AnonymBruker Skrevet 9. mai 2024 #1 Del Skrevet 9. mai 2024 Har vært på nettdating sider noen måneder nå og har elendige erfaringer. Har opplevd tre lovebombere, og det føltes jo helt fantastisk ut i begynnelsen. Jeg lot med lure, falt for alt de sa og svevde på skyer. Meldinger på morgenen, lunch, middag og hele kvelder. Masse hjerter og flotte ord. Som «fersk» visste jeg ikke at det var noe som het lovebombing, et ukjent fenomen. Traff to av de, den ene var i psykisk ubalanse, den andre drev med seksuelle aktiviteter som ikke er noe for meg. Den tredje skrev følgende: «Jeg tenker på deg hele tiden og gleder meg så til å treffe deg i helgen. 🥰Du er i hodet mitt konstant!», jeg svarte noe lignende og så blokkerte han meg! Helt ut av det blå. Det var vondt! For 4 dager siden fikk jeg match med en hyggelig mann. Han ville snakke på telefonen med en gang, så vi har pratet sammen tre ganger nå. Han sender kun en melding om dagen, NULL lovebombing, og det føles så rart og annerledes ut. Jeg svevet ikke på skyer men han er en veldig hyggelig mann. Seriøs, og klar på hva han leter etter. Jeg savner litt lovebombing og sky-sveving men prøver å si til meg selv at dette faktisk kan være en bra ting. Dere som har funnet noen på nett, hva tenker dere? Er det dumt av meg å tenke at han ikke er så interessert siden han ikke er så aktiv med meldinger og ingen lovebombing? Vi har jo snakket på tlf de to siste dagene og skal snakkes igjen i kveld. Han vil også at vi skal treffes neste uke. Anonymkode: 3bd36...9b3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2024 #2 Del Skrevet 9. mai 2024 Du burde kanskje lese deg litt opp på lovebombing? Love bombing is considered a deliberate and manipulative tactic that is deployed in order to gain the upper hand over a new partner and increase his or her dependence on the bomber. Because of this, it is often attributed to individuals who are high in narcissism or other antisocial traits or those who engage in domestic violence; it has also been frequently used in reference to cults. Skjønner ikke helt at du kan ønske at noen skal lovebombe deg Og husk nå at den siste som lovebomba deg endte med å ghoste deg. Anonymkode: 591b4...897 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2024 #3 Del Skrevet 9. mai 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du burde kanskje lese deg litt opp på lovebombing? Love bombing is considered a deliberate and manipulative tactic that is deployed in order to gain the upper hand over a new partner and increase his or her dependence on the bomber. Because of this, it is often attributed to individuals who are high in narcissism or other antisocial traits or those who engage in domestic violence; it has also been frequently used in reference to cults. Skjønner ikke helt at du kan ønske at noen skal lovebombe deg Og husk nå at den siste som lovebomba deg endte med å ghoste deg. Anonymkode: 591b4...897 Ts her. Det er vel ikke helt det jeg sier. Men å gå fra lovebombing til en eneste kort melding om dagen er litt rart…. Det føles jo litt som om at han ikke er så interessert…. Selv om vi snakkes på telefonen. Anonymkode: 3bd36...9b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2024 #4 Del Skrevet 9. mai 2024 Lovebombing kan jo være direkte farlig. Det finnes sikkert uskyldig lovebombing óg, hvor avsender bare er ivrig, men generelt er det et stort varseltegn. De som faller for sånt er jo gjerne sårbare personer som enten har blitt behandlet dårlig tidligere, eller har traumer og stiller "svakere" i en relasjon enn lovebomberen og derfor lar seg bli utnyttet og manipulert. Så om du faller lett for lovebombing, lurer jeg heller på om du kanskje har noe å jobbe med og burde ta pause fra datingen en stund og fokusere på deg selv og styrke egen selvfølelse. At du craver overdreven og pågående (det andre ville kalt "plagsom") oppmerksomhet, og ikke ser hvor slibrig og ekkelt det er, kan gjøre at du havner i et kontrollerende og usunt forhold til slutt. Men igjen, det KAN og være uskyldig selvsagt. Min erfaring etter mange år på datingapper hvor jeg har møtt fine, oppegående menn (hvor jeg har avvist såkalte lovebombere fra første swipe fordi *grøss*) er at man gjerne bare er nysgjerrig på hverandre i begynnelsen. Komplimenter er det ofte, men ikke forveksle "Ou, så utrolig vakker du er 😊", som er et kompliment, med "Du er det vakreste jeg noensinne har sett, drømte om deg i hele natt, aldri følt sånt før 😍😍😍" etter kort tid over chat. Ved sistenevnte er det greit å bremse ned litt for dere begge. Da jeg swipet på mannen chattet vi minimalt, og han nevnte noe jeg hadde i profilen min som første date aktivitet og spurte om ikke vi bare skulle møtes og gjøre det. Enkelt og greit. Sommerfuglene kom da vi først møttes og ble kjent, og da var det og relativt rolig og behagelig og fikk en melding dagen etter som lød ala "Hadde det så gøy med deg i går og la vel ikke skjul på at jeg er interessert i en date til, så nå er det opp til deg 😊". Så for min del høres nr 2 du dater ut som et sunnhetstegn spør du meg. Anonymkode: 601a6...f36 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå