AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #1 Skrevet 10. mai 2024 Jeg er 4 uker på vei. Merker jeg har litt små smerter nederst i magen nær lysken, sånn små klemmende smerter. Men idag har jeg hatt litt sterke smerter i høyre side av korsryggen? Er det normalt? Og kan jeg ta 500mg paracet? Eller burde jeg la være? Er ikke så ille, men det er bare ubehagelig. Anonymkode: 1bf6f...4ce
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #2 Skrevet 10. mai 2024 Tenker d kan bli et langt svangerskap hvis du skal bekymre deg for litt ubehag i korsryggen. Det meste er normalt, hva vil du gjøre hvis noen sier det ikke er normalt? Ringe føden? Ta Paracet, ikke problem. Lev som normalt. Heller ikke problem. Anonymkode: 7c5d3...0d6 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #3 Skrevet 10. mai 2024 Det tåler man og det er veldig normalt, ville ikke tatt smærtestillende bare pga. det Anonymkode: c7aca...be3 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #4 Skrevet 10. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tenker d kan bli et langt svangerskap hvis du skal bekymre deg for litt ubehag i korsryggen. Det meste er normalt, hva vil du gjøre hvis noen sier det ikke er normalt? Ringe føden? Ta Paracet, ikke problem. Lev som normalt. Heller ikke problem. Anonymkode: 7c5d3...0d6 Det må vel være lov å spørre og være litt bekymra når jeg er første gangs gravid. Tror nok ikke jeg er alene om det. Og for å være helt ærlig opplever jeg deg en smule spydig når du skriver som du gjør og formulerer deg som du gjør. Har jeg gjort deg noe vondt ved å bare spørre siden du må svare meg sånn? Kanskje jeg kan lære noe nytt ved å spørre her og få andres erfaringer. Anonymkode: 1bf6f...4ce 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #5 Skrevet 10. mai 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det tåler man og det er veldig normalt, ville ikke tatt smærtestillende bare pga. det Anonymkode: c7aca...be3 Husk også at det er vanlig med mensenlignende smerter så tidlig. Anonymkode: c7aca...be3 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #6 Skrevet 10. mai 2024 Det er vanlig, jeg ville droppet Paracet så lenge det bare er ubehagelig og ikke vondt. Anonymkode: 5f77c...235
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #7 Skrevet 10. mai 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er vanlig, jeg ville droppet Paracet så lenge det bare er ubehagelig og ikke vondt. Anonymkode: 5f77c...235 Okei da dropper jeg det. Jeg jogget meg en tur i sta, og merket smertene under turen, også øka smerten en del når jeg kom hjem men så har det roet seg litt. Var bare redd jeg over anstrengte meg. Takk for svar! Anonymkode: 1bf6f...4ce
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #8 Skrevet 10. mai 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Okei da dropper jeg det. Jeg jogget meg en tur i sta, og merket smertene under turen, også øka smerten en del når jeg kom hjem men så har det roet seg litt. Var bare redd jeg over anstrengte meg. Takk for svar! Anonymkode: 1bf6f...4ce Det er ikke farlig å ta Paracet når man er gravid, jeg bare tenker det er greit å la være hvis man ikke må 🙂 Anonymkode: 5f77c...235
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå