AnonymBruker Skrevet 9. mai 2024 #1 Del Skrevet 9. mai 2024 Hei! Dersom jeg får opp en person på tinder som er 150 km vekke, vil dette automatisk bety at han/hun har radiusen sin på for så langt? Eller kan det være at jeg «liker» profilen, men vedkommende får meg ikke opp pga han/hun har for kort radius på? Anonymkode: a8f55...5d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
imagineme Skrevet 9. mai 2024 #2 Del Skrevet 9. mai 2024 Tinder er et mysterium. Det eneste vi vet er at Matchgroup tjener vanvittig mengder med penger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2024 #3 Del Skrevet 9. mai 2024 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Hei! Dersom jeg får opp en person på tinder som er 150 km vekke, vil dette automatisk bety at han/hun har radiusen sin på for så langt? Eller kan det være at jeg «liker» profilen, men vedkommende får meg ikke opp pga han/hun har for kort radius på? Anonymkode: a8f55...5d2 Man må ha stilt inn på matchende kriterier. Både avstand, kjønn etc.. Anonymkode: 39797...838 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2024 #4 Del Skrevet 9. mai 2024 Tror de også kan være på ferie i nærheten først osv Anonymkode: e7380...7d0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #5 Del Skrevet 10. mai 2024 De har vært nærmere. Her får jeg ofte opp sjømenn som Er 2 km unna den neste dagen og så plutselig 400km neste dag. Min erfaring er at de som dukker opp men er langt utenfor min radius har likt meg, så nesten garantert match Anonymkode: 40647...d43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #6 Del Skrevet 10. mai 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): De har vært nærmere. Her får jeg ofte opp sjømenn som Er 2 km unna den neste dagen og så plutselig 400km neste dag. Min erfaring er at de som dukker opp men er langt utenfor min radius har likt meg, så nesten garantert match Anonymkode: 40647...d43 Dette. Om du eller de har vært på reise med tinder åpen og en av dere har sveipet på den andre så vil den andre får deg opp selv om dere er langt unna hverandre senere. Jeg tror også at man kommer opp hos de som har stor radius selv om man ikke har det selv. Jeg har nemmlig sett på de som har likt profilen min de få gangene jeg har giddet å betale for gull at veldig mange av de er fra utenfor min søkeradius. De fleste av de har kommet opp i kortstokken men jeg har sveipet de bort pga avstanden. Anonymkode: 23818...5e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #7 Del Skrevet 10. mai 2024 Jeg har åpnet min tinder noen ganger når jeg har vært på f.eks konferanser eller messer, og når jeg har sittet å ventet på fly. De neste dagene får jeg hovedsakelig opp menn som er på andre siden av landet. Anonymkode: 0ad49...018 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå