Gå til innhold

Del II: Liker ikke fyrer knekkebrød?

Anbefalte innlegg

Gjest GreenSky
Skrevet

Jeg klarer aldri å spise opp et brød før det blir gammelt og ekkelt. Derfor har jeg mye knekkebrød. Men det er heller ikke poppulært hos gutta. Liker ikke fyrer knekkebrød, heller?

*lurer* :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg støtter påstanden om at fyrer ikke liker knekkebrød! Alle mine ekser rynket svært mye på nesen når de så jeg bare hadde knekkebrød :Nikke:

Skrevet

Mannen min liker heller ikke knekkebrød, men kan til *nød* spise det med brunost på... Men han foretrekker heller selina kjekser e.l. med brunost framfor alle typer knekkebrød..

Gjest kenneth
Skrevet

Jeg spiser knekkebrød, men mest fordi jeg liksom er litt på slankern. Ellers fungerer det som nødproviant hvis brødet er for gammelt eller ikke-eksisterende i heimen. Det er jo ganske tørt da...

Skrevet

:ler:

Jeg har også inntrykk av at 'ekte menn' ikke spiser knekkebrød. De spiser heller ikke yoghurt.

Skrevet

Min liker ikke knekkebrød, men kan til nøds få det i seg dersom han væter det først.... Ikke spiser han yoghurt heller :)

Skrevet

Jeg har også inntrykk av at 'ekte menn' ikke spiser knekkebrød. De spiser heller ikke yoghurt.

:grine: Mannen min er da ekte...

Her er det jeg som ikke liker knekkebrød og mannen som kan finne på å handle inn og spise det.

Men yohurt er det bare jeg som spiser.

Skrevet

Samme her i huset.

Salatblad eller annet "grønt" på brødskiva er litt for femi det også :ler:

Gjest Bellatrix
Skrevet

Mannen min liker knekkebrød. Men han spiser de uten pålegg. Ikke smør engang. :overrasket:

Gjest GreenSky
Skrevet

Grove knekkebrød også? Kunne kanskje spist frøknekkebrød uten noe på, men ikke grove.

Skrevet

sambo spiser nesten bare knekkebrød istedet for vanlig brød han.

både salat og knekkebrød...han er vist noe for seg selv ja ;)

Skrevet

Kan jeg slenge inn at de ikke drikker te? (eller må jeg lage en egen tråd for det?) :ler:

Skrevet
Kan jeg slenge inn at de ikke drikker te? (eller må jeg lage en egen tråd for det?) :ler:

min drikker te også han :ler:

Skrevet

Mannen min liker knekkebrød han. Helst den grove typen og uten noe på. :sjokkbla:

Yoghurt liker han også, men spiser det ikke ofte. Også må det være den søte typen.

Men te? Nei det er veldig sjelden og bare en halv kopp.

Gjest GreenSky
Skrevet

:sjarmor: Hiv deg på bølgen og lag en tråd. Skal lage en ny snart, selv.

Skrevet

Vet ikke med de andre karene jeg kjenner, men mannen min spiser knekkebrød med brunost på til frokost hver eneste dag i ukedagene han. Og er da virkelig MANN vil jeg påstå ;) !

Gjest Catwoman
Skrevet

hmm....Har aldri erfart at det er vanlig at menn ike spiser knekkebrød. Jeg kjenner mange menn som liker knekkebrød.

Skrevet

det er jo så tørt og jævlig, det er jo en grunn til man kaster et vanlig brød når det er tørt

Skrevet

Mannen er ikke veldig gla' i knekkebrød, men veldig gla' i te! :ler:

Gjest Sukkerert
Skrevet

Min fyr er kjempeglad i både knekkebrød, youghurt og te! :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...