AnonymBruker Skrevet 9. mai 2024 #61 Skrevet 9. mai 2024 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Da tror jeg du svarte feil person. Jeg skrev bare at det er veldig stor variasjon i hva kvinner liker. Men kvinner har jo en tendens til å snakke for alle kvinner og tror alle er like Anonymkode: 15a5d...914 Igjen, slikk 50 kvinner, kom tilbake og meld fra hvor mange som liker at du stikker tungen inn. Anonymkode: e65fe...498
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2024 #62 Skrevet 9. mai 2024 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Bedre å si fitte enn mus,høne,kjøttrose, fødarheim, glufse, tissekone Anonymkode: d433a...9da Fødarheim…snork …høres ut som svartmetall-bandet jeg ikke enda har startet. Anonymkode: e65fe...498
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2024 #63 Skrevet 9. mai 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg har bare slikket en jente når jeg var 19 for snart 12 år siden. Og det var litt joks siden vi var 6 stykker i et hjemmebasseng som delte oss opp i 3 hvor først sugde jentene oss og så var det vår tur. Pga at vi var i basseng var den eneste smaken jeg kjente klorin. Hun var grei som guidet meg igjennom hvordan hun likte det så jeg klarte å få henne til å komme. Nå som jeg har møtt noen og vi har lagt planner om å ha sex for første gang i helgen tenkte jeg at det var best at jeg gikk ned på henne først for at hun skal bli noe tilfredstilt og minst mulig skuffet når jeg neppe kommer til å prestere så bra. Så slo tanken meg at jeg vet faktisk ikke hvordan det smaker, man hører jo så mye rart alt fra ostepop til fisk. Jeg håpet på å kunne få et mer seriøst svar, jeg har faktisk blitt testet og har en uvanlig sterk lukte og smaks sans. Skulle gjerne vært litt forberedt på hva jeg faktisk kan forvente. Anonymkode: 19439...f57 Tenker det er unødvendig å slikke. Dama kan heller suge deg da det er henne som er bikkja di. Det er noen slappe hudlapper som inneholder slim og salt og er ikke spes digg Anonymkode: 7b59f...2fe
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2024 #64 Skrevet 9. mai 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Igjen, slikk 50 kvinner, kom tilbake og meld fra hvor mange som liker at du stikker tungen inn. Anonymkode: e65fe...498 Gjør det innimellom på kjæresten, hun liker det definitivt. Når skal dere kvinnfolk slutte å tro at alle kvinner er like?😅 Anonymkode: 15a5d...914 3
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2024 #65 Skrevet 9. mai 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Gjør det innimellom på kjæresten, hun liker det definitivt. Når skal dere kvinnfolk slutte å tro at alle kvinner er like?😅 Anonymkode: 15a5d...914 Hahaha, sorry altså, men hva heterofile kvinner holder ut med av selvbedrag. Så løper hun inn her og sier hun ikke kan fordra oralsex fordi kjæresten bare roter rundt. Damer med følelser gjelder ikke. Slikk 50 damer som tørr være ærlige - eller finn én av de her inne som liker dette. Anonymkode: e65fe...498
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2024 #66 Skrevet 9. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hahaha, sorry altså, men hva heterofile kvinner holder ut med av selvbedrag. Så løper hun inn her og sier hun ikke kan fordra oralsex fordi kjæresten bare roter rundt. Damer med følelser gjelder ikke. Slikk 50 damer som tørr være ærlige - eller finn én av de her inne som liker dette. Anonymkode: e65fe...498 Nesten imponerende å ikke forstå at alle ikke er like. Men fortsett å tro det om du vil. Tenker du alle menn liker det samme også? Newsflash, det gjør vi ikke Anonymkode: 15a5d...914
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2024 #67 Skrevet 9. mai 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nesten imponerende å ikke forstå at alle ikke er like. Men fortsett å tro det om du vil. Tenker du alle menn liker det samme også? Newsflash, det gjør vi ikke Anonymkode: 15a5d...914 Det aner jeg ikke noe om, har ikke så omfattende erfaring med menn og er heller ikke mann selv. Men kjenner jeg er glad jeg slipper å forholde meg til heterodamer…de sier jo fader meg hva som helst…og ender opp med færrest orgasmer. De kan takke seg selv, det er jo ikke dere menn sin feil at de hyler og stønner og faker orgasmer ig glemmer sin egen nytelse, helt til ungene er født, og først da skal de begynne å forholde seg til mannen på ærlig vis. Anonymkode: e65fe...498
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2024 #68 Skrevet 9. mai 2024 Siden navnet ble like mye debatt som smak, så vil jeg si det sånn: Tissen: Ja det smaker tiss av tissen, håper bare dere er like gamle. Musa: Er litt mer moden og har begynt og få smak av fitte, med den rette aromaen og et snev av feromoner. Fitta: En moden og god smaksopplevelse med hint av sjø og et snev av batteripoler, lukter litt fjære sjø, min favoritt. Vulva: En sjelden vare få har smakt, de som har denne sorten vil sjelden gi ut smaksprøver, nytes mest til forplantning og ikke til hverdagslige gleder. Anonymkode: 5b4e3...5bd
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2024 #69 Skrevet 9. mai 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Herregud. Fitte, mus, tissen, vulva samma hva man kaller det. Det er du som setter en følelse til ordet. Ikke vi andre. Så slapp av da. Vi fleste damer reagerer ikke på at noen kaller det fitte. Anonymkode: 7bc44...fa5 Jeg er kvinne og jeg reagerer negativt på det ordet. Er det gjort en undersøkelse på om de fleste ikke reagerer på det ordet, siden du nevnte det? . Anonymkode: 3331f...93f
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2024 #70 Skrevet 9. mai 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det aner jeg ikke noe om, har ikke så omfattende erfaring med menn og er heller ikke mann selv. Men kjenner jeg er glad jeg slipper å forholde meg til heterodamer…de sier jo fader meg hva som helst…og ender opp med færrest orgasmer. De kan takke seg selv, det er jo ikke dere menn sin feil at de hyler og stønner og faker orgasmer ig glemmer sin egen nytelse, helt til ungene er født, og først da skal de begynne å forholde seg til mannen på ærlig vis. Anonymkode: e65fe...498 Vi er som kvinner der, stor variasjon i hva vi liker seksuelt Anonymkode: 15a5d...914
Bamseklemmer Skrevet 10. mai 2024 #71 Skrevet 10. mai 2024 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Det er et av de fineste ordene vi har i norsk språk, det er norrønt og betyr gresslagt myr ved vann. Fitte ♥️ Anonymkode: e65fe...498 Så enig👍Det er et vakkert ord.. for fitte er poetisk, kjærlig og nærmest lyrisk beskrivelse, av noe vakkert slik som en frodig, våt gresslagt myr ofte ser ut.. Hvordan fitte er blitt misbrukt til skjellsord, klarer jeg faktisk ikke å se❤️ Synes alle kvinner smaker det samme, etter litt vasking med tunga. Og jeg synes det smaker som havets delikatesse, det er derfor jeg elsker både sjømat og fitte❤️ 1
jane78 Skrevet 10. mai 2024 #72 Skrevet 10. mai 2024 19 hours ago, AnonymBruker said: Neiii! Grøss! Seriøst, du må være mann. Få en dame til å lære deg å slikke fitte, TS. Gjerne hun du skal slikke, slik du gjorde forrige gang. Anonymkode: e65fe...498 Det er bare eldre menn som ikke får seg noe, som skriver slik 🤣
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #73 Skrevet 10. mai 2024 20 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har bare slikket en jente når jeg var 19 for snart 12 år siden. Og det var litt joks siden vi var 6 stykker i et hjemmebasseng som delte oss opp i 3 hvor først sugde jentene oss og så var det vår tur. Pga at vi var i basseng var den eneste smaken jeg kjente klorin. Hun var grei som guidet meg igjennom hvordan hun likte det så jeg klarte å få henne til å komme. Nå som jeg har møtt noen og vi har lagt planner om å ha sex for første gang i helgen tenkte jeg at det var best at jeg gikk ned på henne først for at hun skal bli noe tilfredstilt og minst mulig skuffet når jeg neppe kommer til å prestere så bra. Så slo tanken meg at jeg vet faktisk ikke hvordan det smaker, man hører jo så mye rart alt fra ostepop til fisk. Jeg håpet på å kunne få et mer seriøst svar, jeg har faktisk blitt testet og har en uvanlig sterk lukte og smaks sans. Skulle gjerne vært litt forberedt på hva jeg faktisk kan forvente. Anonymkode: 19439...f57 Smak på ditt eget precum. Slik kan det smake. Helst skal det ikke smake noe, men er hun sløv med dusjen kan det være surt Anonymkode: bb3e3...54e
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #74 Skrevet 10. mai 2024 12 hours ago, AnonymBruker said: Nope, det er bare å se på en hver undersøkelse om kvinner som har sex med kvinner vs kvinner som har sex med menn. Førstnevnte får langt oftere orgasmer. Anonymkode: e65fe...498 Selvfølgelig. Det samme kjønn vet hva som er digg. På samme måte som at en homofil er mye flinkere enn deg til å suge kuk Anonymkode: bb3e3...54e
jane78 Skrevet 10. mai 2024 #75 Skrevet 10. mai 2024 11 hours ago, AnonymBruker said: Igjen, slikk 50 kvinner, kom tilbake og meld fra hvor mange som liker at du stikker tungen inn. Anonymkode: e65fe...498 Hvorfor skulle de fleste hatt noe imot det? Nei, ikke BARE penetre med tunga, men hvorfor er du så bastant på at alle mener det er forferdelig? Blir som å påstå at ingen menn liker å få ballene slikka 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #76 Skrevet 10. mai 2024 jane78 skrev (3 timer siden): Hvorfor skulle de fleste hatt noe imot det? Nei, ikke BARE penetre med tunga, men hvorfor er du så bastant på at alle mener det er forferdelig? Blir som å påstå at ingen menn liker å få ballene slikka Hadde homofile menn ledd av damer som slikket ballene på menn og sagt at hallo, INGEN MENN liker det, ja, da hadde jeg selvfølgelig trodd på de. SÆRLIG hvis det kom frem at heterofile menn ikke var flinke til å si hva de likte, og ikke klarte å få orgasme, og faket orgasme. Jeg hadde ikke løpt åndsfjernt rundt og slått meg på brystet og ropt hø hø hø jeg er kvinne og jeg vet alt, menn er forskjellige og min mann liker det og han ville selvfølgelig sagt fra hvis ikke! AnonymBruker skrev (3 timer siden): Selvfølgelig. Det samme kjønn vet hva som er digg. På samme måte som at en homofil er mye flinkere enn deg til å suge kuk Anonymkode: bb3e3...54e Jepp. Ville bare følt meg som en åndsvak brølape hvis jeg som kvinne skulle påstå å vite bedre om menn enn homsene. Anonymkode: e65fe...498
Gammelsmurfen Skrevet 10. mai 2024 #77 Skrevet 10. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 9.5.2024 den 11.28): Jeg har bare slikket en jente når jeg var 19 for snart 12 år siden. Og det var litt joks siden vi var 6 stykker i et hjemmebasseng som delte oss opp i 3 hvor først sugde jentene oss og så var det vår tur. Pga at vi var i basseng var den eneste smaken jeg kjente klorin. Hun var grei som guidet meg igjennom hvordan hun likte det så jeg klarte å få henne til å komme. Nå som jeg har møtt noen og vi har lagt planner om å ha sex for første gang i helgen tenkte jeg at det var best at jeg gikk ned på henne først for at hun skal bli noe tilfredstilt og minst mulig skuffet når jeg neppe kommer til å prestere så bra. Så slo tanken meg at jeg vet faktisk ikke hvordan det smaker, man hører jo så mye rart alt fra ostepop til fisk. Jeg håpet på å kunne få et mer seriøst svar, jeg har faktisk blitt testet og har en uvanlig sterk lukte og smaks sans. Skulle gjerne vært litt forberedt på hva jeg faktisk kan forvente. Anonymkode: 19439...f57 Veldig individuelt, uten at jeg vet akkurat hvorfor. Folk er vel forskjellige, da. Forutsetter selvfølgelig god hygiene. Utfører ikke oralsex sånn med en gang, og forventer det heller ikke. Behøver ikke å gjøre "alt" på én gang, men spre de utover. Mer spennende på den måten...
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #79 Skrevet 10. mai 2024 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): La mennene svare. Anonymkode: bd148...b66 Hvorfor det, egentlig? De mennene som svarer i denne tråden har jo åpenbart mye mindre både erfaring og sammenligningsgrunnlag enn de damene som svarer (utover ett og annet heterofilt innslag som snurt skal påstå at fitte er er stygt ord). Og hvis de får siste ordet her, og TS lærer av de, så risikerer han i verste fall å miste dama. For alt jeg vet er dette forslaget om tungepuling ment nettopp som dette; å feie mannen av banen som konkurrent. Altså at de sier det bare på kødd, fordi de vet hvor intenst damer hater det. Anonymkode: e65fe...498
Geojak Skrevet 10. mai 2024 #80 Skrevet 10. mai 2024 KG er litt artig egentlig 😉 Her spør TS hvordan det smaker når han skal slikke kjæresten første gang. Men.. diskusjonen utarter og det blir snakk om hvordan man slikker, og hvorvidt kvinner liker å bli slikket eller ikke.. Så til TS, snakk med kjæresten om det om hun har lyst til å bli slikket eller ikke. Jeg snakket ikke med kona om det i sin tid, men jeg hadde veldig lyst til å prøve, dog var jeg redd hva hun tenkte om det. Kanskje hun ikke ønsket det, eller synes det var ekkelt om jeg slikket henne der nede... Men snakket om det... nei det gjorde vi ikke. Så det tok litt tid, men en dag kysset jeg meg nedover magen hennes, så nølte jeg litt når jeg nærmet meg fitta. Da kom hun ned med hånden, og dyttet forsiktig hodet mitt videre, som et tegn på at hun ønsket hvis jeg ønsket. Vi har ledd av det mange ganger siden, hun ønsket å kjenne hvordan det var å bli kysset og slikket der nede, men tute ikke si det til meg, tilfelle jeg skulle synes det var ubehagelig. Tenk om vi hadde snakket litt mer om det den gangen.. Men.. Etter første forsøk hvor hun viste hun likte det, og jeg viste jeg nøt det, er vi alltid innom slikking når vi har sex. Og får henne gjør jeg det riktig, fordi jeg har lær meg hva hun liker, om en annen ville likt det samme re jo slettes ikke sikkert da vi alle er litt forskjellige, og det er forskjell på hva vi liker. Derfor sier jeg ingen ting om hvordan jeg slikker, jeg gjør det slik HUN elsker det det er det viktigste. Og til smak. Personlig har jeg aldri opplevet sur lukt eller dårlig smak fra henne, selv ikke den gang i teltet etter 5 dagers fottur på vidda..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå