AnonymBruker Skrevet 9. mai 2024 #1 Skrevet 9. mai 2024 Jeg venter en pakke som ble sendt samme dagen jeg bestilte men helthjem er treig. Og de pleier å være raske 🤷♀️ Den har stått på Vestby siden 02.05 og det står «vi har mottatt pakken din, den klargjøres for veien videre». Den har jo stått fast der. Kontaktet dem på mandag og fikk beskjed om at den kommer snart, kontaktet de igjen i går og samme svar 🙄 Bør jeg ta kontakt med nettbutikken? Anonymkode: 7fa4b...056
PeeWee Skrevet 9. mai 2024 #2 Skrevet 9. mai 2024 Mulig de har feil på datasystemet sitt. De gjort at jeg måtte vente tre uker på en pakke levert fra Oslo.
Gjest Lykkedykker Skrevet 9. mai 2024 #3 Skrevet 9. mai 2024 Av og til drar pakker med helt hjem på en liten vandring rundt om i norge. En pakke jeg skulle motta fra oslo til hamar dro innom bergen en tur først.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2024 #4 Skrevet 9. mai 2024 Jeg har også opplevd at pakker har tatt litt lengre tid enn forventet fra helthjem, men de har kommet frem til slutt 🙂 Anonymkode: 1872d...c9d 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2024 #5 Skrevet 9. mai 2024 helt hjem har jo vært fullstendig RÆVVA hele iden. kan fort ta opp til to uker med det tullet der. Mye bedre med vanlig posten / bring. Anonymkode: b7ce1...733 3
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2024 #6 Skrevet 9. mai 2024 Helt hjem driver og leter etter en av mine pakker for tiden på transittlageret sitt. Den har vært borte der snart i 3 uker nå, så nå skal jeg snart be om erstatning. Anonymkode: 34e2a...2d4
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2024 #7 Skrevet 9. mai 2024 Men, bør jeg kontakte nettbutikken eller avvente litt til? Ts Anonymkode: 7fa4b...056
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2024 #8 Skrevet 9. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men, bør jeg kontakte nettbutikken eller avvente litt til? Ts Anonymkode: 7fa4b...056 Det er neppe noe nettbutikken får gjort. Det er transportselskapet du må ta opp kampen med. Anonymkode: dc623...861 2
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2024 #9 Skrevet 9. mai 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det er neppe noe nettbutikken får gjort. Det er transportselskapet du må ta opp kampen med. Anonymkode: dc623...861 Det er nettbutikken som må ta kampen med transportselskapet. Det er ikke kundens problem at butikken benytter en transportør som ikke fungerer. Det er butikkens ansvar å levere varene. Anonymkode: 34e2a...2d4 1 1 2
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #10 Skrevet 10. mai 2024 Ingen pakke i dag heller, nå begynner jeg å bli litt forbannet😖 Ts Anonymkode: 7fa4b...056
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #11 Skrevet 10. mai 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Det er neppe noe nettbutikken får gjort. Det er transportselskapet du må ta opp kampen med. Anonymkode: dc623...861 😳 Det må jeg vel ikke, det er ikke jeg som har sendt pakken, nettbutikken må ordne opp i det. Ts Anonymkode: 7fa4b...056
Gjest Lykkedykker Skrevet 10. mai 2024 #12 Skrevet 10. mai 2024 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Ingen pakke i dag heller, nå begynner jeg å bli litt forbannet😖 Ts Anonymkode: 7fa4b...056 Dette står nå på min temu. Venter på pakke som ankom helthjem 5mai.
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #13 Skrevet 10. mai 2024 Helthjem suger. Fikk beskjed på mail at pakken skulle være på dørmatten i dag + på sporingen stod det at pakken leveres i natt, men pakken er ikke kommet ennå. Posten i Norge suger. Helthjem, PostNord, Posten og Bring. Udugelig service. Anonymkode: 78df3...5b2 3
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #14 Skrevet 10. mai 2024 Har akkurat samme problem nå jeg også. Pakken skulle ha vært levert 2.mai, men budet fant visst ikke pakken på terminalen deres. Etter flere runder med kundeservice har de nå endelig funnet pakken, men nå sier de at de ikke klarer å levere den hjem til meg. Så i stedet sender de den til en butikk over 3km unna (jeg er høygravid og uten bil), uten at de har noen forklaring på hvorfor. Helt hjem er virkelig noe drit. Anonymkode: 65309...8ef
Delia Peabody Skrevet 10. mai 2024 #15 Skrevet 10. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har akkurat samme problem nå jeg også. Pakken skulle ha vært levert 2.mai, men budet fant visst ikke pakken på terminalen deres. Etter flere runder med kundeservice har de nå endelig funnet pakken, men nå sier de at de ikke klarer å levere den hjem til meg. Så i stedet sender de den til en butikk over 3km unna (jeg er høygravid og uten bil), uten at de har noen forklaring på hvorfor. Helt hjem er virkelig noe drit. Anonymkode: 65309...8ef Virker som om HeltHjem har bud-trøbbel for tida. Veldig mye som skulle vært hjem til folk havner på utleveringssteder. 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #16 Skrevet 10. mai 2024 Delia Peabody skrev (1 time siden): Virker som om HeltHjem har bud-trøbbel for tida. Veldig mye som skulle vært hjem til folk havner på utleveringssteder. Sitter med samme inntrykk. Sikkert fått over 100 pakker hjem igjennom årene, men siste leverte de på leveringssted, selv om det var god plass til den i postkassa. Merkelig. Anonymkode: 1c9b6...035 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2024 #17 Skrevet 25. august 2024 Helthjem fikk jeg nå langt opp i halsen! Ikke kom å fortell meg at inngangen min med påfølgende parkeringsplass stor nok til en dagligvarebutikk ikke er stor nok til en liten pakke med 4 klesplagg. Nå blir det 1.5 times rusletur i pøsende regn på meg. Wooohooo! Anonymkode: 08111...e88
AnonymBruker Skrevet 25. august 2024 #18 Skrevet 25. august 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Helthjem fikk jeg nå langt opp i halsen! Ikke kom å fortell meg at inngangen min med påfølgende parkeringsplass stor nok til en dagligvarebutikk ikke er stor nok til en liten pakke med 4 klesplagg. Nå blir det 1.5 times rusletur i pøsende regn på meg. Wooohooo! Anonymkode: 08111...e88 Skjønte ikke denne? Mener du at du ville ha pakken på dørmatten? Virker som pakken ikke fikk plass i postkassen. Anonymkode: 9b342...644
AnonymBruker Skrevet 25. august 2024 #19 Skrevet 25. august 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Helthjem fikk jeg nå langt opp i halsen! Ikke kom å fortell meg at inngangen min med påfølgende parkeringsplass stor nok til en dagligvarebutikk ikke er stor nok til en liten pakke med 4 klesplagg. Nå blir det 1.5 times rusletur i pøsende regn på meg. Wooohooo! Anonymkode: 08111...e88 Helt hjemmet bare problemer når pakken ikke får plass i en fyrstikkeske, nesten. (Litt overdrevet). Anonymkode: aaf5d...fbf
Rosa Gnom Skrevet 28. april #20 Skrevet 28. april Er det noen flere som har problemer med helt hjem nå i 2025? Venter på en pakke som skulle kommet i forrige uke. Står bare "forsinket" på forsendelsen. Tar kontakt med kundeservice og får beskjed om at den kanskje kommer idag. Ikke sett noenting. Lei av å vente. Useriøst firma.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå