AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #1 Skrevet 10. mai 2024 Litt teit å kalle det «synsk» kanskje, så derfor i gåsetegn. Men klarsynt, da, og klarhørt, klarfølt, medium, osv. Jeg har i flere år opplevd å være det, men ikke på «kommando» (i det minste uten hjelpemidler). Eller, jeg klarer å lese følelser og stemninger o.l. langt mer enn det som normalt er.. på en overnaturlig måte. Men bildene får jeg ikke opp annet enn helt tilfeldig. Det kan f.eks. være helt brått når jeg kommer til et sted med åndelig aktivitet, eller plutselig rett før jeg sovner kan jeg se bilder fra en annens liv og evt. en annen tid, som stemmer hvis jeg spør vedkommende om det. Masse sånt. Har blitt bedre og bedre på dette med årene, men lurer fortsatt på hvordan man kan lære seg og få like god kontroll på å «se» som å være klarfølt? Det samme med mediumskap. Et par ganger har jeg hatt kontakt og fått informasjon/kommunisert. Veldig spennende og interessant! Men litt skremmende. Er 30 nå og har hatt det siden jeg var helt lite barn (ifølge min mor). Hvordan øve seg bedre og bedre på dette? Har prøvd å meditere, men føler ikke det er helt veien… Anonymkode: 3c7d0...015 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #3 Skrevet 11. mai 2024 Ikke bare mediter, du må være flink sette sammen informasjonen du får. Ånden gir deg ikke mer enn det du trenger og det behovet er. Det er ikke alt vi heller ikke skal vite eller se og da vil ikke ånden heller samarbeide trur jeg Anonymkode: c1fef...4e9
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #4 Skrevet 12. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 10.5.2024 den 17.48): Litt teit å kalle det «synsk» kanskje, så derfor i gåsetegn. Men klarsynt, da, og klarhørt, klarfølt, medium, osv. Jeg har i flere år opplevd å være det, men ikke på «kommando» (i det minste uten hjelpemidler). Eller, jeg klarer å lese følelser og stemninger o.l. langt mer enn det som normalt er.. på en overnaturlig måte. Men bildene får jeg ikke opp annet enn helt tilfeldig. Det kan f.eks. være helt brått når jeg kommer til et sted med åndelig aktivitet, eller plutselig rett før jeg sovner kan jeg se bilder fra en annens liv og evt. en annen tid, som stemmer hvis jeg spør vedkommende om det. Masse sånt. Har blitt bedre og bedre på dette med årene, men lurer fortsatt på hvordan man kan lære seg og få like god kontroll på å «se» som å være klarfølt? Det samme med mediumskap. Et par ganger har jeg hatt kontakt og fått informasjon/kommunisert. Veldig spennende og interessant! Men litt skremmende. Er 30 nå og har hatt det siden jeg var helt lite barn (ifølge min mor). Hvordan øve seg bedre og bedre på dette? Har prøvd å meditere, men føler ikke det er helt veien… Anonymkode: 3c7d0...015 Jeg hadde det litt som deg, kjøpte tarotkort og da jeg la de så kunne se jeg større bilder og større scenarioer, eller føle andres følelser i situasjoner. Det jeg manglet har altså et verktøy å kanalisere med, prøv deg frem og se. Anonymkode: 20370...99a
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2024 #5 Skrevet 13. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 12.5.2024 den 9.22): Jeg hadde det litt som deg, kjøpte tarotkort og da jeg la de så kunne se jeg større bilder og større scenarioer, eller føle andres følelser i situasjoner. Det jeg manglet har altså et verktøy å kanalisere med, prøv deg frem og se. Anonymkode: 20370...99a Enig her. Jeg foretrekker dog orakelkort. Tror også det handler om å ha noe å konsentrere seg om og meditere over, ikke bare vente på tilfeldig informasjon. For å bruke kort må du innstille deg på å åpne deg og være i dialog med universet. Med det sagt, vær forberedt på å åpne pandoras eske. Jeg har landet på (hvertfall nå i småbarnsperioden) at slike drypp av informasjon, bruddstykker og bilder som jeg får opp automatisk holder i massevis. Jeg blir helt utslitt av å jobbe med kort. Krystaller er forøvrig også godt å jobbe med, men de krever mer tolkning og intensjon. Anonymkode: a5848...9b2
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2024 #6 Skrevet 13. mai 2024 Pusteøvelser og ulike former for meditasjoner og drømmereiser øver opp «muskelen». finn ulike guidede meditasjoner på YT så kommer du langsomt inn i det ☺️ Pusteøvelser der du fx puster med hjertet er også veldig effektive. søk evt opp «heart brain coherence” ☺️ Anonymkode: 5f76e...a1b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå