Purple_Pixiedust Skrevet 10. mai 2024 #1 Del Skrevet 10. mai 2024 Noen som har gått på Latuda mot psykose som vil dele sine erfaringer? På godt og vondt. Håper Latuda blir bra. Hvis ikke blir det Leponex og den er det mye styr med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marye Skrevet 16. mai 2024 #2 Del Skrevet 16. mai 2024 Har ikke gått på Latuda, men zyprexa, zeldox, fluanxol, seroquel, abilify, cisordinol, xeplion nå bruker jeg leponex synes ikke det er styr, Fact kjører meg til laboratorium der jeg tar diff telling (blodprøve) en gang i mnd eneste som er minus er om jeg vil reise flere mnd i strekk, men mulig å få tatt diff telling også i utlandet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 16. mai 2024 Forfatter #3 Del Skrevet 16. mai 2024 Marye skrev (1 time siden): Har ikke gått på Latuda, men zyprexa, zeldox, fluanxol, seroquel, abilify, cisordinol, xeplion nå bruker jeg leponex synes ikke det er styr, Fact kjører meg til laboratorium der jeg tar diff telling (blodprøve) en gang i mnd eneste som er minus er om jeg vil reise flere mnd i strekk, men mulig å få tatt diff telling også i utlandet De sier man må ta blodprøver 1 gang i uken i 18 uker. Med mine blodårer så er det en del styr. Men jeg håper Latuda blir bra nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #4 Del Skrevet 7 timer siden Purple_Pixiedust skrev (På 16.5.2024 den 8.56): De sier man må ta blodprøver 1 gang i uken i 18 uker. Med mine blodårer så er det en del styr. Men jeg håper Latuda blir bra nok. Gammel tråd, men hvordan gikk det? Fikk du mye bivirkninger? Jeg skal prøve den mot bipolar lidelse/depresjon med psykose etter at jeg fikk alt for mye bivirkninger av Zyprexa. Anonymkode: 53e32...f63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 5 timer siden Forfatter #5 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Gammel tråd, men hvordan gikk det? Fikk du mye bivirkninger? Jeg skal prøve den mot bipolar lidelse/depresjon med psykose etter at jeg fikk alt for mye bivirkninger av Zyprexa. Anonymkode: 53e32...f63 Nei måtte gå over på Leponex. Nå prøver jeg Abilify injeksjon i stedet. Men mulig jeg må gå på Leponex dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Girlinyellow Skrevet 5 timer siden #6 Del Skrevet 5 timer siden Jeg gikk på Latuda en kort stund, og var veldig fornøyd med effekten og at det var få bivirkninger sammenliknet med andre antipsykotiske medisiner jeg hadde prøvd. Dessverre fikk jeg etter hvert utslett av den og måtte bytte til Zyprexa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå