AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #1 Del Skrevet 10. mai 2024 Hva er greia? Omtrent samtlige menn på 27-28 er dritkjekke, og 99% over 30-35+ er menn ingen kvinner ville snudd seg etter. Jeg ser jo i det virkelige liv at menn er like flotte etter 30, og har derfor lagd meg en teori at de kjekke under 30 blir snappet opp kjapt av jevnaldrende kvinner, mens de på 35+ er evigsingle og aldri valgt, og dermed gir det mening at de ikke er attraktive . Jeg får en del superlikes av de unge mennene men jeg er ikke dum, sveiper ingen av dem til høyre da jeg ikke er ute etter tøm og røm. Før jeg får skyllebøtta om at jeg burde valgt mann i tyveårene fremfor å leve livet er det nettopp det jeg gjorde, samliv fra alder 19-32 og nå singel 🙃 Har andre observert det samme eller er det bare meg? Litt kjedelig da, for har en følelse det vil bli vanskelig å møte noen når jeg ikke finner noen på tinder. Anonymkode: ff3e8...adc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hmmm1 Skrevet 10. mai 2024 #2 Del Skrevet 10. mai 2024 Er en sannhet i det ja. Er samme på andre fronten. Kvinnene som er på 30+ er ofte uatraktive og alt for kravstor i forhold til sin egen markedsverdi. Mye bedre å date de som er 25-29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #3 Del Skrevet 10. mai 2024 De gode er ikke lenge på tinder, nei. Gjelder begge kjønn og alle aldre Anonymkode: 25f9e...2cb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #4 Del Skrevet 10. mai 2024 1 minutt siden, Hmmm1 said: Er en sannhet i det ja. Er samme på andre fronten. Kvinnene som er på 30+ er ofte uatraktive og alt for kravstor i forhold til sin egen markedsverdi. Mye bedre å date de som er 25-29 Er kanskje her det krasjer da, selv om jeg får superlikes og swipenotes om hvor vakker jeg er og bla bla fra de kjekke mennene sveiper jeg venstre fordi jeg er inneforstått med at de er yngre, mindre modne osv, mens menn bare kjører på med de yngre likevel. Dermed blir det ingen match mellom attraktive og jevnaldrende par? 😅 Anonymkode: ff3e8...adc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #5 Del Skrevet 10. mai 2024 4 minutter siden, AnonymBruker said: De gode er ikke lenge på tinder, nei. Gjelder begge kjønn og alle aldre Anonymkode: 25f9e...2cb Jeg vil jo si jeg er en god partner. Kun hatt ett forhold i mitt liv som var seriøst og langvarig. Får høre at jeg er veldig pen, snill, empatisk, morsom. Men burde kanskje slette profilen. Synd det er vanskelig å treffe noen irl så hadde jeg ikke trengt tinder. Anonymkode: ff3e8...adc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #6 Del Skrevet 10. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er kanskje her det krasjer da, selv om jeg får superlikes og swipenotes om hvor vakker jeg er og bla bla fra de kjekke mennene sveiper jeg venstre fordi jeg er inneforstått med at de er yngre, mindre modne osv, mens menn bare kjører på med de yngre likevel. Dermed blir det ingen match mellom attraktive og jevnaldrende par? 😅 Anonymkode: ff3e8...adc Om du er 32, kan du da matche med en på 29? Det er jevnt Anonymkode: 25f9e...2cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #7 Del Skrevet 10. mai 2024 1 minutt siden, AnonymBruker said: Om du er 32, kan du da matche med en på 29? Det er jevnt Anonymkode: 25f9e...2cb Blir 33 i sommer, og klarer ikke legge vekk tanken på at jeg må velge en på min alder + 5 år for å finne noe seriøst, så tør ikke sveipe de til høyre. Anonymkode: ff3e8...adc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #8 Del Skrevet 10. mai 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Blir 33 i sommer, og klarer ikke legge vekk tanken på at jeg må velge en på min alder + 5 år for å finne noe seriøst, så tør ikke sveipe de til høyre. Anonymkode: ff3e8...adc Ville satset på 0-3 år pluss minus Anonymkode: 25f9e...2cb 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #9 Del Skrevet 10. mai 2024 Jeg er 49 og har gitt opp å lete etter menn på Tinder på min egen alder. Ingen som jeg føler meg tiltrukket av og har måttet gå kraftig ned i alder for å møte noen jeg er fysisk tiltrukket av. Så det stemmer, betraktelig høyere kvalitet på gutta 28-30 år Anonymkode: b2c62...8f4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hmmm1 Skrevet 10. mai 2024 #10 Del Skrevet 10. mai 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Er kanskje her det krasjer da, selv om jeg får superlikes og swipenotes om hvor vakker jeg er og bla bla fra de kjekke mennene sveiper jeg venstre fordi jeg er inneforstått med at de er yngre, mindre modne osv, mens menn bare kjører på med de yngre likevel. Dermed blir det ingen match mellom attraktive og jevnaldrende par? 😅 Anonymkode: ff3e8...adc Du kan jo tenke deg selv hva en mann ville valgt. De jeg møter i alderen 30-33 er ofte begynt å få alderstegn og er veldig klar over det så de forsøker å finne seg en å få barn med. Det er ofte mer et intervju enn en date, og flere av de har få gode kvaliteter. Date du ei på 27. Er hun mye mer lun, mer klar for å ha det gøy etc Dog skal det sies at jeg har høyere forventinger til ei som er 32 enn ei som er 27. Men det er jo fordi at ei på 32 burde ha livet mer på stell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #11 Del Skrevet 10. mai 2024 33 minutter siden, Hmmm1 said: Du kan jo tenke deg selv hva en mann ville valgt. De jeg møter i alderen 30-33 er ofte begynt å få alderstegn og er veldig klar over det så de forsøker å finne seg en å få barn med. Det er ofte mer et intervju enn en date, og flere av de har få gode kvaliteter. Date du ei på 27. Er hun mye mer lun, mer klar for å ha det gøy etc Dog skal det sies at jeg har høyere forventinger til ei som er 32 enn ei som er 27. Men det er jo fordi at ei på 32 burde ha livet mer på stell Tør å påstå at jeg ikke er sånn, ser yngre ut enn alder og er fremdeles livsglad og leter etter kjemi og et fint samliv. Er obs på røde flagg og hva jeg ønsker, men har ingen krav jeg ikke kan oppfylle selv. Er også obs på det jeg har å tilby en partner. Men både ser og høres ikke ut som at tinder er stedet for meg da 😄 Får prøve å komme meg mer ut i helgene. Anonymkode: ff3e8...adc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #12 Del Skrevet 10. mai 2024 44 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er 49 og har gitt opp å lete etter menn på Tinder på min egen alder. Ingen som jeg føler meg tiltrukket av og har måttet gå kraftig ned i alder for å møte noen jeg er fysisk tiltrukket av. Så det stemmer, betraktelig høyere kvalitet på gutta 28-30 år Anonymkode: b2c62...8f4 De ser ut som modeller mange av dem. Syns nesten alle er sinnsykt kjekke. Så vil ikke si jeg er kresen når jeg syns at 9/10 på 28 er hotte. Men når få er kjekke etter 30 på den appen må det bety at disse blir snappet opp før 30 alle mann, og da er det bedre å finne noen irl. Klart det er noen, men det er vel beinhard konkurranse om dem, fra alder 22-50. Anonymkode: ff3e8...adc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #13 Del Skrevet 10. mai 2024 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Blir 33 i sommer, og klarer ikke legge vekk tanken på at jeg må velge en på min alder + 5 år for å finne noe seriøst, så tør ikke sveipe de til høyre. Anonymkode: ff3e8...adc Da kan du gå glipp av mange bra muligheter. Anonymkode: 7d250...13d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #14 Del Skrevet 10. mai 2024 2 minutter siden, AnonymBruker said: Da kan du gå glipp av mange bra muligheter. Anonymkode: 7d250...13d Jeg er redd de ser meg som tøm og røm fordi jeg er eldre enn dem. Er vant til seriøse forhold så blir litt skremt. Anonymkode: ff3e8...adc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #15 Del Skrevet 10. mai 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg er redd de ser meg som tøm og røm fordi jeg er eldre enn dem. Er vant til seriøse forhold så blir litt skremt. Anonymkode: ff3e8...adc Hvorfor er det større sjanse for at en på 29 er tøm og røm enn en på 32? Fuckboys kommer i alle aldre. Anonymkode: 7d250...13d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egutt Skrevet 10. mai 2024 #16 Del Skrevet 10. mai 2024 🙄 På an igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #17 Del Skrevet 10. mai 2024 9 minutter siden, AnonymBruker said: Hvorfor er det større sjanse for at en på 29 er tøm og røm enn en på 32? Fuckboys kommer i alle aldre. Anonymkode: 7d250...13d Sant det. Har bare tenkt jeg må flere år opp for å sikre meg slikt. Men skal prøve å senke guarden litt 😊 Anonymkode: ff3e8...adc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hmmm1 Skrevet 10. mai 2024 #18 Del Skrevet 10. mai 2024 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Tør å påstå at jeg ikke er sånn, ser yngre ut enn alder og er fremdeles livsglad og leter etter kjemi og et fint samliv. Er obs på røde flagg og hva jeg ønsker, men har ingen krav jeg ikke kan oppfylle selv. Er også obs på det jeg har å tilby en partner. Men både ser og høres ikke ut som at tinder er stedet for meg da 😄 Får prøve å komme meg mer ut i helgene. Anonymkode: ff3e8...adc Kanskje, kanskje ikke. For meg så er ei på 32-32 tøm og rømme uansett. De jeg har vært på date I den alderen er ofte veldig klar for å finne seg en de vil ha barn med fordi klokka deres tikker. Jeg er da på ingen måte i mot det, men er veldig avsmak for meg å komme på en date der jeg blir spurt ut av hva jeg har å bringe til bordet. Feks sist dame jeg var på date med. 32 år. Spurte selvfølgelig de vanlige spørsmålene og virket interessert i meg. Etter et par uker ble jeg mer kjent med henne, og da virket det mer som at hun var ute etter det jeg kunne tilby enn meg som person. Synes også det er veldig rart når jeg er på date og får kommentarer som at, "så bra du eier og har fast jobb. Jeg ville aldri datet en som leide" fra en dame som leier leilighet og har kredittkortgjeld 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #19 Del Skrevet 10. mai 2024 4 minutter siden, Hmmm1 said: Kanskje, kanskje ikke. For meg så er ei på 32-32 tøm og rømme uansett. De jeg har vært på date I den alderen er ofte veldig klar for å finne seg en de vil ha barn med fordi klokka deres tikker. Jeg er da på ingen måte i mot det, men er veldig avsmak for meg å komme på en date der jeg blir spurt ut av hva jeg har å bringe til bordet. Feks sist dame jeg var på date med. 32 år. Spurte selvfølgelig de vanlige spørsmålene og virket interessert i meg. Etter et par uker ble jeg mer kjent med henne, og da virket det mer som at hun var ute etter det jeg kunne tilby enn meg som person. Synes også det er veldig rart når jeg er på date og får kommentarer som at, "så bra du eier og har fast jobb. Jeg ville aldri datet en som leide" fra en dame som leier leilighet og har kredittkortgjeld 😅 Det er forståelig men litt synd det er slik. Pappa har alltid kalt meg en håpløs romantiker som mamma fordi jeg vektlegger kjemi mer enn pragmatiske egenskaper og fordeler. Datet en mann i 4 måneder og trodde hele den tiden at han var en konsulent med dårlig råd, hadde ikke fått med meg at han var sjef i selskapet fordi jeg aldri spurte om jobb og var så betatt, fant det ut først på slutten. Han kunne vært en stakkarslig teppeselger for alt jeg brydde meg, med den kjemien der 😅 Han var 39, men innrømte han aldri vil ha kjæreste etter han forsøkte en gang for 10 år siden og sa vi aldri vil bli mer enn venner med seksuelle fordeler fordi han skal være evig singel, da takket jeg nei fordi jeg likte han for godt til å ta til takke med det. Håper det fremdeles finnes noen for meg der ute som går etter kjemi og ikke bare en liste 😊 Anonymkode: ff3e8...adc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #20 Del Skrevet 10. mai 2024 Ja, menn over 35 er helt krise på Tinder. For ikke å snakke om de over 40-50. Og da er det ikke utseendet som er verst, selv om mange bærer preg av forfall. Men atferden; folkeskikk, høflighet og postitivitet er ikke noe man finner lett i denne aldergruppen. Og de er faktisk enda mer uten sperrer når det kommer til å snakke om sex etter 4 meldinger. Så mannen jeg søker er ikke på Tinder, har jeg innsett. Og slettet alle slike apper for lenge siden. For det er bare røkla igjen der. Anonymkode: 05e8b...aec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå