Gjest Gjest_Linda_* Skrevet 10. februar 2006 #1 Skrevet 10. februar 2006 Invitasjonene er snart på vei ut, så vi må få snekret sammen ønskeliste, men vi synes dette er så vanskelig! Vi skal kjøpe hus etter bryllupet, så vi trenger tusen ting, men hvor begynner man? Kan man ønske seg gavekort på Skeidar f. eks? Noen her som kan legge ut sine lister, slik at jeg kan få se hvordan dere har tenkt? Ønsker ikke kun ting fra Glassmagasinet, liksom... Takknemlig for svar!!
Floja Felíz Skrevet 10. februar 2006 #2 Skrevet 10. februar 2006 Hei! Vi skal også bygge hus etter bryllupet, og kommer til å ønske oss ting vi trenger til det. Har ikke laget noe liste enda, men hvis vi ikke har sett oss ut ting som vi vet vi vil ha tror jeg det blir mye gavekort ja... Litt Ikea, litt Skeidar, litt Kid, litt kunstforretninger osv. Klart man ikke bare må ønske seg kopper og kar, det får man fort nok av.
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2006 #3 Skrevet 10. februar 2006 Et service er bra. Du får gitt mange noe å kjpe der.. (kan jo kjøpe alt fra en tallerkjen pr gave til mange.. som min bestemor gjorde)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå