarahSweet sa, så følte jeg aldri han var «the one», og jeg hadde ingen tro på at vi ville bli gamle sammen. Jeg tror en mann skulle vært tilnærmet perfekt på alle mulige måter før jeg hadde orket å innfinne meg med et mangelfullt sexliv. Anonymkode: 02d13...7e2
Melania_T Skrevet 10. mai 2024 Forfatter #7 Skrevet 10. mai 2024 (endret) .. Endret 10. mai 2024 av Melania_T
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #8 Skrevet 10. mai 2024 Jeg ble i et fantastisk forhold selvom sexlivet var mer eller mindre dødt. Viste seg at hun var deprimert og etter 3 års samarbeid, terapi og arbeid eksploderte det😂😂 herregud vi har hatt oss på do på utested som om vi var i 20-åra igjen og ikke småbarnsforeldre sent i 30-åra. Anonymkode: 7ece2...af8 2
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #9 Skrevet 10. mai 2024 Melania_T skrev (2 minutter siden): Tusen takk for svar! Det er selvfølgelig andre småting som også spiller inn. Han er ikke er god til å ta initiativ til husarbeid, kan ikke lage mat osv. som gjør at jeg føler at jeg må gjøre og ta hånd om alt. Og vi har litt ulike drømmer for fremtiden. Jeg er også redd for at det er for sent å finne en ny nå, selv om det sikkert høres dustete ut 😕 Så ikke denne før mitt svar. Men daaaa er det jo noe annet. Da er han ikke så topp som du opprinnelig skisserte. Her var alt helt perfekt - ingen unntak. Verdier, livsdrømmer, drift av Familien AS. Alt var på linje bare ikke sexlivet. Anonymkode: 7ece2...af8
Melania_T Skrevet 10. mai 2024 Forfatter #10 Skrevet 10. mai 2024 1 minutt siden, AnonymBruker said: Så ikke denne før mitt svar. Men daaaa er det jo noe annet. Da er han ikke så topp som du opprinnelig skisserte. Her var alt helt perfekt - ingen unntak. Verdier, livsdrømmer, drift av Familien AS. Alt var på linje bare ikke sexlivet. Anonymkode: 7ece2...af8 Sant, burde tatt det med i HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå