Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal prøve spinning for første gang...kan jeg ha på meg joggedress? Eller har alle på seg sånne smarte spinningsykkelbukser eller noe? Hva har de egentlig på seg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker bare en tettsittende joggebukse, joggesko og en topp jeg..

Skrevet

Jeg bruker en sånn joggethights, spinningsko og en topp.

Kan være greit at buksa ikke er for vid iallefall slik at den ikke henger seg fast. Ellers så virker det som folk bruker det de har hjemme. Føler ikke at det er noe utstyrspress.

Skrevet

Neida! Ikke bruk penger på å kjøpe noe ordentlige greier.. Kan du ta etterhvert det, om du finner ut at dette er noe for deg!

Jeg bruker bare vanlig treningsbukse, topp og vanlige joggesko! Men joggeskoa bør ha så stiv såle som mulig!

Lykke til - er kjempe morsomt! Bare vær forberedt på at det er tungt, men allerede neste gang vil du merke forskjell!

Skrevet

Bruk det du har!

men litt ettersittend bukse nedover bena er greit,eller putt buksa oppi sokkene,

fort gjort at den hekter seg rundt pedalene!

Sko med hardsåle er å anbefale,får du vondt under fotene,bør du vurdere kjøp av spinningsko visst dette skulle være noe du liker.

Ellers må du regne med at du kan få VELDIG vondt i "rumpen"!!!!De første gangene.

derfor evnt. annskaffe deg bukse med polstring i rumpen!

Prøv deg frem.....Lykke til ;)

Skrevet

Polstring er greit, jeg anbefaler et sånt ekstra sete som du trekker utenpå det vanlige sykkelsetet.

Forøvrig var ikke stringtruse noe sjakktrekk...

Skrevet
Jeg bruker en sånn joggethights, spinningsko og en topp.

Kan være greit at buksa ikke er for vid iallefall slik at den ikke henger seg fast. Ellers så virker det som folk bruker det de har hjemme. Føler ikke at det er noe utstyrspress.

Jeg hadde jazzbukse en gang (hadde ikke planer om å sykle, men det ble sånn).. Vid bukse var ikke så smart. Ellers vil jeg si vanlig treningstøy. Ikke noe hokus pokus.

Skrevet

Hei.

du trenger ikke noe hokus pokus klær de første gangene. prøv deg frem, men enig ,dropp string truse.

Hvis du etter hvert liker spinning (noe du selvfølgelig gjør.He He), så er den første investeringen du bør foreta, å kjøpe spinning sko. Da får du mye mer utbytte av teknikken. Du får et mye bedre tråkk.

Lykke til

Hilsen meg som har vært hektet på spinning i 7 år. :tommel:

Skrevet
Hei.

du trenger ikke noe hokus pokus klær de første gangene. prøv deg frem, men enig ,dropp string truse.

Hvis du etter hvert liker spinning (noe du selvfølgelig gjør.He He), så er den første investeringen du bør foreta, å kjøpe spinning sko. Da får du mye mer utbytte av teknikken. Du får et mye bedre tråkk.

Lykke til

Hilsen meg som har vært hektet på spinning i 7 år.  :tommel:

SPINNING VAR KJEMPEGØY!!!!!

Jeg som alltid har sagt : aldri treningsstudio :overrasket:

Dette skal jeg helt klart fortsette med. Har alltid hatt for meg at det var bare berteberter som trente der, men der tok jeg feil gitt ;)

Når det gjelder klær hadde jeg på meg en jazz bukse i stoff og t-skjorte, og det fungerte helt fint. Stringtruse hadde jeg også, klarer ikke bruke vanlig. Funket helt greit det :)

Lager ett nytt innlegg om kondisjonstrening

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...