AnonymBruker Skrevet 9. mai 2024 #1 Del Skrevet 9. mai 2024 Har noen anbefalinger å komme med? Jeg liker ikke følelsen av foundation i hele ansiktet, og har til gode å finne en bb- eller cc-krem jeg, huden, og lommeboken kan bli enige om. Lurer derfor på om en primer kan være et godt valg. Oljete t-sone, tendenser til rødhet og hudormer rundt nesevingene. På forhånd takk! Anonymkode: c037b...250 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2024 #2 Del Skrevet 9. mai 2024 Anonymkode: 8dea5...d04 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kullsyrevann Skrevet 9. mai 2024 #3 Del Skrevet 9. mai 2024 Hvis du vil lime fast sminken i ansiktet er prime grip på normal veldig god (kommer i rosa eller grønn). Men noen bryter ut av de da. De koster såvidt mer enn en plate freia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #4 Del Skrevet 12. mai 2024 Kullsyrevann skrev (På 10.5.2024 den 0.58): Hvis du vil lime fast sminken i ansiktet er prime grip på normal veldig god (kommer i rosa eller grønn). Men noen bryter ut av de da. De koster såvidt mer enn en plate freia. Elf? eller W7? Anonymkode: bd330...eb9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #5 Del Skrevet 12. mai 2024 Jeg har prøvd mange billige men har til dags dato bare funnet to som man ser gjør en forskjell og de er selvsagt dyre. https://www.bangerhead.no/peter-thomas-roth-skin-to-die-for-no-filter-primer?gad_source=1&gclid=CjwKCAjw0YGyBhByEiwAQmBEWsnd8Krez8Meh9pKWkYi9tBLFHSqn6KqAA5QJ1kAjhTsiR-fR6KVgBoCwHQQAvD_BwE Denne het tidligere Lòr og kosta sånn 650 kr....nå er den MYE dyrere https://www.kicks.no/makeup/base/primer/parure-gold-24k-primer-base?gad_source=1&gclid=CjwKCAjw0YGyBhByEiwAQmBEWt5SJweNlrHabBwRE-KvdU2FrPD4NRNEyBc9Gn5Hwy-OU-6tKk8EpBoCyn4QAvD_BwE Anonymkode: 79e90...345 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå