AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #1 Del Skrevet 10. mai 2024 Matcha med en fyr. Prata litt frem og tilbake, for å bli kjent. Avtalt å treffes. Men han bruker så lang tid på å svare på spørsmål osv, kan ta flere timer og opp til et døgn. Jeg ser at han er pålogget innimellom, men han svarer ikke forde. Hva er greia? Han vil treffes meg, men bruker evigheter på å svare. Det gjør at jeg nå vurderer å ikke treffe han likevel Matcha med flere menn, og nesten ingen tar initiativ til samtale. Jeg har tatt initiativ til noen samtaler. Hva er greia med at de ikke svarer? Hvorfor kan de ikke bare unmatche meg da? Skal jeg ikke ta initiativ i det hele tatt? Hva gjør dere andre damer? Anonymkode: a3d4c...620 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #2 Del Skrevet 10. mai 2024 Når du ser han er pålogget uten å svare, prioriterer han samtaler med andre. Anonymkode: 5caa6...882 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #3 Del Skrevet 10. mai 2024 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Når du ser han er pålogget uten å svare, prioriterer han samtaler med andre. Anonymkode: 5caa6...882 Får vel kanskje bare unmatche han da Anonymkode: a3d4c...620 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå