Gå til innhold

Apocillin + operasjon

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg skal fettsuge magen og har akkurat begynt på apocillin. Det står en del medikamenter man ikke skal ta en uke før og etter operasjon. Noen som vet om dette også gjelder for apocellin?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

syns du skal ringe legen din og spørre han.

Mest sannsynlig står du på det fordi du har en infeksjon av noe slag, og de operer vel helst ikke da, så det lønner seg nok å gå ferdig kuren.

Tror ikke jeg har hørt det ikke kan taes i forbindelse med operasjon altså..

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Skal du i narkose under operasjonen?

Mange pasienter får antibiotika både før, under og etter operasjon for å forebygge infeksjoner, så det er sikkert ikke farlig at du bruker Apocillin. Men Apocillin brukes som regel mot luftveisinfeksjoner, og har du det, så er nok narkose uaktuelt for deg i alle fall. Forhør deg med legen din.

Skrevet

Enig med de andre, ring og hør. Jeg har blitt operert en gang mens jeg gikk på sånt, men da var det en nødvendig operasjon og under dekke av antibiotika, fordi jeg allerede hadde infeksjon i kroppen, og det var denne de måtte fjerne. Altså opererer de helst ikke dersom man har infeksjon, kun dersom det er helt krise. Så kanskje de vil utsette og ta en ny CRP og sjekke at den er ok før de legger deg på bordet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...