Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bor i et borettslag med mange 4-mannsboliger som ligger ganske landlig til med stor tomt.

En nabo som kommer fra et øst-europeisk land har skaffet seg noen høner som hun har på sin veranda. I noen land er det kanskje vanlig å ha høner på verandaen?

Det er litt irriterende med kaklelyder, så jeg lurer på om det er greit å si fra til styret om hønene?

Anonymkode: 1d208...55a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kan melde fra til Mattilsynet, slike dyrehold skal meldes inn. Det er viktig hvis det skulle komme pålegg om å holde hønsene innendørs, for eksempel ved utbrudd av fugleinfluensa. Og ja, meld også fra til borettslaget. 

Anonymkode: 24d84...9e5

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Du kan melde fra til Mattilsynet, slike dyrehold skal meldes inn. Det er viktig hvis det skulle komme pålegg om å holde hønsene innendørs, for eksempel ved utbrudd av fugleinfluensa. Og ja, meld også fra til borettslaget. 

Anonymkode: 24d84...9e5

Melde fra om hva? Høner holdes jo under horrible forhold ellers, er da ikke utenkelig at de kan ha et godt liv på en tilrettelagt veranda. 

Anonymkode: 4d3c7...269

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg bor i et borettslag med mange 4-mannsboliger som ligger ganske landlig til med stor tomt.

En nabo som kommer fra et øst-europeisk land har skaffet seg noen høner som hun har på sin veranda. I noen land er det kanskje vanlig å ha høner på verandaen?

Det er litt irriterende med kaklelyder, så jeg lurer på om det er greit å si fra til styret om hønene?

Anonymkode: 1d208...55a

Stakkars høner, de burde være på en romslig og trygg hønsegård, ikke sitte på en verander å kope. Ville ha kontakta Mattilsynet 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Smart å ha høner, kortreist egg og de har det bedre enn på fabrikk 

Anonymkode: 38d68...aa8

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...