AnonymBruker Skrevet 9. mai 2024 #1 Del Skrevet 9. mai 2024 Når det kommer til navlen som erogen sone så er det helt vilt hvor lite berøring som skal til før jeg blir opphisset. Navlen er så følsom å jeg tror nesten jeg kunne fått orgasme bare ved stimulering i området. Er det andre her som har navlen som erogen sone? Anonymkode: bb55f...bb5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 9. mai 2024 #2 Del Skrevet 9. mai 2024 Jeg fikk frysninger bare av å lese dette. Navlen min er, utover nesebor, eneste stedet min mann ikke får berøre meg. Jeg takler ikke å bli berørt der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #3 Del Skrevet 10. mai 2024 Nei. Anonymkode: 8fcac...c2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #4 Del Skrevet 10. mai 2024 Navlen er off limit, vil du stoppe sexen så er det bare å stikke en finger i navlen, det er av knappen 🙂 Hilsen en mann. Anonymkode: 5fc95...957 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 10. mai 2024 #5 Del Skrevet 10. mai 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Når det kommer til navlen som erogen sone så er det helt vilt hvor lite berøring som skal til før jeg blir opphisset. Navlen er så følsom å jeg tror nesten jeg kunne fått orgasme bare ved stimulering i området. Er det andre her som har navlen som erogen sone? Anonymkode: bb55f...bb5 Du kan faktisk få orgasme av det, på samme måte som brystvorte orgasme👍Men beføling av erogene soner er best med en partner, for befølingen bør være litt uforutsigbar, pirrende og samtidig avslappende. Med bind for øynene, øker sjansene for orgasme betraktelig😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 10. mai 2024 #6 Del Skrevet 10. mai 2024 Jeg har hittil ikke opplevd at navlen er en erogen sone for meg.... Tenker ikke at det er off limits eller noe, har bare hverken prøvd eller utforsket det noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #7 Del Skrevet 10. mai 2024 Nei.. Tydeligvis ulike preferanser der… Anonymkode: 435f5...95a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #8 Del Skrevet 10. mai 2024 Blir uggen bare ved tanken. Nei takk. Anonymkode: 41693...bb8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss91 Skrevet 11. mai 2024 #9 Del Skrevet 11. mai 2024 Grøss, navlen er ikke erogen sone for meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #10 Del Skrevet 11. mai 2024 Navlen er anti-erogen sone her. Omgitt som å bli tatt på i armhulen eller et forkjært punkt i lysken, bare verre. Får dårlige frysninger på ryggen bare av å tenke på det. Anonymkode: 7646e...cfd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
forkjølajente Skrevet 20. juni 2024 #11 Del Skrevet 20. juni 2024 Trolltunge skrev (På 9.5.2024 den 20.05): Jeg fikk frysninger bare av å lese dette. Navlen min er, utover nesebor, eneste stedet min mann ikke får berøre meg. Jeg takler ikke å bli berørt der. Samme her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Even Tuell Skrevet 20. juni 2024 #12 Del Skrevet 20. juni 2024 'Navle' og 'Nei' begynner med samme bokstav ... og det er en grunn til det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2024 #13 Del Skrevet 20. juni 2024 Når jeg tar inni navlen min kjenner jeg det innvendig ved livmor eller noe så det er absolutt en kobling der. Jeg fingrer meg ikke i navlen eller ønsker at noen skal ta meg i navlen- men noe er det Anonymkode: 09626...37d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå