Gå til innhold

Tørrfôr til katt

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Katten vår blir starks 1 år, som betyr fôrbytte. Hun spiser kattungefôret fra Smaak nå, men ønsker å bytte til en kornfri variant for voksne katter. Det er en kastrert innekatt, som er veldig kresen.

Etter å ha lest endel så fant jeg ut at Brit care indoor antistress passet, men den fikk hun diaré av. Elsket smaken, men fikk diaré av svært små mengder.

Nå er jeg usikker på hvilket fôr jeg skal prøve, noen som har noen tips?

Anonymkode: 788dc...dad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Tørrfôr < våtfôr < råfôr

Det billigste våtfôret er bedre enn det dyreste tørrfôret, men det beste for katten er å få råfôr. Jeg gir kattene mine kjøtt, innmat, beinmel og en eggeplomme av og til. Jeg prøver å etterligne kostholdet de hadde hatt hvis de var ville. De sluker jo musene og fuglene med bein, innmat og alt.

Men når jeg er bortreist (bor alene), så står det en skål med tørrfôr og så kommer noen innom minst en gang om dagen og ser til dem og gir dem kjøtt.

Anonymkode: 2704d...a52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 9.5.2024 den 16.58):

Katten vår blir starks 1 år, som betyr fôrbytte. Hun spiser kattungefôret fra Smaak nå, men ønsker å bytte til en kornfri variant for voksne katter. Det er en kastrert innekatt, som er veldig kresen.

Etter å ha lest endel så fant jeg ut at Brit care indoor antistress passet, men den fikk hun diaré av. Elsket smaken, men fikk diaré av svært små mengder.

Nå er jeg usikker på hvilket fôr jeg skal prøve, noen som har noen tips?

Anonymkode: 788dc...dad

Pure natural. Kjøper på musti.

Anonymkode: c69ed...99f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...