Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bordeline og ptsd +. Tulle svar som run, stikk og slikt biter ikke på meg,men ute etter dere som er kjæreste med en Borderliner som kan gi et ordentlig svar.

Mange uvitende der ute, borderlinere er like ulike som alle andre med ulikt symptom trykk osv.

Jeg lever i et trygt forhold med kjæreste. Bor ikke sammen. Det er sjelden konflikt,men jeg kan reagere og overtenke på mye. Som regel er han bare rolig og saklig,men det hender han blir oppgitt og sier klart i fra at jeg må slutte å overtenke og fantasere!

Jeg kan få det for meg at han er utro eller ikke elsker meg,kan da sende flere meldinger om dette. Av og til om han er stresset etter lang dag på jobb så kan han svare kvast tilbake at jeg MÅ tenke over hva jeg sier og at dette er slitsomt.

Han elsker meg over alt sier han. Han bruker mye av tiden sin flere dager i uken på å være støttende da jeg plutselig kan gå litt i svart og vil bare dø..Han kommer ofte da på besøk og bare holder rundt meg.

Problemet er at jeg synes han ser litt sliten ut,at jeg kanskje er en belastning... Han sier nei,men jeg ser på bilder at han så mindre sliten ut før 1,5 år siden da vi møttes. 

Jeg går i behandling dps. Han har også blitt med der  en gang da jeg ønsket psykolog skulle informere litt. Han kjenner meg ut og inn, og sier han vil dele sitt liv med meg.

Allikevel får jeg dårlig samvittighet når jeg har dårlige perioder. At jeg gjør han sliten..

Opplevd omsorgsvikt, har ingen familie, kun barn da. Opplevd veldig traumatiske forhold med voldelige menn. Altså har bagasje. Han vet alt. Han sier at han skal være tryggheten jeg aldri har hatt. Utrolig god mann❤ 

Ønsker erfaringer fra andre som er sammen med en med Borderline og gjerne tilleggs diagnoser. 

Anonymkode: b2d31...334

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Bordeline og ptsd +. Tulle svar som run, stikk og slikt biter ikke på meg,men ute etter dere som er kjæreste med en Borderliner som kan gi et ordentlig svar.

Mange uvitende der ute, borderlinere er like ulike som alle andre med ulikt symptom trykk osv.

Anonymkode: b2d31...334

Du vet du er på Kvinneguiden? Å be om å ikke få tullesvar her er egentlig som å forvente å vinne eurojackpot.

Tror du har mere nytte av å gå hit: https://bipolarforeningen.no/ og sjekke om de har noe mer fornuftig å komme med.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det med sjalusidelen kan du jobbe med, du må jobbe med å velge å stole på han. Velge å stole på at han er glad i deg og at han velger deg. Integrere tanker som "Skjer det så får jeg ta det først når det kommer", velge vekk tankene som skal forberede deg på at noe slikt kan skje. "ikke ta sorgene på forskudd". Dette tar lang tid, men tro meg, har vært sjalu av helt samme tanker som deg. Det er desverre du som må jobbe med de. Vær åpen med han, fortell han om disse tankene du har. Så får du sammen med han finne et kompromiss på om du trenger bekreftelse av han, over tid må du finne denne bekreftelsen i deg selv. Det gjør du ve då bestemme deg for at du velger å stole på han. Dette må du gjøre hver eneste gang du opplever slike tanker.

Så må du også akseptere at han har valgt nettopp deg. Og være glad for det, sette pris på det. 

Det er viktig for dere begge.

Anonymkode: 849ca...5df

AnonymBruker
Skrevet

Run

Anonymkode: 875aa...fef

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...