AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #1 Skrevet 10. mai 2024 Jeg er i tenkeboksen om å kutte kontakt med min far for å ivareta egen helse, men det kjennes så drastisk. Og ikke minst egoistisk. Han er snart 80 år, og frisk for alderen. Jeg bør jo kunne holde ut. Men mister nattesøvn, og har sterk daglig angst for besøk, tlf mm. Han har et slags grep om samvittigheten min som ikke vil ta slutt før han dør. Har slitt med dette i snart 30 år nå. Jeg er 50 år. Når skal jeg få litt mental fred. Er dårlig nå pga en uke uten søvn; alt han sier kverner i hodet dag og natt. Og ja, har minimert kontakt så godt jeg greier. Anonymkode: 74abd...101
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #2 Skrevet 10. mai 2024 Kutt hvis det er best for deg. Anonymkode: 1fd2c...a9f
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #3 Skrevet 10. mai 2024 Uff, sender deg en klem. Jeg har samme problem med min far, nå er han yngre da med ny familie og har dessverre for meg masse kontakt med mine barn (på en måte bra for dem utenom all hjernevaskingen han prøver på)... Jeg kommer nok til å kutte en dag og... Anonymkode: fbef6...2cc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå