Gå til innhold

Date?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har hatt litt kontakt med en eks fra tenårene, over en tid. Vi har bare tekstet, hvor han en gang fortalte at han tenker på meg ofte selv om det er lenge siden vårt forhold. Har da sagt at jeg tenker på han også innimellom, men at jeg er i et forhold og det blir feil å skulle ha for mye kontakt. 

Jeg har nylig blitt alene (siden januar) etter mange års samboerskap. Dette har vært et turbulent forhold, hvor begge har forsøkt å få det til å fungere over lang tid, uten å lykkes. Det måtte vi til slutt erkjenne, og det var helt klart en rett avgjørelse. Vi eier leilighet sammen, og har barn. Så det er komplisert akkurat nå.

Jeg tok kontakt med han for noen uker siden for å høre hvordan det gikk, og han sa da at det ville vært kjekt å møtes. Fortalte ingenting om at jeg var singel siden vi nylig har gått ut med det offentlig. Har igjen vært avvisende angående det, siden jeg føler jeg må vente og at det er for tidlig. Er usikker på om jeg er klar for det, selv om jeg tydeligvis er interessert i en date - bare for å se hvordan det er.

Jeg sa at jeg har en del ting som skjer fremover så det ville ta litt tid. Da sa han at jeg kunne bare si i fra når det passet. Han har ikke tatt kontakt i mellomtiden. Jeg føler egentlig at jeg vil vente med å møte noen til jeg er i en annen livssituasjon, og fått dette mer på avstand det jeg står i. Burde jeg sende en melding og forklare det til han, eller blir det rart? Er det sånn at hvis han virkelig ville møtt meg så hadde han gitt lyd fra seg? 

Anonymkode: c8967...c86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hvorfor tar du kontakt med han hvis du ikke vil møte han?

Anonymkode: ecd7f...14e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ZarahSweet

Er ikke sikkert dere har noe seksuell kjemi nå da. Ofte romantiserer enn tidligere forhold, spesielt fra tenårene.

Om han ser at du nylig har vært igjennom er brudd og du har sagt du tar kontakt når du er mer på plass så viser det at han respekterer det ved å ikke kontakte deg mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...