Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

heihei

hvor mye ca koster det å ha bilen på eu kontroll??? noen som vet? ++ husker dere samtidig hvor mye årsavgifta kommer på?? huu den kommer om ikke sååå lenge :grine:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bilen min skal på EU-kontroll på veivesnet i slutten av måneden og jeg fikk beskjed om at det kostet 650 kr. Nå er det MYE feil ved bilen min som må rettes på, så å få godkjent den kommer til å bli mye dyrere..

Gjest Fruktfat
Skrevet

naf skal visst være billigst, men noen verksteder har tilbud innimellom på det. min mor betalte 200,- i januar på volkswagen verksted.

Skrevet

Vi betalte nettop 250 kr. på SnapDrive, men det var en kampanje. Av og til lønner det seg visst å være ute i siste liten. ;) Husker ikke hva vi betalte sist, men tror det ligger rundt 500-600 kr.

Skrevet

Jeg hadde bilen min på EU-kontroll i går og betalte 550 kr.

Skrevet

Vi har VW og betalte 200 på merkeverksted, men det er nok litt uvanlig. Jeg har sett at mange verksteder tilbyr EU-kontroll til 400 kroner. Imidlertid varierer det nok veldig fra verksted til verksted om de finner noe som må repareres eller ikke. Noen er nok veldig lure og finner noe uansett. Men hvem som gjør det, er ikke godt å vite. Vi endte i alle fall opp med å ikke betale mer enn 200 kroner, det var vidunderlig!

Gjest Fruktfat
Skrevet
Vi har VW og betalte 200 på merkeverksted, men det er nok litt uvanlig. Jeg har sett at mange verksteder tilbyr EU-kontroll til 400 kroner. Imidlertid varierer det nok veldig fra verksted til verksted om de finner noe som må repareres eller ikke. Noen er nok veldig lure og finner noe uansett. Men hvem som gjør det, er ikke godt å vite. Vi endte i alle fall opp med å ikke betale mer enn 200 kroner, det var vidunderlig!

det var et tilbud ja,selve eu-kontrollen koster nemlig 250 kr, pluss det verkstedet tar for å utføre den. så her har verkstedet "sponset" 50kr, ikke dumt det! :)

Gjest Bertine
Skrevet

Gjøres eu kontrollen på 1 dag, eller må bilen være der lengre?

Vi er ganske avhengige av bilen til jobb ...

Skrevet

Bruker ca 30 min på selve kontollen og koster fra 530 kr å opp på vårt verksted.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...