Gå til innhold

Hvordan smaker fitte?

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.5.2024 den 11.42):

Kan i allefall melde om at det gikk greit. Reagerte ikke slik jeg fryktet, det var ikke som at det var det beste jeg noensinne har smakt men heller ikke noe som aktiverte brekningsrefleksen og glemte bort smaken helt når jeg så og hørte henne nyte. Ville også gi tilbake etter det hun gjorde for meg tidligere denne uken, så fikk henne til å komme to ganger. Skulle ønske jeg gjorde en like bra jobb under selve sexen, jeg var elendig for å si det rett ut. Selv når hun bare satt på meg for å la meg ta inn følelsen var det ubeskrivelig deilig. Første runde prøvde jeg å holde ut ved å stoppe henne når jeg var nær, men hun var mer snill om det enn jeg fortjener. Bare dyttet meg bak og ba meg bare gi slipp og nyte.

Runde 2 var ikke noe særlig bedre, var ikke før runde 3 at jeg klarte at jeg klarte å holdt på litt mer enn et minutt hvor det gikk intenst for seg uten å måtte pause. Det var fortsatt kjapt over den siste runden med flere avbrytelser var det kanskje 9-10 minutter. Men det var vel neppe like deilig for henne å være helt i ro fordi jeg måtte avbryte ellers hadde jeg kommet.

Jeg forventet ikke å være god, og i øyeblikket følte jeg så mange ting, aller mest takknemlighet. Viktigste for meg var at hun viste hvor magisk den kvelden betydde for meg. Hadde ikke tid på å kjenne på noen av usikkerhetene, og det var en deilig følelse å vokne med henne i armene mine. Samtidig nå som hun ikke er her og jeg tenker tilbake på alt. Det var vel bare en del av meg som håpet at kanskje noe skulle klikke på plass, en slags knapp i hode jeg ikke har hatt tilgang til før som ville gi meg bedre selvkontroll. Hun kommer tilbake i kveld da vi begge har fri uke. Håper å få sjansen til å gjøre det opp for henne slik at vi kan ha det deilig sammen isteden for at hun må akseptere at de må være hver sin tur.

Anonymkode: 19439...f57

Du fikk henne til å komme to ganger, og deretter fikk hun deg til å komme, høres ikke ut som du gjorde noe feil eller galt i mine øyne.
Her kan det hende mange er uenig med meg, men i løpet av våre 37 år med sex (jeg og kona) kan jeg telle på en hånd der vi kom samtidig. i alle andre "episoder" har den ene kommet før den andre.

Jeg tror man blir litt lurt av litteratur og gode historier her. ER egentlig ikke ofte man kommer samtidig.
(jeg har snakket med ander par om dette og de er enige i det.)

Så du viser at du setter pris på henne ved å gi henne en herlig opplevelse som gjør at hun kommer to ganger.
Deretter gir hun deg en fantastisk opplevelse og ber deg slappe av og nyte, så gjør det.
God sex i mine øyne er når begge etter akten ligger fornøyd og tilfreds i armene på hverandre, helt uavhengig av om en kom før den andre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Bamseklemmer skrev (11 timer siden):

Det var egentlig det jeg tenkte ja.. I tillegg ser jeg jo på turen og badingen deres som romantisk, da er det vanskelig å holde seg unna❤️😜

Skal ikke kuppe tråden (har neste gjort det allerede ja.. Sorry)
Men ja to forelskede mennesker alene på vidda, bader i kaldt fjellvann midt på dagen og kryper sammen i teltet på kvelden.
Da holder en seg ikke unna.

Og i denne situasjonen gikk jeg ned på henne og slikket velvillig, og tro det den som vil, men selv uten dusj og såpe, og etter å ha gått ute i flere timer, var det aldri noen usmak på hennes fitte.
Smakte like herlig hver dag ;-) 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Når man først har kommet forbi svette, urin og utflod, så minner det litt om østers.

Anonymkode: 2bd59...077

AnonymBruker
Skrevet
On 5/13/2024 at 1:00 PM, Geojak said:

En fransk maler som levde på 1800 tallet malte dette bildet:
https://en.wikipedia.org/wiki/Cunnilingus#/media/File:Achille_Devéria_erotism.jpg
Var ikke daglig dusj den gangen..
Så jeg tenker ikke vær så opptatt av at man alltid må komme rett fra dusjen før sex..

Enig, selv foretrekker jeg en mer velutviklet bouquet.

Anonymkode: dec6f...b07

AnonymBruker
Skrevet

Alle smaker litt forskjellig, fra dame til dame. 

Anonymkode: 39fe1...2fa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...