Jellyfish Skrevet 10. februar 2006 #1 Del Skrevet 10. februar 2006 Noen som vet hvor jeg bør lete? Vil helst reise fra Kristiansand Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mowgli Skrevet 10. februar 2006 #2 Del Skrevet 10. februar 2006 Du kan f.eks. sjekke noen av disse sidene?: Lavprisfly Reisbillig Flysiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 10. februar 2006 #3 Del Skrevet 10. februar 2006 www.kelkoo.no finner de billigste flybillettene til deg....! Works every time! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellyfish Skrevet 10. februar 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 10. februar 2006 Takker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lil Skrevet 10. februar 2006 #5 Del Skrevet 10. februar 2006 Kelkoo er da ikke helt bombesikker...? Har gjentatte ganger kjøpt flybiletter feks fra SAS som jeg har funnet rimeligere på Sas`egne sider enn hva Kelkoo kunne opplyse om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinken Skrevet 17. februar 2006 #6 Del Skrevet 17. februar 2006 Jeg prøvde også flere av de søkemotorene som skulle finne de billigste flybillettene. Syntes det var overraskende dyrt og prøvde heller å søke på enkelte flyselskap, endte opp med å fly med Norwegian til 1270 kr t/r for to personer! Det var riktignok med flygninger man og fre, skal man fly lør/søn stiger som regel prisene. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå