AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #1 Skrevet 8. mai 2024 Dater en mann som står i en helt ekstremt tøff situasjon for tiden. Jeg har merket med at han ikke lenger er like seksuelt på. Han tenner max på meg de gangene vi "er der", men jeg merker meg at han ikke tar like mye initiativ. Han sier selv at han klarer ikke fokusere på både å være en god kjæreste og på sex og på alt han står i, det blir litt for mye nå, men han gjør sitt beste sier han. Er det vanlig at det kan gå utover sexlivet, nesten så lysten blir sjeldnere, når man står midt i et kaos? Savner at han er seksuelt på, for da begjærer han meg hele tiden...Jeg får nok være tålmodig og håpe han kommer dit igjen når ting roer seg. Anonymkode: ad847...9de 2
Mayer Skrevet 8. mai 2024 #2 Skrevet 8. mai 2024 (endret) AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Dater en mann som står i en helt ekstremt tøff situasjon for tiden. Jeg har merket med at han ikke lenger er like seksuelt på. Han tenner max på meg de gangene vi "er der", men jeg merker meg at han ikke tar like mye initiativ. Han sier selv at han klarer ikke fokusere på både å være en god kjæreste og på sex og på alt han står i, det blir litt for mye nå, men han gjør sitt beste sier han. Er det vanlig at det kan gå utover sexlivet, nesten så lysten blir sjeldnere, når man står midt i et kaos? Savner at han er seksuelt på, for da begjærer han meg hele tiden...Jeg får nok være tålmodig og håpe han kommer dit igjen når ting roer seg. Anonymkode: ad847...9de Tror det er en vanlig reaksjon på en kaotisk hverdag ja Endret 8. mai 2024 av Mayer 1 3
senior Skrevet 8. mai 2024 #4 Skrevet 8. mai 2024 (endret) Jo absolutt. Stress og avledende tanker dreper nok sexlysten hos mange. Man kommer også lett inn i en ond sirkel hvis dårlige prestasjoner fører til prestasjonsangst. Endret 9. mai 2024 av senior 4
feliek54 Skrevet 8. mai 2024 #5 Skrevet 8. mai 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Dater en mann som står i en helt ekstremt tøff situasjon for tiden. Jeg har merket med at han ikke lenger er like seksuelt på. Han tenner max på meg de gangene vi "er der", men jeg merker meg at han ikke tar like mye initiativ. Han sier selv at han klarer ikke fokusere på både å være en god kjæreste og på sex og på alt han står i, det blir litt for mye nå, men han gjør sitt beste sier han. Er det vanlig at det kan gå utover sexlivet, nesten så lysten blir sjeldnere, når man står midt i et kaos? Savner at han er seksuelt på, for da begjærer han meg hele tiden...Jeg får nok være tålmodig og håpe han kommer dit igjen når ting roer seg. Anonymkode: ad847...9de Jeg tror alle kan miste lit lyst når en er i tøff situasjon uansett kjønn. 4
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #7 Skrevet 8. mai 2024 Ja, det er vell uavhengig av kjønn. Anonymkode: 9eb75...f52 3
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #8 Skrevet 8. mai 2024 Sexpress er turn off. Anonymkode: d15fa...3b4 1
kjekkfyr Skrevet 8. mai 2024 #9 Skrevet 8. mai 2024 Så absolutt - det kan lett spise opp overskuddet, i hvert fall for min del.. Hold ut, han kommer til å sette enorm pris på det når kaoset legger seg 😊 1
Irak Skrevet 9. mai 2024 #10 Skrevet 9. mai 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Dater en mann som står i en helt ekstremt tøff situasjon for tiden. Jeg har merket med at han ikke lenger er like seksuelt på. Han tenner max på meg de gangene vi "er der", men jeg merker meg at han ikke tar like mye initiativ. Han sier selv at han klarer ikke fokusere på både å være en god kjæreste og på sex og på alt han står i, det blir litt for mye nå, men han gjør sitt beste sier han. Er det vanlig at det kan gå utover sexlivet, nesten så lysten blir sjeldnere, når man står midt i et kaos? Savner at han er seksuelt på, for da begjærer han meg hele tiden...Jeg får nok være tålmodig og håpe han kommer dit igjen når ting roer seg. Anonymkode: ad847...9de Hvis han stresser mye så kan lysten avta...Er det noe du kan gjøre slik at han slapper mer av? For da vil jeg tro at lysten kan komme tilbake. Hvis du er vant til at det er han som ofte tar initiativ så kan jeg forstå at du stusser, men det handler jo om å gi og ta.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2024 #11 Skrevet 9. mai 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Dater en mann som står i en helt ekstremt tøff situasjon for tiden. Jeg har merket med at han ikke lenger er like seksuelt på. Han tenner max på meg de gangene vi "er der", men jeg merker meg at han ikke tar like mye initiativ. Han sier selv at han klarer ikke fokusere på både å være en god kjæreste og på sex og på alt han står i, det blir litt for mye nå, men han gjør sitt beste sier han. Er det vanlig at det kan gå utover sexlivet, nesten så lysten blir sjeldnere, når man står midt i et kaos? Savner at han er seksuelt på, for da begjærer han meg hele tiden...Jeg får nok være tålmodig og håpe han kommer dit igjen når ting roer seg. Anonymkode: ad847...9de Ja. Første som forsvinner når jeg har dårlig med søvn, stress, bekymringer, kaos osv er lysten på sex. Da ramler sex ut av prioriteringslista og blir bare en energityv. Anonymkode: 98eb1...ae9 1 1
Erfarenmann Skrevet 9. mai 2024 #12 Skrevet 9. mai 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Dater en mann som står i en helt ekstremt tøff situasjon for tiden. Jeg har merket med at han ikke lenger er like seksuelt på. Han tenner max på meg de gangene vi "er der", men jeg merker meg at han ikke tar like mye initiativ. Han sier selv at han klarer ikke fokusere på både å være en god kjæreste og på sex og på alt han står i, det blir litt for mye nå, men han gjør sitt beste sier han. Er det vanlig at det kan gå utover sexlivet, nesten så lysten blir sjeldnere, når man står midt i et kaos? Savner at han er seksuelt på, for da begjærer han meg hele tiden...Jeg får nok være tålmodig og håpe han kommer dit igjen når ting roer seg. Anonymkode: ad847...9de Det varierer nok hvem som blir påvirket av hva. Generelt så er det vel en menneskelig reaksjon du beskriver som ikke har så mye med kjønn å gjøre. 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2024 #13 Skrevet 9. mai 2024 Personavhengig tror jeg. Hvis er er superstresset så tar det over all energi, men hvis jeg bare er stresset over for mye å gjøre, så kam det hende jeg søker mot sex for å få hjernen vekk fra småstresset. Orgasme roer meg også ned, så det kan være en avspenning kvelden før jeg skal prestere på jobb e.l. Anonymkode: bc180...f09
Praktspragla Skrevet 9. mai 2024 #14 Skrevet 9. mai 2024 18 hours ago, AnonymBruker said: Dater en mann som står i en helt ekstremt tøff situasjon for tiden. Jeg har merket med at han ikke lenger er like seksuelt på. Han tenner max på meg de gangene vi "er der", men jeg merker meg at han ikke tar like mye initiativ. Han sier selv at han klarer ikke fokusere på både å være en god kjæreste og på sex og på alt han står i, det blir litt for mye nå, men han gjør sitt beste sier han. Er det vanlig at det kan gå utover sexlivet, nesten så lysten blir sjeldnere, når man står midt i et kaos? Savner at han er seksuelt på, for da begjærer han meg hele tiden...Jeg får nok være tålmodig og håpe han kommer dit igjen når ting roer seg. Anonymkode: ad847...9de Jeg kan bare svare av min erfaring med en svært (på innsiden) sensitiv mann, under høyt stress og høyt tempo omtrent alltid. Ja, det går veldig utover sexlivet. Men igjen, min kjæreste er veldig sensitiv, og ikke en av karene som kan bedekke hva som helst når som helst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå