AnonymBruker Skrevet 9. mai 2024 #1 Skrevet 9. mai 2024 Hvor lang tid tar det før man skriver kontrakt etter man har kjøpt hus? Og skriver man det digitalt nå eller må man fysisk møte opp? Setter pris på svar 😁 Anonymkode: 9584a...6dc
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2024 #2 Skrevet 9. mai 2024 Vi skrev kontrakt før vi kjøpte. Jeg var innom eiendomsmegler og signerte/betalte ca en uke etter at budet var akseptert. Anonymkode: 1bd95...ff8
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2024 #3 Skrevet 9. mai 2024 Det varierer veldig. Når jeg kjøpte skrev vi kontrakt via nett cirka 3 uker etter at budet var akseptert. Når jeg solgte var det fysisk kontraktsmøte hos megler, vil anslå ca 14 dager etter akseptert bud. Anonymkode: 45523...b29
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #4 Skrevet 10. mai 2024 Ca en uke etter at budet mitt ble akspetert, var det møte for kontraktskriving på meglers kontor. Anonymkode: baa41...38f
Chailatte Skrevet 10. mai 2024 #5 Skrevet 10. mai 2024 Ca et par uker etter budet ble akseptert. Alt av signering foregikk elektronisk, vi fikk fortløpende linker pr sms og mail av megler til alt av papirer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå