AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #1 Del Skrevet 10. mai 2024 Jeg har møtt en fyr to ganger (vi matchet på Tinder). Første gangen vi møttes gikk vi en tur, mens andre gang dro jeg på overnatting til han da vi bor 3 timer unna hverandre. Jeg sluttet på prevensjon for 1,5 måned siden pga. bivirkninger av prevensjonen. Jeg sa ifra at jeg ikke gikk på prevensjon nå pga. bivirkningene og derfor hvis vi skulle ha sex ønsket jeg kondom. Da virket det som han ble sur og han ville jeg skulle begynne på prevensjon igjen. Jeg kjenner han ikke, og har ikke så lyst til å hoppe av og på prevensjon før jeg vet om det kan bli noe seriøst osv. (Jeg hadde p-stav i 8 år, og da kunne jeg bare ha den i hele tiden uten noe stress). Virket ikke som han forsto dette da jeg fortalte jeg hadde blødd nesten sammenhengende på forrige prevensjon og derfor sluttet. Han svarte da med at det ikke gjorde han noe å ha sex med blødninger, men det gjør jo meg noe å blø sammenhengende! Jeg fikk litt negativt inntrykk av dette med prevensjon, da han tydeligvis da aldri bruker kondom? Sa jeg ikke ville ha barn og kjønnssykdommer og han svarte med at han ikke hadde kjønnssykdommer (noe jeg ikke fulgte opp og spurte videre om). Jeg testet meg akkurat og var fri for sykdommer. Jeg har på ingen måte lyst til å bli gravid (derfor jeg alltid følte meg trygg på p-staven). Han spør mye om sex osv. Hva jeg liker og sånne ting, og det er forsåvidt greit. Men da jeg fortalte at jeg hadde mensen gikk han rett på "kan hende det blir oral eller anal da?" Vi skal møtes nå i helgen, så derfor jeg ville si ifra at jeg hadde mensen. Hva tenker dere? Burde jeg droppe han? Jeg fikk som sagt litt "ick" av synet hans på prevensjon og sex. Ellers har vi det hyggelig sammen Vil gjerne høre andres meninger da hodet mitt akkurat nå er surr. På en side liker jeg han, men på en annen side føler jeg vi er veldig forskjellig mtp. meninger og syn på blant annet prevensjon/sex. Anonymkode: 0d53d...dd4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #2 Del Skrevet 10. mai 2024 Æsj Han høres selvsentrert og litt misogyn ut. Jeg ville definitivt droppa ham! Anonymkode: acabb...2d1 12 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #3 Del Skrevet 10. mai 2024 Jeg ville droppet han. Åpenbart evner han ikke å vise forståelse og ta hensyn på dette området. Hvilke andre ting gjelder det da? Anonymkode: 1fcb3...fc2 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #4 Del Skrevet 10. mai 2024 Jeg skjønner icken din for å si det sånn. Følg magefølelsen din du! Anonymkode: 916e9...25c 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #5 Del Skrevet 10. mai 2024 En kvinne med selvrespekt hadde dumpa tvert Anonymkode: 6fecb...849 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #6 Del Skrevet 10. mai 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg har møtt en fyr to ganger (vi matchet på Tinder). Første gangen vi møttes gikk vi en tur, mens andre gang dro jeg på overnatting til han da vi bor 3 timer unna hverandre. Jeg sluttet på prevensjon for 1,5 måned siden pga. bivirkninger av prevensjonen. Jeg sa ifra at jeg ikke gikk på prevensjon nå pga. bivirkningene og derfor hvis vi skulle ha sex ønsket jeg kondom. Da virket det som han ble sur og han ville jeg skulle begynne på prevensjon igjen. Jeg kjenner han ikke, og har ikke så lyst til å hoppe av og på prevensjon før jeg vet om det kan bli noe seriøst osv. (Jeg hadde p-stav i 8 år, og da kunne jeg bare ha den i hele tiden uten noe stress). Virket ikke som han forsto dette da jeg fortalte jeg hadde blødd nesten sammenhengende på forrige prevensjon og derfor sluttet. Han svarte da med at det ikke gjorde han noe å ha sex med blødninger, men det gjør jo meg noe å blø sammenhengende! Jeg fikk litt negativt inntrykk av dette med prevensjon, da han tydeligvis da aldri bruker kondom? Sa jeg ikke ville ha barn og kjønnssykdommer og han svarte med at han ikke hadde kjønnssykdommer (noe jeg ikke fulgte opp og spurte videre om). Jeg testet meg akkurat og var fri for sykdommer. Jeg har på ingen måte lyst til å bli gravid (derfor jeg alltid følte meg trygg på p-staven). Han spør mye om sex osv. Hva jeg liker og sånne ting, og det er forsåvidt greit. Men da jeg fortalte at jeg hadde mensen gikk han rett på "kan hende det blir oral eller anal da?" Vi skal møtes nå i helgen, så derfor jeg ville si ifra at jeg hadde mensen. Hva tenker dere? Burde jeg droppe han? Jeg fikk som sagt litt "ick" av synet hans på prevensjon og sex. Ellers har vi det hyggelig sammen Vil gjerne høre andres meninger da hodet mitt akkurat nå er surr. På en side liker jeg han, men på en annen side føler jeg vi er veldig forskjellig mtp. meninger og syn på blant annet prevensjon/sex. Anonymkode: 0d53d...dd4 Ute etter sex kun han,og dessuten litt ekkel og en fyr som driter i kjøreregler ( ikke viktig med kondom osv) Ganske utiltrekkende🤢 Dump! Anonymkode: 3fc81...2e3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #7 Del Skrevet 10. mai 2024 Han bryr seg ikke om deg, tenker kun på seg selv i følge teksten din. Hadde absolutt droppa han Anonymkode: 5e3ec...2db 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #8 Del Skrevet 10. mai 2024 What?!??!?!? DET er et problem?! Altså jeg er dame, men å ha sex med kondom er jo så udigg at da lar jeg heller være. Jeg skjønner han derfor godt. Helt ubegripelig å droppe han bare på bakgrunn av det også, iallefall i min verden. Men du om det isåfall... Anonymkode: 673eb...0da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #9 Del Skrevet 10. mai 2024 Mann her. Det finnes nok av menn som respekterer damer og bruker kondom uten problemer. Han her høres umoden og ego ut. Bare nevner det. Anonymkode: a86d5...e9d 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #10 Del Skrevet 10. mai 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): What?!??!?!? DET er et problem?! Altså jeg er dame, men å ha sex med kondom er jo så udigg at da lar jeg heller være. Jeg skjønner han derfor godt. Helt ubegripelig å droppe han bare på bakgrunn av det også, iallefall i min verden. Men du om det isåfall... Anonymkode: 673eb...0da Så da risikerer du heller kjønnssykdommer? Eller så må jo begge teste seg før sex. Det er jo rart å gå til legen for hver nye mann man dater 😂. Ts risikerer også graviditet, siden hun ikke kan gå på p piller. Nei, da er kondom best altså Anonymkode: 5e3ec...2db 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissKatt Skrevet 10. mai 2024 #11 Del Skrevet 10. mai 2024 Jeg synes han høres veldig egoistisk ut. Allerede på andre date, prøver han å lage regler for sexlivet deres og bestemme over deg. På andre date! Tenk hvordan det blir på fjerde, femte... Jeg ville ha droppet han 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #12 Del Skrevet 10. mai 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Så da risikerer du heller kjønnssykdommer? Eller så må jo begge teste seg før sex. Det er jo rart å gå til legen for hver nye mann man dater 😂. Ts risikerer også graviditet, siden hun ikke kan gå på p piller. Nei, da er kondom best altså Anonymkode: 5e3ec...2db Nei. Hvor tar du det fra?! Jeg skriver da bare at jeg syns sex med kondom er så udigg at hvis alternativet er kondom lar jeg heller være. For det første: Jeg går på minipiller. For det andre: Jeg har fast partner, og har hatt det de siste 15 årene. For det tredje: Jeg tester meg selvsagt ved partnerbytte og ligger bare hvis vedkommende har testet seg og kan vise til rene tester. Rart? Tenker det er ansvarsfullt, og nødvendig hvis man ikke syns kondom er noe. Vet ikke hvor mange menn du dater, men jeg ligger altså ikke så mye rundt at det er rart. Anonymkode: 673eb...0da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #13 Del Skrevet 10. mai 2024 Det her er et ganske stort rødt flagg spør du meg. Dere har møtt hverandre TO ganger, og han vil at du skal bruke både tid og krefter på å proppe i deg masse hormoner, bare for at han selv skal slippe å bruke kondom. Og i tillegg så skjønner han ikke hvorfor det kan være et utfordring for deg. Nope – det hadde vært en massiv deal breaker for meg. Jeg kan forstå at det ikke er det diggeste å ligge med kondom, men hadde han tenkt langsiktig på dette forholdet, så hadde han greid å bruke kondom i en tid fremover, til du eventuelt kommer frem til at du vil starte på prevensjon igjen. Din kropp – din avgjørelse hva du putter i den. Han har ingen rett til å legge press på avgjørelsene du tar i forhold til egen kropp, og det at han i det hele tatt prøver å overtale deg (selv etter du har forklart hvorfor du ikke vil), sier litt om hvor lite respekt han egentlig har. Tro meg, slike holdninger kommer ikke bare til å være synlig når det kommer til diskusjoner om prevensjon. Den manglende respekten og empatien kommer garantert til å dukke opp igjen ved en senere anledning, og da sitter du kanskje og lurer på hvorfor du har kastet bort så mye tid på ham. Anonymkode: 5ffd2...3e4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #14 Del Skrevet 10. mai 2024 Skjønner virkelig ikke at dere tillegger kondom så sykt mye vekt. Det er jo bare at det er helt håpløst å ha sex med kondom, det er bare ikke digg. Hverken mer eller mindre. Anonymkode: 673eb...0da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #15 Del Skrevet 10. mai 2024 Virker som han kun tenker på deg som en dukke med 3 hull han skal penetrere. Anonymkode: 41a07...dcc 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #16 Del Skrevet 10. mai 2024 4 minutter siden, AnonymBruker said: Skjønner virkelig ikke at dere tillegger kondom så sykt mye vekt. Det er jo bare at det er helt håpløst å ha sex med kondom, det er bare ikke digg. Hverken mer eller mindre. Anonymkode: 673eb...0da Kan ikke snakke for alle, men det er ikke kondomet det handler om for min del. Det handler om at prevensjonsmidler til kvinner vil bety å proppe kroppen full av hormoner, som absolutt vil påvirke både kropp og hjerne. Og det er en betydelig større konsekvens enn at "det bare ikke er digg" med kondom. Hvis man har hatt samme partner i 15 år, så forstår jeg godt at man velger bort kondomet til fordel for andre preparater. Da er det ofte en mer gjennomtenkt beslutning, og forholdet er ment å vare lenge. Men her er det jo snakk om en fyr hun har møtt kun to ganger, som vil at hun skal ta hormonpreparater for at det skal bli bittelitt mer behagelig å ha sex allerede nå. Det er selvsentrert og egoistisk, spesielt når jenta selv har ymtet frempå at hun ønsker å bruke kondom. Anonymkode: 5ffd2...3e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #17 Del Skrevet 10. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): What?!??!?!? DET er et problem?! Altså jeg er dame, men å ha sex med kondom er jo så udigg at da lar jeg heller være. Jeg skjønner han derfor godt. Helt ubegripelig å droppe han bare på bakgrunn av det også, iallefall i min verden. Men du om det isåfall... Anonymkode: 673eb...0da Asj så du bryr deg ikke om du har sex med ukjente altså nylig begynt å date å du ikke ha prevensjon og mannen nekter bruke dong?🤮 Anonymkode: 3fc81...2e3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Keiko99 Skrevet 10. mai 2024 #18 Del Skrevet 10. mai 2024 Kommer på om det er nok plusser til å oppveie minusene. Men i utgangspunktet høres han ikke ut til å være noe å samle på 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #19 Del Skrevet 10. mai 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Kan ikke snakke for alle, men det er ikke kondomet det handler om for min del. Det handler om at prevensjonsmidler til kvinner vil bety å proppe kroppen full av hormoner, som absolutt vil påvirke både kropp og hjerne. Og det er en betydelig større konsekvens enn at "det bare ikke er digg" med kondom. Hvis man har hatt samme partner i 15 år, så forstår jeg godt at man velger bort kondomet til fordel for andre preparater. Da er det ofte en mer gjennomtenkt beslutning, og forholdet er ment å vare lenge. Men her er det jo snakk om en fyr hun har møtt kun to ganger, som vil at hun skal ta hormonpreparater for at det skal bli bittelitt mer behagelig å ha sex allerede nå. Det er selvsentrert og egoistisk, spesielt når jenta selv har ymtet frempå at hun ønsker å bruke kondom. Anonymkode: 5ffd2...3e4 Fyren har nok antakelig ikke tenkt noe mer enn det jeg tenker. Skjønner jo nå hva folk mener med overtenking og blåse bagateller ut av proporsjoner iallefall. For ordens skyld: Jeg sa jeg har hatt fast partner, ikke en/samme. Men ja, jeg ligger bare med en/samme person om gangen. AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Asj så du bryr deg ikke om du har sex med ukjente altså nylig begynt å date å du ikke ha prevensjon og mannen nekter bruke dong?🤮 Anonymkode: 3fc81...2e3 Har allerede svart på dette over. Jeg gjentar meg selv: "Jeg skriver da bare at jeg syns sex med kondom er så udigg at hvis alternativet er kondom lar jeg heller være. For det første: Jeg går på minipiller. For det andre: Jeg har fast partner, og har hatt det de siste 15 årene. For det tredje: Jeg tester meg selvsagt ved partnerbytte og ligger bare hvis vedkommende har testet seg og kan vise til rene tester. Rart? Tenker det er ansvarsfullt, og nødvendig hvis man ikke syns kondom er noe. Vet ikke hvor mange menn du dater, men jeg ligger altså ikke så mye rundt at det er rart." Anonymkode: 673eb...0da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberrymuffin Skrevet 10. mai 2024 #20 Del Skrevet 10. mai 2024 Åpenbart at han ikke har følelser eller er ute etter noe forhold. Han er kun ute etter å ha deg som knulledukke, skal ha ganske lav selvrespekt for å fortsette med han her. Hvem vet hvor mange andre kvinner han roter med ved siden av, sikkert mange når han er så løs på sex. Eller han er jo ikke bare løs, han virker jo avhenig, og med et mindset at kvinner er til for å brukes til sex og kun det. Æsj, styr unna, blokker og kom deg videre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå