AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #1 Skrevet 10. mai 2024 Noen med erfaring her? Så vidt jeg kan se er det litt info om det på nettet, stort sett at det går greit men at man må passe på å ikke få for få kalorier i tilfelle man mister melka. Men hva med frigjøring av miljøgifter og sånt? 🤔 Babyen min har begynt å spise fast føde, men ammes en god del enda. Ønsker å legge over til lavkarbo pga. har flere sykdommer og tilstander som responderer bra på det. Anonymkode: 6fd29...9af
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #2 Skrevet 10. mai 2024 Har levd på lavkarbo kostholdet i 9 år, fått 3 barn, venter nr 4 nå - ikke hatt noe problem med melk og amming. Kalorier og karbohydrater er 2 helt ulike ting. Man kan helt fint få i seg nok kalorier på lavkarbo. Siden du ikke har gått på lavkarbo hele veien kan det jo skje at det oppstår endringer i melk. Men så lenge du spiser nok så burde det absolutt ikke være noe problem. Anonymkode: 81d9e...7d5 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #3 Skrevet 10. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har levd på lavkarbo kostholdet i 9 år, fått 3 barn, venter nr 4 nå - ikke hatt noe problem med melk og amming. Kalorier og karbohydrater er 2 helt ulike ting. Man kan helt fint få i seg nok kalorier på lavkarbo. Siden du ikke har gått på lavkarbo hele veien kan det jo skje at det oppstår endringer i melk. Men så lenge du spiser nok så burde det absolutt ikke være noe problem. Anonymkode: 81d9e...7d5 Ja, tenker at jeg må spise nok for melkas skyld. Det er den biten med miljøgifter som er litt vanskelig, synes jeg. Anonymkode: 6fd29...9af
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå