Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk nylig mitt første barn for et par uker siden og begynner endelig komme meg litt «ovenpå». Merker jeg er dårlig på å få i meg mat i løpet av dagen og vil gjerne ha inspirasjon til hva dere ammende mødre spiser? Gjerne noe som både er sunt og enkelt! 

Anonymkode: 3d171...b74

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg spiste brød med diverse pålegg, frukt, gulrøtter, nøtter, havregryn med melk og syltetøy og middagsrester når jeg var hjemme med barnet. Middag spiste jeg sammen med mannen. Han spiste ikke kveldsmat, men det gjorde jeg i massevis, for ammesult er noe i en egen liga😂

Anonymkode: d62e5...aa9

AnonymBruker
Skrevet

Det som kjennetegnet maten var vel først og fremst at den kunne tilberedes og spises med en hånd😅

Anonymkode: d62e5...aa9

• Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet

Jeg spiste store mengder müsli med yoghurt, det ga mye metthet og næring, og kunne spises med en hånd. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lagde kjøleskapsgrøt, 4-5 porsjoner i slengen. Raskt å spise, enkelt å spise selv om jeg ikke hadde apetitt. 

Ellers prøvde jeg alltid å ha litt middagsrester, eventuelt smøre litt ekstra kveldsmat kvelden før som står klart i kjøleskapet dagen etter. Oppkuttet frukt var også veldig bra. 

Anonymkode: 5005b...427

AnonymBruker
Skrevet

Havregryn med melk, brød/rundstykker med pålegg (lagde klart mens mini sov og putter i kjøleskapet), cottage cheese med kanel og eplesyltetøy, oppskjært frukt. Så bakte jeg snurrer med pesto og spekeskinke før jeg fødte, det var genialt! Enkelt å varme og spise, også når jeg ikke hadde så lyst på mat.

Anonymkode: 57210...da2

AnonymBruker
Skrevet

Kan nesten ikke huske hva/om jeg spiste i starten der. Var nok bare brød med div pålegg. Ble også fryktelig fysen, gikk mye sjokolade! Viktig at du husker å drikke! 

Anonymkode: d7a2d...5b1

Skrevet

Spiste mye oppkuttet frukt og diverse nøtteblandinger😃

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...