Gå til innhold

Er ikke Prins Sverre Magnus russ?

Grüner

Anbefalte innlegg

Han skal ikke være med å vinke til barnetoget fra slottsbalkongen i år, så det kan virke som han er russ. Står kun kronprinsparet og Prinsesse Ingrid Alexandra+kongeparet på kongehusets nettsider sitt program. Hvis hele familien var med hadde det stått kronprinsfamilien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Galdame skrev (5 minutter siden):

Yrkesfag i kombinasjon med studiespes er vel ofte fireårig?

Jepp 😊 Her har vi nok forklaringen. Mener flere som gikk YSK i mitt kull faktisk var russ etter tredjeåret uansett da,  men det er vel så forskjellig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (4 minutter siden):

Å her har folk svar på dette enormt viktige spørsmålet 🙈

Screenshot_20240513-123830.png

Takk for jeg sove i natt 😆 hadde ikke offret det en tanke før jeg så noen lagde et innlegg om det. Tenke mulig det var for at han var over 18 og da ikke har noe offentlig plikt til og være med og vinke lengre. En dag vil han jo ikke være med på samme måte unasett.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miaiai skrev (16 minutter siden):

Takk for jeg sove i natt 😆 hadde ikke offret det en tanke før jeg så noen lagde et innlegg om det. Tenke mulig det var for at han var over 18 og da ikke har noe offentlig plikt til og være med og vinke lengre. En dag vil han jo ikke være med på samme måte unasett.

Noen er nysgjerrige på alt..må vite alt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest PippPipp1
elskersommer skrev (5 timer siden):

Noen er nysgjerrige på alt..må vite alt

Rampelys-forumet her på Kvinneguiden ville nok vært temmelig dødt hvis det ikkee hadde vært for alle de forbanna nesegrevene som absolutt skal henge seg opp i hver minste lille ting som mer eller mindre berømte folk finner på til enhver tid.   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...