hecuba Skrevet 10. februar 2006 #1 Skrevet 10. februar 2006 ...men ikke har turdt å fortelle andre om(fordi du er litt flau)? For første gang har jeg blitt skikkelig positivt overrasket over et jenteblad. På toppen av det hele, er det jentebladet over alle jenteblader, en skikkelig klisjè. Jeg vet ikke om jeg skal være flau eller bare skikkelig glad for at jeg har funnet et blad jeg liker. Å! I dager føler jeg at det bare er gøy å være jente! Andre som også har forelsket seg så mye i et blad? Hvilket i så fall. *håpe at jeg ikke er den eneste med denne besettelsen*
Gjest Gjesta Skrevet 10. februar 2006 #2 Skrevet 10. februar 2006 Jeg liker Woman, selv om søster til kjæresten gjorde narr av bladet.... Av og til trener jeg litt motvekt mot det meningsfylte, og bladet har i tillegg humor.
Gjest Gjesta Skrevet 10. februar 2006 #3 Skrevet 10. februar 2006 Jeg leser stort sett bare Elle jeg, men det er ikke flaut
Malou Skrevet 10. februar 2006 #4 Skrevet 10. februar 2006 Jeg er "avhengig" av den amerikanske utgaven av InStyle, men jeg synes ikke det er spesielt flaut.
Daria Skrevet 10. februar 2006 #5 Skrevet 10. februar 2006 Jeg leser britisk Cosmopolitan (har faktisk blitt abonnent fordi det ikke er å få tak i her jeg bor nå) og diverse annet (primært britiske/amerikanske) når jeg føler for det... Da jeg var tenåring leste jeg Topp og Tv Hits, synes det er deilig å lese litt lettere ting også, alt trenger ikke være dypt og intellektuelt
Little sister Skrevet 10. februar 2006 #6 Skrevet 10. februar 2006 Jeg abbonerer på Cosmopolitan og Elle.
*M* Skrevet 10. februar 2006 #7 Skrevet 10. februar 2006 Jeg liker også Woman, gjemmer det i en skuff i nattbordet slik at det blir min lille hemmelighet *patetisk*
Gjest 1111 Skrevet 10. februar 2006 #8 Skrevet 10. februar 2006 Jeg liker Det Nye. Jeg er ikke så glad i å innrømme at jeg liker å fordype meg i overfladiske jentemagasiner, men så gjør jeg det av og til da
Klips Skrevet 10. februar 2006 #9 Skrevet 10. februar 2006 Jeg er "avhengig" av den amerikanske utgaven av InStyle, men jeg synes ikke det er spesielt flaut. ← Mmmm. Deilig blad, ikke flaut. Jeg innrømmer at jeg er blitt litt hekta på "Mamma" selv om jeg føler at det er litt "satt" å bare lese mamma-blader
hecuba Skrevet 10. februar 2006 Forfatter #10 Skrevet 10. februar 2006 Jeg liker også Woman, gjemmer det i en skuff i nattbordet slik at det blir min lille hemmelighet *patetisk* ← Men nå er det på tide å ut av skapet og være stolt av å være jente!
*M* Skrevet 10. februar 2006 #11 Skrevet 10. februar 2006 Skal vifte litt forsiktig med det foran vinduet, så får vi ta det fra der
Gjest gjesta Skrevet 10. februar 2006 #12 Skrevet 10. februar 2006 Jeg er storforbruker av glossy jentemagasiner jeg, så jeg kjøper egentlig det meste som tiltaler meg i bladhyllene Elle abbonerer jeg på, og det synes jeg er det beste bladet, men alltid er det en eller annet sak i de andre bladene som jeg bare må lese og Dessuten har jeg fått dilla på en svensk blad som heter Magazine Fitness, og det leser jeg litt i smug, for ellers tror alle jeg kjenner at jeg har blitt helt sprø når det gjelder trening og sånn Men leser det mest fordi det er tidlig ute med produktnyheter, har masse spennende oppskrifter, om trening i Hollywood (alle liker jo å lese om kjendiser vel?) og moteserier med treningsklær Ellers er jeg litt flau hver gang jeg kjøper Woman, fordi de fleste jeg kjenner mener at det er det dårligste bladet som finnes, men jeg liker lett lesestoff jeg
mito Skrevet 10. februar 2006 #13 Skrevet 10. februar 2006 Så lenge dere ikke følger tipsene om kost og trening i disse bladene. Makan til desinformering satt i system, har vel ikke verden sett siden Enrons fjerde kvartalrapport i 1994.
Polluela Skrevet 10. februar 2006 #14 Skrevet 10. februar 2006 Jeg kjøper Det Nye i ny og ne. Henne ble jeg også positivt overrasket over en gang i tiden, men har ikke fortsatt å kjøpe det... Jeg er ikke heeeelt jentejente uansett da, for jeg hopper over alle moteseriene og skjønnhetspjattet
Malou Skrevet 10. februar 2006 #15 Skrevet 10. februar 2006 I mitt favorittmagasin, InStyle US pleier det hverken å være kost- eller mosjonstips og det beste av alt: det prøver ikke å forbedre mitt sexliv!! *opplyser*
loffen Skrevet 10. februar 2006 #16 Skrevet 10. februar 2006 Jeg har abbonert på KK en stund nå. Helt ok, men synes det er mye av det samme hele tiden så jeg begynner å bli lei. Kanskje jeg skulle prøve noe nytt snart. Woman høres jo spennende ut da?
Søtpotita Skrevet 10. februar 2006 #17 Skrevet 10. februar 2006 Kvifor skal ein vera flau for at ein likar jentemagasin?! Min favoritt er Woman (som eg får tilsendt i posten) og DetNye. Syns ofte det er eit høgdepunkt i månaden, endeleg noko lett lesestoff og ikkje berre pugging av modellar og teoriar...
Morea Skrevet 10. februar 2006 #18 Skrevet 10. februar 2006 Jeg kjøper av og til britiske Cosmopolitan. Det er aldri førstevalget, men koser meg med det allikevel...
Gjest Fruktfat Skrevet 10. februar 2006 #19 Skrevet 10. februar 2006 jeg leser svenske cosmo og svenske elle (mye bedre enn det norske), og ellers de fleste dameblader, men er ikke flau over det. det hender jeg blir flau over å kjøpe se&hør, og her&nå. men faktisk er jeg litt flau over at jeg sitter på kg! sier ikke det til noen. synes kvinneguiden kanskje høres litt...harry ut?
Goosebump Skrevet 10. februar 2006 #20 Skrevet 10. februar 2006 Leser Woman og Cosmo, men er ikke flau over det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå