Gjest Anonymous Skrevet 12. november 2002 #1 Del Skrevet 12. november 2002 Vi snakket om det i lunchen i går. Jeg bruker tynne strømpebukser under buksene når det er kaldt. Mine kollegaer hadde ingenting under og mente det var uvanlig å bruke strømpebukser under bukser. Disse er tre stykker er i midten av tyveårene, mens jeg er 35. Synes det er rart for jeg har alltid brukt strømpebukser, og det var vanlig nå jeg var yngere å bruke tynne nylonstrømpebukser under bukser på skolen , og ullundertøy hvis man skulle være ute. Hva er egenlig vanlig bruker dere strømpebukser eller går dere rundt og fryser, det kan ikke være sundt å fryse på vei til jobb. Hilsen Siv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppa Skrevet 12. november 2002 #2 Del Skrevet 12. november 2002 Jeg har på meg tynn strømpebukse under buksene for å ikke fryse helt bort (vet det er sexkillers, men det får heller stå sin prøve!). I tillegg høye støvletter som varmer oppover leggene, ullgenser, tykk jakke, votter, skjerf og lue. Hater å fryse!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnie Skrevet 12. november 2002 #3 Del Skrevet 12. november 2002 Alt for lite!! *hutre hutre* selvom jeg har på meg ullvang sokker, vinter jogge skoene, lang varm jakke, skjerf og store votter, samt fleece vest og høyhalsa genser!! Men så skal det sies at jeg alltid fryser også da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk Doodad Skrevet 12. november 2002 #4 Del Skrevet 12. november 2002 Hei hå Har som regel ikke på meg strømpebukse på jobb, er mere behagelig uten. Men så går jeg rett i garasjen inn i bilen hjemme og kjører inn i garasjen på jobb. Så jeg er innendørs hele tiden. Skal jeg derimot til byen e.l. er det på meg strømpebukse/stilongs, lue, votter og sjerf. Lar ikke kulden stoppe meg, men gidder heller ikke fryse unødig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 12. november 2002 #5 Del Skrevet 12. november 2002 Bruker aldri strømpebukse. Det er kanskje å friste skjebnen mht urinveisinfeksjon, men jeg har aldri hatt det heller... *kremt* Akkurat nå jobber jeg jo ikke heller, men dersom jeg hadde gjort det (barnehage, mye uteliv) så hadde jeg pakket meg inn i TYKK ULL!! :o Jeg hater å fryse! Uffda, nå snør det ute... Og jeg som må på butikken... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 12. november 2002 #6 Del Skrevet 12. november 2002 Jeg kler meg etter været, hater å fryse. Nå som jeg er hjemme med barna, og er dagmamma, tar jeg på meg en tykk god dress hver dag når vi går ut. Hva jeg har under avhenger av hvor kaldt/ surt det er ute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RoadQueen Skrevet 12. november 2002 #7 Del Skrevet 12. november 2002 Jo eldre jeg blir jo mer hater jeg å fryse; antar at jeg kommer til å ende som vinterflyktning i sydligere strøk som "eldre". Derfor kler jeg meg etter været når jeg skal oppholde meg utendørs i lengre tid, gjerne med stilongs og ullundertøy, raggsokker er faktisk en standard for meg til og med om sommeren... Hater virkelig å fryse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 12. november 2002 #8 Del Skrevet 12. november 2002 Jeg hater å fryse jeg og. Å trø på seg en tynnstrømpebukes nå som det er så kaldt har liten effekt på meg. Så jeg bruker tykkstrømpebukse, selv om man ser litt klumpete ut i den. Jeg er ikke lenger så opptatt av at det ikke ser bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 12. november 2002 #9 Del Skrevet 12. november 2002 Jeg har på meg masse masse masse klær, slik at jeg har problemer med å gå og sitte! Men fryser forsatt.... Det snør hele haug her nå... hmm på tide å kjøpe seg mer vinterklær.... brrrrrr kaldt. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catzy Skrevet 12. november 2002 #10 Del Skrevet 12. november 2002 Har noen par bukser i tynn ull som er fine nå. Hvis jeg må ha mer enn det, så liker jeg å ha nylontights uten føtter under. Jeg blir veldig for kald på føttene i nylonstrømper, mens det luner på resten av bena. Så fotløse tights, og passende sokker på føttene. Enten ullsokker rett på bar hud eller vanlige sokker. Og støvletter, siden jeg måtte låne bort de fantastiske gore-tex Ecco-støvlene mine, og ikke har funnet noen like bra siden. Ellers langarma bomullsgenser, stor ullgenser eller jakke, ytterjakke, langt skjerf og hansker. Burde kanskje gått for en lue også, men har ikke funnet en jeg liker enda. Catzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤_Fairytale_¤ Skrevet 12. november 2002 #11 Del Skrevet 12. november 2002 Har på meg en hvit strømpebukse, hvite ullsokker over, hvit bukse, hvit singlet, hvit ullgenser, ullkåpe, ullskjerf, lue og vanter. Fortsatt fryser jeg! :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 12. november 2002 #12 Del Skrevet 12. november 2002 jeg har på meg altfor lite :/ det har snødd idag og jeg har på meg en dressbukse, en v-genser (ikke så tykk) og en halveisvinterjakke-høstjakke greie med litt pels inni.. men jeg skal love dere at røykepausene våre blir kjempekorte..takke seg til varmeseter i bilen og varmeanlegg..*phew* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 12. november 2002 #13 Del Skrevet 12. november 2002 Har på meg så alfor lite i dag,- har frysi sammenhengende siden skolen i dag tidlig. Fikk også hodepine og når jeg får hodepine blir jeg kvalm. Så i dag har jeg vært kald, hatt hodepine og er småkvalm til tider. Og vi har svært dårlig med ovner hjemme. Må hovedsaklig bruke den pittelille vedovnen vår, - har små panelovner på do, kjøkken og i stua (sistnevnte brukes ikke pga brannfarlig oppsetting) og fyring med ved tar såååå laaaang tid. Dårlig dag i dag, rett og slett. Gleder meg til vi skal dusje og legge oss under en god og varm dyne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyda Skrevet 12. november 2002 #14 Del Skrevet 12. november 2002 Bruker kun strømpebukse når det er minimum 15-20 kuldegrader. Det blir jo så alt for varmt når man kommer inn noe sted med strømpebukse på. Selv om jeg bor i Finnmark, eier jeg kun en strømpebukse (tjukk). Tynne strømpebukser bruker jeg kun til skjørt/kjole. Ellers bruker jeg vanlig genser uten noe under og ytterjakke og votter. Lue dersom jeg skal være ute lenge. Ullgenser brukes kun når man kan bruke kun det, og ikke trenger noe jakke. Les: om våren og sommeren. Inne, derimot, kan jeg laine opp med ullsokker og pledd. Pledd er et must når man skal se på tv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 12. november 2002 #15 Del Skrevet 12. november 2002 Tydeligvis alt for lite, for jeg holdt på å fryse rompa mi av i dag :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulvhild Skrevet 12. november 2002 #16 Del Skrevet 12. november 2002 idag hadde jeg på meg en tynn strømpebukse under vanlig bukse. ville egentlig brukt tykk strømpebukse men den var skitten og så hadde jeg vanlige tynne sokker på og tynne sommersko... altfor kaldt ja. det merket jeg. var ute mye idag, kaldt var det og da jeg kom hjem tisset jeg og øyeblikkelig fikk jeg de ekle urinveisinfeksjonsplagene... dvs jeg føler at jeg må tisse men går jeg igjen kommer det jo ingenting ut... er heldigvis gått over nå. ifjor var jeg fryktelig plaget av dette. derfor bruker jeg om vinteren helst to tykke strømpbukser og bukser og tykke ullsokker og høye støvletter.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk Snus Skrevet 13. november 2002 #17 Del Skrevet 13. november 2002 At mennesker greier! Bor midt i Oslosnoa nå, går til skolen hver dag (tar ti min da...) og har på meg tjukke bukser og to tjukke strømpebukser, helst ull. Og ullundertrøye. Hvis ikke den passer under har jeg tjukk genser. Og fryser allikevel. Brrrr. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PIA Karoline Skrevet 4. desember 2002 #18 Del Skrevet 4. desember 2002 Jeg pleier å bruke tykke STRØMPEBUKSER til nød Tynne. Også 1 par sokker utenpå (helst raggsokker) Det blir litt varmt på buss kanskje,men da tar jeg av meg skoene,og en av mine favoritt-tinger jeg pleier å gjøre er å kaste ut skoene når bussen stanser,for så og gå og sette meg igjen.En gang jeg gjorde det var det heldigvis med 4 JENTER og de så at jeg kastet ut skoene og da kom de til meg og oppholdt meg for at jeg ikke skulle få tak i skoene igjen og da så jeg 3 andre JENTER som tok skoene og forsvant.Det var UTROLIG DEILIG!!! og de 4 JENTENE på bussen begynte straks og ERTE meg så sakte og de gjentok de samme ordene hele tiden.Også karamellen :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 4. desember 2002 #19 Del Skrevet 4. desember 2002 Ellers har du det bra?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PIA Karoline Skrevet 4. desember 2002 #20 Del Skrevet 4. desember 2002 Hei på deg Madison!!! Pleier du ikke å bruke STRØMPEBUKSER du da? De JENTENE på bussen var snille og SØTE de!!!!! Liker de svært godt jeg.Venninner!!!!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg