AnonymBruker Skrevet 9. mai 2024 #21 Del Skrevet 9. mai 2024 TomSawyer skrev (1 minutt siden): Hvis du vil hun skal komme i munnen din stikk tunga dypt i henne og visp forsiktig rundt mens du masserer klitten med to fingre. Smaker syrlig dypt inni. Neiii! Grøss! Seriøst, du må være mann. Få en dame til å lære deg å slikke fitte, TS. Gjerne hun du skal slikke, slik du gjorde forrige gang. Anonymkode: e65fe...498 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2024 #22 Del Skrevet 9. mai 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Det var damene selv som snakket om fittene sine. Du er veldig ute å kjøre når du vil at fitte skal være et skjellsord. Det er et av de fineste ordene vi har i norsk språk, det er norrønt og betyr gresslagt myr ved vann. Fitte ♥️ Anonymkode: e65fe...498 Om du har hørt mange rope fitte når de er sinnte, så slutter det å være et fint ord. Men det er også subjektivt stykt i mine øyne og ører. Anonymkode: 7596e...4a0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2024 #23 Del Skrevet 9. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Om du har hørt mange rope fitte når de er sinnte, så slutter det å være et fint ord. Men det er også subjektivt stykt i mine øyne og ører. Anonymkode: 7596e...4a0 Forstår det, men vi må ta ordet tilbake, ikke la de sinte menneskene ta det. Anonymkode: e65fe...498 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2024 #24 Del Skrevet 9. mai 2024 TomSawyer skrev (19 minutter siden): Slikker du bare klitten og utvendig smaker det nesten ingenting. Hvis du vil hun skal komme i munnen din stikk tunga dypt i henne og visp forsiktig rundt mens du masserer klitten med to fingre. Smaker syrlig dypt inni. Du mener vel squirte, ikke komme? De to tingene har ingenting med hverandre å gjøre, men kan oppstå samtidig. Jeg misliker sterkt forsøk på "tungeknulling", så her oppnås orgasme ved slikking på klitt alene. Anonymkode: bd67d...2aa 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 9. mai 2024 #25 Del Skrevet 9. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): For at hun ikke skal bli skuffet, bør du kanskje avstå fra å kalle damers underliv for "fitte". Ganske ufint. Det smaker litt salt, svakt. Anonymkode: 6da68...b3e https://www.nrk.no/tromsogfinnmark/debatt-om-fette-reint.-grei-sprakbruk-mener-folk.-forskere-forklarer-hva-fette-betyr-1.15365785 Ikke nødvendigvis 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2024 #26 Del Skrevet 9. mai 2024 Kanskje ikke så lurt å slikke som det første du gjør med henne når du har så liten erfaring med å slikke damer? Ville tatt det mer gradvis og heller prøvd å lære å fingre først. Så kan du jo lære å slikke etterhvert, men spør henne også hva hun liker og hvordan hun liker det. Tror ikke smaken er det du bør tenke mest på i første omgang. Anonymkode: b67a6...11b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JaVel Skrevet 9. mai 2024 #27 Del Skrevet 9. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): For at hun ikke skal bli skuffet, bør du kanskje avstå fra å kalle damers underliv for "fitte". Ganske ufint. Det smaker litt salt, svakt. Anonymkode: 6da68...b3e Det reagerte jeg også på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2024 #28 Del Skrevet 9. mai 2024 Noen smaker nøytralt, andre smaker godt og siste gruppe er de du håper ikke liker å bli slikket så du slipper unna. Anonymkode: a44cc...807 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Geojak Skrevet 9. mai 2024 #29 Del Skrevet 9. mai 2024 Når begge er tent og klare for sex, smaker det like vidunderlig hver gang. Har dog bare smakt en, men har slikket henne jevnlig i 37 år, og aldri opplevet vond smak eller lukt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Bailey Skrevet 9. mai 2024 #30 Del Skrevet 9. mai 2024 Jeg går bare ned på folk som er relativt nyvasket, og synes ingen av kjønnene smaker noe særlig. Kommer ikke på noe å sammenligne det med. Smaker det vondt så må de dusje, eller sjekke seg for sykdommer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 9. mai 2024 #31 Del Skrevet 9. mai 2024 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Det smaker varmt, vått, mykt og litt salt. Jepp, akkurat når det gjelder dette har begrep som varmt og mykt en smak hilsen kvinne Anonymkode: 1701c...be2 Fin beskrivelse. Som bifil kvinne vil jeg også si at det smaker forunderlig likt det å suge en mann (før sæd, for den har skarpere smak). Det smaker kjønn, og det gjør det hos begge kjønn. Smaker og lukter det vondt er det ikke rent/bakteriell ubalanse. Rent og friskt kjønn smaker akkurat rent og friskt kjønn, hos begge kjønn. Varmt, vått, mykt og litt salt er en god beskrivelse. For å få en aning om lukt i forkant; Har du noen gang luktet i nysvett og ellers ren armhule uten deodorant? Da kan man også kjenne et snev av de samme feromoner som i kjønnet. Samme av sommervarm ren hud generelt. I tillegg er både menns precum og kvinners væske litt salt. Ikke veldig, men litt. Endret 9. mai 2024 av Trolltunge 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2024 #32 Del Skrevet 9. mai 2024 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Forstår det, men vi må ta ordet tilbake, ikke la de sinte menneskene ta det. Anonymkode: e65fe...498 Nei takk. Anonymkode: 0dc03...8ee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2024 #33 Del Skrevet 9. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Fitte brukes som skjellsord og kallenavn i de fleste sammenhenger. Den kameraten din er jeg glad jeg ikke kjenner, for jeg har lyst å slå han i hodet med noe hardt. For en ufin og sosialt tilbakestående fyr. Han har åpenbart ikke særlig høye tanker om kvinner, når han går rundt og kaller dem et skjellsord og omtaler dem som et kjønnsorgan, tyder på at han ser ikke på kvinner som mennesker, kun et kjønnsorgan. Ufyselig fyr. Anonymkode: 6da68...b3e Herregud. Fitte, mus, tissen, vulva samma hva man kaller det. Det er du som setter en følelse til ordet. Ikke vi andre. Så slapp av da. Vi fleste damer reagerer ikke på at noen kaller det fitte. Anonymkode: 7bc44...fa5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pink Kitty Skrevet 9. mai 2024 #34 Del Skrevet 9. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): For at hun ikke skal bli skuffet, bør du kanskje avstå fra å kalle damers underliv for "fitte". Ganske ufint. Det smaker litt salt, svakt. Anonymkode: 6da68...b3e Sikkert tenåring 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2024 #35 Del Skrevet 9. mai 2024 6 minutter siden, Pink Kitty said: Sikkert tenåring 🙄 Men å si Kuk er greit? Morsomt hvordan man kan gi menns kroppsdeler alle mulige slags kallenavn, men man må være forsiktig for ikke å såre kvinners følelser. Anonymkode: 9cd6e...99e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2024 #36 Del Skrevet 9. mai 2024 Det var altså kvinnene som brukte ordet "fitta mi" på en diverse ulike måter og utifra hvordan de sa/ropte det ut på virket de ikke bare som de taklet å høre ordet men det økte nytelsen deres. Nå kan jeg ikke vite det 100% jeg kan bare gå utifra det jeg hørte regelmessig. Brukte ikke å ha en spørre undersøkelse klar for når de kom ut av rommet hans. Jeg tror derimot ikke han hadde klart å ha 2 til så mye som 4 stykker som viste om hverandre gående til en hver tid om han var den som gikk rundt og brukte det som et skjeldsord til dem. Anonymkode: 19439...f57 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2024 #37 Del Skrevet 9. mai 2024 Anonymkode: 9cd6e...99e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 9. mai 2024 #38 Del Skrevet 9. mai 2024 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Anonymkode: 9cd6e...99e 😂😂😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomSawyer Skrevet 9. mai 2024 #39 Del Skrevet 9. mai 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Du mener vel squirte, ikke komme? De to tingene har ingenting med hverandre å gjøre, men kan oppstå samtidig. Jeg misliker sterkt forsøk på "tungeknulling", så her oppnås orgasme ved slikking på klitt alene. Anonymkode: bd67d...2aa Nei mente det jeg skrev denne gangen og. 😁 Beste måten å slikke en kvinne på er å stille henne på alle 4 på et høyt bord type spisebord og sette seg på en stol bak henne. Full kontroll på henne og orgasmen hennes. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomSawyer Skrevet 9. mai 2024 #40 Del Skrevet 9. mai 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Neiii! Grøss! Seriøst, du må være mann. Få en dame til å lære deg å slikke fitte, TS. Gjerne hun du skal slikke, slik du gjorde forrige gang. Anonymkode: e65fe...498 😂😂😂🫶.. Visst er jeg mann! "Grøss" vettu..😁🤭.. med upvotes..Akk ja til lags åt alla kan ingen gjera.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå