Juli-79 Skrevet 12. november 2002 #1 Skrevet 12. november 2002 Er det noen som har erfaring med at utfloden endrer seg dersom man er gravid?? Jeg er på dag 37 i syklusen i dag og det er ikke tegn til mensen derimot er utfloden blitt litt som ved eggløsning, ikke slimaktig, mer våt, noen som forstår og har erfaring med dette?? Håper selvsagt at jeg er gravid, men tør liksom ikke helt å håpe. Har hatt sykluser på 35 og 33 dager før. Hilsen håpefull Juli-79
Gjest Monsa Skrevet 12. november 2002 #2 Skrevet 12. november 2002 Samme erfarte jeg! Noe som var utrolig kjipt, siden jeg hele tiden var sikker på at jeg hadde fått mensen, men så var det falsk alarm hver gang... (uplanlagt + uønsket graviditet)..
Juli-79 Skrevet 12. november 2002 Forfatter #3 Skrevet 12. november 2002 Takk for svar, håper på klaff jeg.
Gjest *Alina* Skrevet 12. november 2002 #4 Skrevet 12. november 2002 Hei! Skjønner akkuratt hva du mener. Jeg er på dag 35 i syklusen nå og har de samme symptomene som du beskriver. Tok en rfsu-test på fredagen, men der var det ingenting på gang :-? Har vært på apoteket i dag og kjøpt CB, så dersom mensen ikke har dukket opp til i morgen tidlig så blir det testing på meg :D Krysser alle fingre og tær (og bein og armer og det som krysses kan ). Hadde vært greit å vite om noe var på gang før helga hvertfall, for da skal jeg reise vekk med jobben.. Som alle vet så er jo slike sammenkomster ikke akkuratt alkoholfrie og de vil nok grave og spør dersom jeg ikke tar meg et glass eller flere! (Pleier ikke å være den som sier nei til en fest :o ) Jaja, får ta det som det kommer. Lykke til med testing! *Alina *
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå