Champagnepiken Skrevet 14. februar 2006 Forfatter #21 Skrevet 14. februar 2006 Gratulerer med nytt hjem da, Champagnepiken ! ← Tusen takk!
Eføy Skrevet 23. juni 2006 #22 Skrevet 23. juni 2006 Er jo en stund siden dere skrev i denne tråden, men jeg spør likevel, siden jeg vurderer å gjøre det samme som dere har gjort. Vi skal flytte inn i ny leilighet, og jeg vurderer å kjøpe et par furumøbler, for så å lakkere de i kirsebærfarge. Jeg lurer egentlig på hvor mye du betalte for lakken jeg, og for det du behandlet treverket med før du lakkerte. Tar det lang tid før det tørker? Håper noen kan svare meg på dette!
Gjest Fruktfat Skrevet 23. juni 2006 #23 Skrevet 23. juni 2006 vi gjorde det samme på et framskap i furu, blir knallfint! og nå har vi kjøpt et forsby spisebord på IKEA, sambo pusset det ned og beiset med herdins mahognybrun, og lakker mange ganger med klarlakk (tre stjerner) på plate. beina skal vi male hvite. på framskapet lakket vi seks ganger med klarlakk, det er utrolig fint og ser helt nytt ut, samme blir det nok med bordet, minst 6 lag med lakk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå