AnonymBruker Skrevet 9. mai 2024 #1 Skrevet 9. mai 2024 Jeg fikk nylig mitt første barn for et par uker siden og begynner endelig komme meg litt «ovenpå». Merker jeg er dårlig på å få i meg mat i løpet av dagen og vil gjerne ha inspirasjon til hva dere ammende mødre spiser? Gjerne noe som både er sunt og enkelt! Anonymkode: 3d171...b74
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2024 #2 Skrevet 9. mai 2024 Jeg spiste brød med diverse pålegg, frukt, gulrøtter, nøtter, havregryn med melk og syltetøy og middagsrester når jeg var hjemme med barnet. Middag spiste jeg sammen med mannen. Han spiste ikke kveldsmat, men det gjorde jeg i massevis, for ammesult er noe i en egen liga😂 Anonymkode: d62e5...aa9
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2024 #3 Skrevet 9. mai 2024 Det som kjennetegnet maten var vel først og fremst at den kunne tilberedes og spises med en hånd😅 Anonymkode: d62e5...aa9 2 2
IkkeStudentLenger Skrevet 9. mai 2024 #4 Skrevet 9. mai 2024 Jeg spiste store mengder müsli med yoghurt, det ga mye metthet og næring, og kunne spises med en hånd.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2024 #5 Skrevet 9. mai 2024 Jeg lagde kjøleskapsgrøt, 4-5 porsjoner i slengen. Raskt å spise, enkelt å spise selv om jeg ikke hadde apetitt. Ellers prøvde jeg alltid å ha litt middagsrester, eventuelt smøre litt ekstra kveldsmat kvelden før som står klart i kjøleskapet dagen etter. Oppkuttet frukt var også veldig bra. Anonymkode: 5005b...427
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2024 #6 Skrevet 9. mai 2024 Havregryn med melk, brød/rundstykker med pålegg (lagde klart mens mini sov og putter i kjøleskapet), cottage cheese med kanel og eplesyltetøy, oppskjært frukt. Så bakte jeg snurrer med pesto og spekeskinke før jeg fødte, det var genialt! Enkelt å varme og spise, også når jeg ikke hadde så lyst på mat. Anonymkode: 57210...da2
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2024 #7 Skrevet 9. mai 2024 Kan nesten ikke huske hva/om jeg spiste i starten der. Var nok bare brød med div pålegg. Ble også fryktelig fysen, gikk mye sjokolade! Viktig at du husker å drikke! Anonymkode: d7a2d...5b1
BlåSwix Skrevet 10. mai 2024 #8 Skrevet 10. mai 2024 Spiste mye oppkuttet frukt og diverse nøtteblandinger😃
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå