Gå til innhold

Hvordan smaker fitte?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Geojak skrev (3 minutter siden):

Og til smak.
Personlig har jeg aldri opplevet sur lukt eller dårlig smak fra henne, selv ikke den gang i teltet etter 5 dagers fottur på vidda..

Bra innlegg👍

Smaken "sitter i hodet" ..og jo mere kåt jeg er, jo bedre blir smaken😉Hvis det ikke finnes vann i nærheten, kan musa vaskes med tunga.. Og det skal bare noen sekunder til så smaker hun aldeles nydelig igjen.

Jeg hadde en kvinne med på tur engang, hun var nokså hygienisk. Hun var snartenkt og vasket seg med kaldkaffe, for hun ville være "ren" og visste jeg var så glad i kaffe😅 Morsom opplevelse vil jeg si, for det smakte kaffe de første sekundene, så kom den hærlige smaken av hennes lystdråper🥰

"Det sitter i hodet" ja.. hvis noen bare tenker at det smaker surt, svette og tiss, så smaker det akkurat det man tenker på.. Det må være utrolig trist og snålt å ligge der å klargjøre musa for kos, og bli slikket halvhjertet🥲

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Geojak skrev (39 minutter siden):

KG er litt artig egentlig 😉
Her spør TS hvordan det smaker når han skal slikke kjæresten første gang.
Men.. diskusjonen utarter og det blir snakk om hvordan man slikker, og hvorvidt kvinner liker å bli slikket eller ikke..

Nå kommer du jo selv med en viktoriansk beretning fra det heterofile samliv fra noe som høres ut som starten av det nittende århundre, så kanskje det er like greit at man snakker rett ut om at kvinner har en seksualitet og hvordan den fungerer?

Anonymkode: e65fe...498

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det smaker ganske lite. Husker at jeg ble litt skuffet over det første gang for jeg hadde laget en slags forestilling om hva det skulle smake.

Det er en slags svak, søtlig kjønns-smak. Jeg synes det smaker veldig godt.

Anonymkode: fa82a...754

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det høres kanskje arrogant ut men jeg er ikke spesielt bekymret for hvordan jeg skal slikke. Ikke fordi at jeg tror jeg er en kløpper av å ha klart å gi en orgasme for mange år siden. Men fordi jeg har tenkt å legge meg totalt langflat å be henne si meg nøyaktig hvordan hun liker det. Jeg har ikke noe ego om at dette kommer til å være en spesielt minneverdig opplevelse for henne som vil toppe alle tidligere elskere hun har hatt. Jeg er derimot flink til å lytte å ta imot hva nå en slags tips hun har som funker best for henne. Det er også det minste jeg kan gjøre etter at hun har tatt å akseptert meg som jeg er, jeg skjønner fortsatt egentlig ikke hvordan jeg har havnet i denne situasjonen, forventer nesten at det er et skjult kamera opplegg.

Den tiden vi har hatt sammen tils nå har vært helt uvirkelig, jeg føler ting jeg ikke viste var mulig å føle. Jeg prøver å holde tilbake for jeg er livredd for å skremme henne vekk om hun bare viste hvor sterke følelser jeg har for henne. Av en eller annen grunn så er jeg god nok for henne selv etter hun så meg i en veldig kompromisserende situasjon. Var der for meg, gav meg et løft når jeg virkelig trengte det, og i en liten stund fikk det til å føle som det bare var oss to i hele verden bort fra situasjonen.

Jeg vet det er ikke noe jeg vil kunne betale tilbake med det første, men jeg ønsker å vise at jeg har tenkt å gjøre en innsats. Jeg samtidig er litt nervøs for at første sjansen jeg får til å vise at jeg ikke bare er en som tar. At jeg ikke får kontrollert sansene mine siden de er ganske så sterke fra før om det skulle være slik at sansene reagerer på en måte jeg ikke vil at de skal reagere. Jeg vil bevise at hun ikke satset feil.

Anonymkode: 19439...f57

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 hours ago, jane78 said:

Hvorfor skulle de fleste hatt noe imot det? Nei, ikke BARE penetre med tunga, men hvorfor er du så bastant på at alle mener det er forferdelig? 

Blir som å påstå at ingen menn liker å få ballene slikka 

Temmelig bastant, ja. Jeg har kun hatt sex med én kvinne, mor til mitt barn, men til min overraskelse var akkurat dette noe hun likte veldig godt. Jeg foreslo det ikke selv, men hun tente veldig på det, og jeg syntes det var positivt for variasjonens skyld selv også. Jeg har jo uansett ingen illusjon om at dette er en høydare for hvem som helst.

Anonymkode: 3132d...078

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir litt som å spørre: Hva smaker en frukt?

Det finnes jo utallige varianter av både fitter og frukt. Alle smaker ikke likt. Jeg har smakt på en stor andel av begge deler. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Nå kommer du jo selv med en viktoriansk beretning fra det heterofile samliv fra noe som høres ut som starten av det nittende århundre, så kanskje det er like greit at man snakker rett ut om at kvinner har en seksualitet og hvordan den fungerer?

Anonymkode: e65fe...498

Viktoriansk faktisk 😆

litt problemer med å se at jeg har sagt noe om at kvinner ikke har en seksualitet, og heller ikke noe om hvordan den fungerer 🤔

delte bare min opplevelse av det å slikke en kvinne, som digger å bli slikket. Kan ikke se jeg har påstått hun ikke har en seksualitet… 

Og min opplevelse av smak, som jo faktisk var åpningsspørsmålet i denne tråden.

Ps. Født etter midten av det nittende århundre, så har dårlig erfaring med samliv fra begynnelsen av det århundret faktisk 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Litt lukt av kjønn, litt salt, varmt, vått og mykt. 

Annen lukt er pga ubalanse i underliv, vt dårlig hygiene. 

Evt spor av urin, noe som ikke er så rart siden urinrøret er rett ved.samnw gjelder jo menn. 

Menn som er fisefine, og ikke tåler at det lukter våt og kåt fitte får ikke tilgang ned dit uansett. 

Anonymkode: d68f5...c37

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fitte smaker stort sett søtt, litt urin, og noen ganger smaker det bæsj, siden noen jenter tørker seg i ræva fremover.

Anonymkode: aca63...ace

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Fitte smaker stort sett søtt, litt urin, og noen ganger smaker det bæsj, siden noen jenter tørker seg i ræva fremover.

Anonymkode: aca63...ace

Nei. Jenter tørker seg ikke i ræva fremover. De lærer å tørke seg bakover for å ikke få UVI.

De tar hånden bak ryggen for å tørke etter å ha tisset også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamseklemmer skrev (På 10.5.2024 den 14.56):

Bra innlegg👍

Smaken "sitter i hodet" ..og jo mere kåt jeg er, jo bedre blir smaken😉Hvis det ikke finnes vann i nærheten, kan musa vaskes med tunga.. Og det skal bare noen sekunder til så smaker hun aldeles nydelig igjen.

Jeg hadde en kvinne med på tur engang, hun var nokså hygienisk. Hun var snartenkt og vasket seg med kaldkaffe, for hun ville være "ren" og visste jeg var så glad i kaffe😅 Morsom opplevelse vil jeg si, for det smakte kaffe de første sekundene, så kom den hærlige smaken av hennes lystdråper🥰

"Det sitter i hodet" ja.. hvis noen bare tenker at det smaker surt, svette og tiss, så smaker det akkurat det man tenker på.. Det må være utrolig trist og snålt å ligge der å klargjøre musa for kos, og bli slikket halvhjertet🥲

Må bare føye til at fotturen på vidda, så badet vi nake i små fjellvann så helt uvasket var vi jo ikke.
men ikke noe dusj, eller såpe,før jeg gikk ned på henne der 😜

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kan i allefall melde om at det gikk greit. Reagerte ikke slik jeg fryktet, det var ikke som at det var det beste jeg noensinne har smakt men heller ikke noe som aktiverte brekningsrefleksen og glemte bort smaken helt når jeg så og hørte henne nyte. Ville også gi tilbake etter det hun gjorde for meg tidligere denne uken, så fikk henne til å komme to ganger. Skulle ønske jeg gjorde en like bra jobb under selve sexen, jeg var elendig for å si det rett ut. Selv når hun bare satt på meg for å la meg ta inn følelsen var det ubeskrivelig deilig. Første runde prøvde jeg å holde ut ved å stoppe henne når jeg var nær, men hun var mer snill om det enn jeg fortjener. Bare dyttet meg bak og ba meg bare gi slipp og nyte.

Runde 2 var ikke noe særlig bedre, var ikke før runde 3 at jeg klarte at jeg klarte å holdt på litt mer enn et minutt hvor det gikk intenst for seg uten å måtte pause. Det var fortsatt kjapt over den siste runden med flere avbrytelser var det kanskje 9-10 minutter. Men det var vel neppe like deilig for henne å være helt i ro fordi jeg måtte avbryte ellers hadde jeg kommet.

Jeg forventet ikke å være god, og i øyeblikket følte jeg så mange ting, aller mest takknemlighet. Viktigste for meg var at hun viste hvor magisk den kvelden betydde for meg. Hadde ikke tid på å kjenne på noen av usikkerhetene, og det var en deilig følelse å vokne med henne i armene mine. Samtidig nå som hun ikke er her og jeg tenker tilbake på alt. Det var vel bare en del av meg som håpet at kanskje noe skulle klikke på plass, en slags knapp i hode jeg ikke har hatt tilgang til før som ville gi meg bedre selvkontroll. Hun kommer tilbake i kveld da vi begge har fri uke. Håper å få sjansen til å gjøre det opp for henne slik at vi kan ha det deilig sammen isteden for at hun må akseptere at de må være hver sin tur.

• Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
52 minutter siden, AnonymBruker said:

Kan i allefall melde om at det gikk greit. Reagerte ikke slik jeg fryktet, det var ikke som at det var det beste jeg noensinne har smakt men heller ikke noe som aktiverte brekningsrefleksen og glemte bort smaken helt når jeg så og hørte henne nyte. Ville også gi tilbake etter det hun gjorde for meg tidligere denne uken, så fikk henne til å komme to ganger. Skulle ønske jeg gjorde en like bra jobb under selve sexen, jeg var elendig for å si det rett ut. Selv når hun bare satt på meg for å la meg ta inn følelsen var det ubeskrivelig deilig. Første runde prøvde jeg å holde ut ved å stoppe henne når jeg var nær, men hun var mer snill om det enn jeg fortjener. Bare dyttet meg bak og ba meg bare gi slipp og nyte.

Runde 2 var ikke noe særlig bedre, var ikke før runde 3 at jeg klarte at jeg klarte å holdt på litt mer enn et minutt hvor det gikk intenst for seg uten å måtte pause. Det var fortsatt kjapt over den siste runden med flere avbrytelser var det kanskje 9-10 minutter. Men det var vel neppe like deilig for henne å være helt i ro fordi jeg måtte avbryte ellers hadde jeg kommet.

Jeg forventet ikke å være god, og i øyeblikket følte jeg så mange ting, aller mest takknemlighet. Viktigste for meg var at hun viste hvor magisk den kvelden betydde for meg. Hadde ikke tid på å kjenne på noen av usikkerhetene, og det var en deilig følelse å vokne med henne i armene mine. Samtidig nå som hun ikke er her og jeg tenker tilbake på alt. Det var vel bare en del av meg som håpet at kanskje noe skulle klikke på plass, en slags knapp i hode jeg ikke har hatt tilgang til før som ville gi meg bedre selvkontroll. Hun kommer tilbake i kveld da vi begge har fri uke. Håper å få sjansen til å gjøre det opp for henne slik at vi kan ha det deilig sammen isteden for at hun må akseptere at de må være hver sin tur.

Får litt inntrykk av at du sliter med selvbildet når du snakker en del i innleggene virker det som at du ikke føler deg bra nok, at du ikke fortjener å føle slik du gjør nå. Ikke fortjener at du har funnet noen som er glad i deg. Skjønner at det kan være vanskelig å ha være mye eldre før du mistet jomfrudommen din. Gratulere forresten, det er alltid flott å høre når noen opplever kjærligheten for første gang uansett alder, selv om du virker som at du ikke tør å si at du elsker henne enda. 

Jeg kan love det, når hun ba deg gi slipp og nyte, var det ikke noen hun bare gjorde for å være grei. Hun bryr seg om deg og ville at du skulle nyte på nøyaktig samme måte som at du ville hun skulle nyte når du utførte oralsex. Det er heller ingen garanti for om du hadde holdt ut lenger at det ville vært bedre for henne hvis du tenker på det med å gi henne orgasme under sex. Det er ikke alle kvinner som klarer å komme bare via penetrering, det er jo noe du kan spørre henne om. En ting jeg gjorde med en kjæreste som slet var å ligge i skje hvor jeg brukte fingrene mens han penetrerte så mye eller lite han klarte tils jeg var på tur å komme slik at han fikk føle trekningene rundt penisen under orgasmene vi hadde samtidig. Så lærte jeg han hvordan han kunne bruke fingrene i ulike stillinger som hjalp han å fokusere på noe annet og hjalp han å holde ut lenger. 

Men ikke stress med det, hun vet at du ikke har noen erfaring og velger fortsatt å være med deg. Det betyr at du har noe med henne som er mer viktig enn hvor lenge du holder ut dine første ganger. At du gav henne to orgasmer på forkant var garantert mer enn nok, kanskje mer enn hun forventet. Du har vist at du har satt pris på denne opplevelsen, vær tøff og fortell henne at du har kjent på at du vet at du trenger trening. Men at du føler deg litt usikker på å ikke strekke godt nok til hvor du ber henne om å være ærlig hvis hun føler at ting blir for ensidig. Når begge parter viser at de ønsker å gjøre det beste for den andre blir det mindre skummelt å være ærlig og heller ikke et nederlag når man ikke får noe til i starten. Jeg gjetter at hun nok ønsket mest av alt å gi deg et minne du vil huske for livet. Ta denne kvelden og fjern alt press, fjern klokken fra rommet og bare lev i øyeblikket. Ikke tenk på at du skal må holde ut, du har lov å gjøre feil i starten. Så når dere har lært å kjenne kroppene til hverandre har dere en bedre basis å trene på å bli bedre på.

Kan jeg spørre hva det var som skjedde, og hva det var hun gjorde som gav deg et løft som du gikk inn på tidligere?

Anonymkode: 02dd3...ffd

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Geojak skrev (14 timer siden):

Må bare føye til at fotturen på vidda, så badet vi nake i små fjellvann så helt uvasket var vi jo ikke.
men ikke noe dusj, eller såpe,før jeg gikk ned på henne der 😜

Det var egentlig det jeg tenkte ja.. I tillegg ser jeg jo på turen og badingen deres som romantisk, da er det vanskelig å holde seg unna❤️😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

En frisk fitte smaker som holiday dip, men i tiden rett før mensen kan smaken bli litt sterkere, som hot holiday med rømme som har gått ut på dato.

Etter trening smaker fitta litt salt, men er absolutt best å slikke, nysvett og digg. 

Uansett: Jo mer lukt og smak, desto deiligere er det å slikke.

Anonymkode: ee4c1...e88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 9.5.2024 den 11.37):

Surt

Anonymkode: 542d3...951

Kan sikkert smake vondt om dama har en bakteriell vaginose. Da lukter det råttent. Alle smaker vel også forskjellig.... 

Anonymkode: e92e5...e18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 11.5.2024 den 8.54):

Nei. Jenter tørker seg ikke i ræva fremover. De lærer å tørke seg bakover for å ikke få UVI.

De tar hånden bak ryggen for å tørke etter å ha tisset også.

Er faktisk med mest gunstige. Tror menn virkelig at vi tørker oss i rumpa fordi om vi tar hånden bak? 

Anonymkode: e92e5...e18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...