hallo01246 Skrevet 9. mai 2024 #1 Skrevet 9. mai 2024 Hvis en mor har en voksen datter som får en baby. Også får mor en baby like etterpå. Hva blir di barna til hverandre?
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2024 #2 Skrevet 9. mai 2024 Babyen til mor blir onkel/tante. Baby til voksen datter blir nevø/niese. Anonymkode: ba527...8a3
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2024 #3 Skrevet 9. mai 2024 hallo01246 skrev (11 minutter siden): Hvis en mor har en voksen datter som får en baby. Også får mor en baby like etterpå. Hva blir di barna til hverandre? Aldren har da ikke noe å si på 'tittelen'. Det blir tante/onkel uansett på mors baby til datters baby. Anonymkode: 2ce29...a33 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2024 #4 Skrevet 9. mai 2024 Baby til mor blir tante/onkel, barne til datteren blir niese/nevø til barne til mor/bestemor Er selv tante til en som er like gammel som er 6 år yngre, lillesøsteren min er like gammel som den ho er tante til. Husker jeg syntes det var flaut når jeg ble kaldt tante i skolegården. Husker og far min fikk spørsmål om hvordan det var å ha 2 så tette, var 9mnd mellom dem og enkelte lærere trodde han var far til begge Anonymkode: f9325...db8 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2024 #5 Skrevet 9. mai 2024 hallo01246 skrev (2 timer siden): Hvis en mor har en voksen datter som får en baby. Også får mor en baby like etterpå. Hva blir di barna til hverandre? Alder avgjør ikke hvilke rolle man har for hverandre. Så de blir tante/onkel og niese/nevø Anonymkode: 9b2cf...a33 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå