Myrthle Skrevet 10. mai 2024 #1 Skrevet 10. mai 2024 Hei! Jeg har et stort ønske om å jobbe i utlandet. Jeg er i midten av 20- årene og ser etter en fast jobb i utlandet, Gjerne for et norsk selskap. Jeg har de siste to årene jobbet for Workaway rundt om i Europa. Der jobber man uten lønn mot gratis mat og bosted. Jeg syndes dette har vært helt fantastisk. I Norge har jeg jobbet som assistent på skole, og jeg har erfaring med å jobbe med eldre på dagsenter og bolig. De siste 10 årene har jeg tre månder hver sommer jobbet som tursitguide. Jeg ønsker å jobbe på Kanariøyene. Har noen erfaringer med å jobbe her? Hvor kan jeg søke på jobber? Det er mange nordmenn (særlig eldre) som bor på Kanariøyene. Finnes det jobber i forbindelse med dette? Jeg ønsker også jobbe i Afrika. Jeg har selv bodd i Kenya i fire måneder, og ønsker meg veldig mye tilbake. (Jobbet på barnehjem og skole). Har noen erfaringer med å jobbe i Afrika? Ellers ønsker jeg også å jobbe i Asia og Australia. Jeg vet at dette høres mye å be om. Men jeg syndes det er vanskelig å vite hvor man kan søke på jobber i utlandet som er fast. Tusen takk for alle tips og hjelp! (Beklager evt. skrivefeil jeg har dysleksi)
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #3 Skrevet 10. mai 2024 Australia: Vanskelig å få arbeidstillatelse, men dette visumet er en mulighet: https://www.kilroy.no/reiseforslag/working-holiday/australia?utm_source=google&utm_medium=paid&utm_campaign={campaignname}&utm_content=56288195695&utm_term=working holiday australia&gclid=CjwKCAjwi_exBhA8EiwA_kU1MpClt2wYU89Tk5Wmi6huSVmCgBRg2IFXkA6m-a2oDyvmiNCVjW_GbxoC51sQAvD_BwE&gad_source=1 Anonymkode: 35a5a...9bf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå