Gå til innhold

Geniale apper? Hvilke kan du anbefale?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke så flink å komme på hvilke apper som hadde vært lurt og praktisk å ha. 

Kan jo være alt mulig rart man har en app for😅

Har du en genial app du vil anbefale?

Anonymkode: 6e899...a08

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Shazam - idetifiserer enhver sang du måtte høre i løpet av sekunder. Jeg bruker denne også mye til å huske sanger jeg senere vil legge til min egen spilleliste. Det er veldig raskt og diskre, når jeg hører en sang jeg liker, å trykke på 1 knapp så er den lagret til senere.

Anonymkode: c0523...344

AnonymBruker
Skrevet

Vi appen. For å få et bedre parforhold. 

Anonymkode: 36ae2...b39

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Google keep - huskelister for alt mulig, felles med mannen. 

Tripadvisor - kan alltid sjekke restauranten før vi tar et valg

Flighttracker - kan sjekke akkurat hvor flyet er, innimellom nyttig, innimellom for gøy

Northern lights - på reise i nord og Island, får varsel ved nordlys

Habit - om du vil innarbeide en ny vane, eller kvitte deg med en uvane. Har blant annet brukt den til å innarbeide å rydde hus 10 minutter hver kveld, huske ta vitaminer hver dag, gå tur minst 4 timer i løpet av en uke, med mer. 

Smarthjem apper - kan sjekke video hjemme, åpne døra, regulere lys, regulere temperatur, sjekke kjernetemperaturen på kjøttstykket som ligger på grillen, styre garasjeport, styre TV, med mer

Anonymkode: fda8e...40b

AnonymBruker
Skrevet

Strong - Holde oversikt på styrketrening

Strava - holde oversikt over løpeturer

JustWatch - kan søke opp filmer og serier for å finne ut hvilke streamingtjenester som tilbyr de 

Lyn - se sanntid lynnedslag

Vivino (vin) og Untapped (øl) : kan søke opp ulike drikkevarer og registrere hva man har drukket og hva man syntes, perfekt når man alltid glemmer navnet på vin/øl man likte. Kan også brukes for å sjekke hva venner som bruker appene liker og dermed hva som kan passe i gaver. 

Anonymkode: 25654...866

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

...
Lyn - se sanntid lynnedslag
...

Anonymkode: 25654...866

Hmm... What!? Vet den på forhånd hvor det slår ned da? Og hva mener du med "se sanntid lynnedslag"? Hva er det man ser? Og hvordan vises det? Filmes det? Av hva? Overvåkningskameraer? Hvordan... hø?! Lurer på alt!!???

Anonymkode: bc387...6ce

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hmm... What!? Vet den på forhånd hvor det slår ned da? Og hva mener du med "se sanntid lynnedslag"? Hva er det man ser? Og hvordan vises det? Filmes det? Av hva? Overvåkningskameraer? Hvordan... hø?! Lurer på alt!!???

Anonymkode: bc387...6ce

Lynobservasjoner sanntid (met.no)

Anonymkode: 0b762...a12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...