AnonymBruker Skrevet 9. mai 2024 #1 Del Skrevet 9. mai 2024 Jeg har bare slikket en jente når jeg var 19 for snart 12 år siden. Og det var litt joks siden vi var 6 stykker i et hjemmebasseng som delte oss opp i 3 hvor først sugde jentene oss og så var det vår tur. Pga at vi var i basseng var den eneste smaken jeg kjente klorin. Hun var grei som guidet meg igjennom hvordan hun likte det så jeg klarte å få henne til å komme. Nå som jeg har møtt noen og vi har lagt planner om å ha sex for første gang i helgen tenkte jeg at det var best at jeg gikk ned på henne først for at hun skal bli noe tilfredstilt og minst mulig skuffet når jeg neppe kommer til å prestere så bra. Så slo tanken meg at jeg vet faktisk ikke hvordan det smaker, man hører jo så mye rart alt fra ostepop til fisk. Jeg håpet på å kunne få et mer seriøst svar, jeg har faktisk blitt testet og har en uvanlig sterk lukte og smaks sans. Skulle gjerne vært litt forberedt på hva jeg faktisk kan forvente. Anonymkode: 19439...f57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2024 #2 Del Skrevet 9. mai 2024 Jeg synes det smaker sjø. Litt salt, men ikke vondt. Som østers. Anonymkode: e65fe...498 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2024 #3 Del Skrevet 9. mai 2024 3 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har bare slikket en jente når jeg var 19 for snart 12 år siden. Og det var litt joks siden vi var 6 stykker i et hjemmebasseng som delte oss opp i 3 hvor først sugde jentene oss og så var det vår tur. Pga at vi var i basseng var den eneste smaken jeg kjente klorin. Hun var grei som guidet meg igjennom hvordan hun likte det så jeg klarte å få henne til å komme. Nå som jeg har møtt noen og vi har lagt planner om å ha sex for første gang i helgen tenkte jeg at det var best at jeg gikk ned på henne først for at hun skal bli noe tilfredstilt og minst mulig skuffet når jeg neppe kommer til å prestere så bra. Så slo tanken meg at jeg vet faktisk ikke hvordan det smaker, man hører jo så mye rart alt fra ostepop til fisk. Jeg håpet på å kunne få et mer seriøst svar, jeg har faktisk blitt testet og har en uvanlig sterk lukte og smaks sans. Skulle gjerne vært litt forberedt på hva jeg faktisk kan forvente. Anonymkode: 19439...f57 Spesiell form for svettelukt i ett par sekunder (ikke vond), ingen smak. Man lukter det også bare i ett halvt minuttish, kan ikke puste gjennom nesen. Har svært god luktesans selv. Anonymkode: c19ca...fa8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2024 #4 Del Skrevet 9. mai 2024 For at hun ikke skal bli skuffet, bør du kanskje avstå fra å kalle damers underliv for "fitte". Ganske ufint. Det smaker litt salt, svakt. Anonymkode: 6da68...b3e 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fenrir Skrevet 9. mai 2024 #5 Del Skrevet 9. mai 2024 lukt og smak blir nok påvirket av hvor gira du er på sex, men fiskelukt har jeg aldri vært borti. bare guttunger som sier sånt. det lukter kjønn helt enkelt. kansje litt salt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2024 #6 Del Skrevet 9. mai 2024 Surt Anonymkode: 542d3...951 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lykkedykker Skrevet 9. mai 2024 #7 Del Skrevet 9. mai 2024 Smaker like vondt som det lukter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2024 #8 Del Skrevet 9. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): For at hun ikke skal bli skuffet, bør du kanskje avstå fra å kalle damers underliv for "fitte". Ganske ufint. Det smaker litt salt, svakt. Anonymkode: 6da68...b3e Jeg er ikke så krass i mitt daglige liv. Men hvordan er det ufint, er det ikke det samme som å si kuk? Når jeg enda bodde med romkamerat hørte jeg regelmessig kvinnene han hadde seg med referere til "fitta mi" i alle slags type kontekster. Anonymkode: 19439...f57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2024 #9 Del Skrevet 9. mai 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): For at hun ikke skal bli skuffet, bør du kanskje avstå fra å kalle damers underliv for "fitte". Ganske ufint. Det smaker litt salt, svakt. Anonymkode: 6da68...b3e Jeg er kvinne, jeg elsker at mannen sier fitte. Anonymkode: e65fe...498 7 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2024 #10 Del Skrevet 9. mai 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg er ikke så krass i mitt daglige liv. Men hvordan er det ufint, er det ikke det samme som å si kuk? Når jeg enda bodde med romkamerat hørte jeg regelmessig kvinnene han hadde seg med referere til "fitta mi" i alle slags type kontekster. Anonymkode: 19439...f57 Fitte brukes som skjellsord og kallenavn i de fleste sammenhenger. Den kameraten din er jeg glad jeg ikke kjenner, for jeg har lyst å slå han i hodet med noe hardt. For en ufin og sosialt tilbakestående fyr. Han har åpenbart ikke særlig høye tanker om kvinner, når han går rundt og kaller dem et skjellsord og omtaler dem som et kjønnsorgan, tyder på at han ser ikke på kvinner som mennesker, kun et kjønnsorgan. Ufyselig fyr. Anonymkode: 6da68...b3e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2024 #11 Del Skrevet 9. mai 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Fitte brukes som skjellsord og kallenavn i de fleste sammenhenger. Den kameraten din er jeg glad jeg ikke kjenner, for jeg har lyst å slå han i hodet med noe hardt. For en ufin og sosialt tilbakestående fyr. Han har åpenbart ikke særlig høye tanker om kvinner, når han går rundt og kaller dem et skjellsord og omtaler dem som et kjønnsorgan, tyder på at han ser ikke på kvinner som mennesker, kun et kjønnsorgan. Ufyselig fyr. Anonymkode: 6da68...b3e Det var damene selv som snakket om fittene sine. Du er veldig ute å kjøre når du vil at fitte skal være et skjellsord. Det er et av de fineste ordene vi har i norsk språk, det er norrønt og betyr gresslagt myr ved vann. Fitte ♥️ Anonymkode: e65fe...498 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2024 #12 Del Skrevet 9. mai 2024 Det smaker såpass lite delikat at man skal være ganske interessert i dama for å prøve:) Anonymkode: 59f5a...a50 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2024 #13 Del Skrevet 9. mai 2024 Samboeren min sier som agurk med litt lime 😅🤷♀️ Anonymkode: 911fe...d17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2024 #14 Del Skrevet 9. mai 2024 Det smaker varmt, vått, mykt og litt salt. Jepp, akkurat når det gjelder dette har begrep som varmt og mykt en smak hilsen kvinne Anonymkode: 1701c...be2 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2024 #15 Del Skrevet 9. mai 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det smaker varmt, vått, mykt og litt salt. Jepp, akkurat når det gjelder dette har begrep som varmt og mykt en smak hilsen kvinne Anonymkode: 1701c...be2 Anonymkode: e65fe...498 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isnih Skrevet 9. mai 2024 #16 Del Skrevet 9. mai 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det var damene selv som snakket om fittene sine. Du er veldig ute å kjøre når du vil at fitte skal være et skjellsord. Det er et av de fineste ordene vi har i norsk språk, det er norrønt og betyr gresslagt myr ved vann. Fitte ♥️ Anonymkode: e65fe...498 Opprinnelsen er usikker, men denne er jo ganske kul 🤩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2024 #17 Del Skrevet 9. mai 2024 Smaker godt for du skal ikke lukte på den.. Du skal rett og slett leke med maten på tallerkenen til du får beskjed om at det er tid for dessert🤘😎 Anonymkode: 5c6fc...d1b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2024 #18 Del Skrevet 9. mai 2024 La oss si vi har to "kvinner" vi kaller dem "burger king" og "mc donalds" begge serverer det samme, men det smaker totalt forskjellig Anonymkode: 21f87...90c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomSawyer Skrevet 9. mai 2024 #19 Del Skrevet 9. mai 2024 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Jeg har bare slikket en jente når jeg var 19 for snart 12 år siden. Og det var litt joks siden vi var 6 stykker i et hjemmebasseng som delte oss opp i 3 hvor først sugde jentene oss og så var det vår tur. Pga at vi var i basseng var den eneste smaken jeg kjente klorin. Hun var grei som guidet meg igjennom hvordan hun likte det så jeg klarte å få henne til å komme. Nå som jeg har møtt noen og vi har lagt planner om å ha sex for første gang i helgen tenkte jeg at det var best at jeg gikk ned på henne først for at hun skal bli noe tilfredstilt og minst mulig skuffet når jeg neppe kommer til å prestere så bra. Så slo tanken meg at jeg vet faktisk ikke hvordan det smaker, man hører jo så mye rart alt fra ostepop til fisk. Jeg håpet på å kunne få et mer seriøst svar, jeg har faktisk blitt testet og har en uvanlig sterk lukte og smaks sans. Skulle gjerne vært litt forberedt på hva jeg faktisk kan forvente. Anonymkode: 19439...f57 Slikker du bare klitten og utvendig smaker det nesten ingenting. Hvis du vil hun skal komme i munnen din stikk tunga dypt i henne og visp forsiktig rundt mens du masserer klitten med to fingre. Smaker syrlig dypt inni. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2024 #20 Del Skrevet 9. mai 2024 Isnih skrev (3 minutter siden): Opprinnelsen er usikker, men denne er jo ganske kul 🤩 Ja, jeg vet. Det kan også bety feit eller bergsprekk…men jeg velger å tro det er gresskledt myr ved vann. Fidje er jo er vanlig norsk steds- og etternavn, så…ja. Anonymkode: e65fe...498 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå