Gå til innhold

Hvordan smaker fitte?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
TomSawyer skrev (3 minutter siden):

Nei mente det jeg skrev denne gangen og. 😁

Beste måten å slikke en kvinne på er å stille henne på alle 4 på et høyt bord type spisebord og sette seg på en stol bak henne. Full kontroll på henne og orgasmen hennes.

For deg ja…

Som en kvinne vil jeg si at dette, kombinert med tunge knulling er laaaangt fra den beste måten å få en orgasme på. 

Ikke topp ti en gang. 

Tror ts gjør lurt å høre på kvinnen han er med jeg. 

Anonymkode: d049f...e60

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

For deg ja…

Som en kvinne vil jeg si at dette, kombinert med tunge knulling er laaaangt fra den beste måten å få en orgasme på. 

Ikke topp ti en gang. 

Tror ts gjør lurt å høre på kvinnen han er med jeg. 

Og du snakker for en kvinne eller for alle..?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

For at hun ikke skal bli skuffet, bør du kanskje avstå fra å kalle damers underliv for "fitte". Ganske ufint.

Det smaker litt salt, svakt. 

Anonymkode: 6da68...b3e

Hvorfor det? Bør jeg be dama slutte å si fitte, siden det er ordet hun foretrekker? Selv synes jeg det er et fint ord 

Anonymkode: 15a5d...914

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
TomSawyer skrev (3 minutter siden):

For alle!

Anonymkode: e65fe...498

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Herregud. Fitte, mus, tissen, vulva samma hva man kaller det. Det er du som setter en følelse til ordet. Ikke vi andre. Så slapp av da. Vi fleste damer reagerer ikke på at noen kaller det fitte. 

Anonymkode: 7bc44...fa5

Jo.

Anonymkode: 0dc03...8ee

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg har bare slikket en jente når jeg var 19 for snart 12 år siden. Og det var litt joks siden vi var 6 stykker i et hjemmebasseng som delte oss opp i 3 hvor først sugde jentene oss og så var det vår tur. Pga at vi var i basseng var den eneste smaken jeg kjente klorin. Hun var grei som guidet meg igjennom hvordan hun likte det så jeg klarte å få henne til å komme. Nå som jeg har møtt noen og vi har lagt planner om å ha sex for første gang i helgen tenkte jeg at det var best at jeg gikk ned på henne først for at hun skal bli noe tilfredstilt og minst mulig skuffet når jeg neppe kommer til å prestere så bra. Så slo tanken meg at jeg vet faktisk ikke hvordan det smaker, man hører jo så mye rart alt fra ostepop til fisk. Jeg håpet på å kunne få et mer seriøst svar, jeg har faktisk blitt testet og har en uvanlig sterk lukte og smaks sans. Skulle gjerne vært litt forberedt på hva jeg faktisk kan forvente.

Anonymkode: 19439...f57

jeg synes de smaker forskjelig, noen smaker salt og søtt, noen bare søtt, noen smaker litt bitter og noen smaker lite

Anonymkode: 91226...c15

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jo.

Anonymkode: 0dc03...8ee

Snakk for deg selv 😅

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

I mange tråder her inne sier kvinner at de ikke liker å bli slikket. Denne tråden gir en god pekepinn på hvorfor. Det handler kanskje ikke om at de ikke liker å bli slikket, men at de ikke liker å bli slikket av menn?

Noe verre enn de innslagene og forslagene fra menn vet jeg knapt om jeg har hørt. Har også sett andre steder at man snakker om å stikke tungen inn, fort inn og ut, rulle rundt…🥶

Nåh, trådstarter har fått en dame til å komme på første forsøk i en alder av 19. Det er nok mer enn 97.84% av menn. Ikke hør på de her inne. Hør på dama.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

I mange tråder her inne sier kvinner at de ikke liker å bli slikket. Denne tråden gir en god pekepinn på hvorfor. Det handler kanskje ikke om at de ikke liker å bli slikket, men at de ikke liker å bli slikket av menn?

Noe verre enn de innslagene og forslagene fra menn vet jeg knapt om jeg har hørt. Har også sett andre steder at man snakker om å stikke tungen inn, fort inn og ut, rulle rundt…🥶

Nåh, trådstarter har fått en dame til å komme på første forsøk i en alder av 19. Det er nok mer enn 97.84% av menn. Ikke hør på de her inne. Hør på dama.

En ting erfarne menn vet, som mange kvinner ikke er klar over, er at det er ekstremt stor variasjon på hva kvinner liker, så noe som virker helt feil for deg er helt rett for noen andre

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

En ting erfarne menn vet, som mange kvinner ikke er klar over, er at det er ekstremt stor variasjon på hva kvinner liker, så noe som virker helt feil for deg er helt rett for noen andre

Nope, det er bare å se på en hver undersøkelse om kvinner som har sex med kvinner vs kvinner som har sex med menn. Førstnevnte får langt oftere orgasmer. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
TomSawyer skrev (8 minutter siden):

Som EN kvinne. Jeg kan virkelig ikke se for meg at dette er en vinner kombinasjon for særlig mange. 

Ts bør kanskje vurdere å høre på råd fra kvinner om kvinners orgasme og hvordan vi liker å bli slikket, ikke en mann som tror han vet best. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nope, det er bare å se på en hver undersøkelse om kvinner som har sex med kvinner vs kvinner som har sex med menn. Førstnevnte får langt oftere orgasmer. 

Og la meg legge til at jeg vet knapt om en eneste lesbe, om noen i det hele tatt, som ikke liker å bli slikket. 

AnonymBruker
Skrevet

Takk for at du bekrefter hva jeg skriver. Selvsagt er ikke alle kvinner like, og selvsagt er det stor variasjon. Jeg har opplevd alt fra de som er så sensitive at klitten knapt kan røres, til de som ønsket moste klitten så hardt at jeg ikke turte mer, ble redd for å skade henne. Så joda, variasjonen er stor 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Takk for at du bekrefter hva jeg skriver. Selvsagt er ikke alle kvinner like, og selvsagt er det stor variasjon. Jeg har opplevd alt fra de som er så sensitive at klitten knapt kan røres, til de som ønsket moste klitten så hardt at jeg ikke turte mer, ble redd for å skade henne. Så joda, variasjonen er stor 

Du skrev at menn vet bedre enn kvinner hvordan man slikker fitte. Det vet dere altså ikke. To damer er ingenting, din lettvekter, kom tilbake når du bikker 50, så snakkes vi.

AnonymBruker
Skrevet

Du skrev at menn vet bedre enn kvinner hvordan man slikker fitte. Det vet dere altså ikke. To damer er ingenting, din lettvekter, kom tilbake når du bikker 50, så snakkes vi.

Da tror jeg du svarte feil person. Jeg skrev bare at det er veldig stor variasjon i hva kvinner liker. Men kvinner har jo en tendens til å snakke for alle kvinner og tror alle er like 

Skrevet

Smaken er mild, litt syrlig, og både søt og salt, for meg. Og det smaker veldig godt, ikke sjokolade-godt. Og det gjør noe med deg, noe veldig godt. Det er det som gjør det så godt, virkningen, og intimiteten i handlingen. (Forutsatt at du ikke har presset deg til det, eller gjør det for å være snill). Men skal du ha den fulle smaksopplevelsen så må du også bevisst, eller ubevisst, ha en fornemmelse av at det er en attraktiv kvinnes følelser og begjær, i flytende form, du nyter med tunga. Det hjelper veldig på smaksopplevelsen. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Just now, 1000x said:

Smaken er mild, litt syrlig, og både søt og salt, for meg. Og det smaker veldig godt, ikke sjokolade-godt. Og det gjør noe med deg, noe veldig godt. Det er det som gjør det så godt, virkningen, og intimiteten i handlingen. (Forutsatt at du ikke har presset deg til det, eller gjør det for å være snill). Men skal du ha den fulle smaksopplevelsen så må du også bevisst, eller ubevisst, ha en fornemmelse av at det er en attraktiv kvinnes følelser og begjær, i flytende form, du nyter med tunga. Det hjelper veldig på smaksopplevelsen. 

lol

Anonymkode: 9cd6e...99e

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Men å si Kuk er greit?

Anonymkode: 9cd6e...99e

Hvem sier det er greit? 🙄

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg er kvinne, jeg elsker at mannen sier fitte. 

Bedre å si fitte enn mus,høne,kjøttrose, fødarheim, glufse, tissekone

Anonymkode: d433a...9da

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Er nok der svaret ligger ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...