Gå til innhold

Når han ikke tar seg bryet med å svare på meldinger/sende melding så er han vel ikke så interessert

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg prater med en som jeg har møtt flere ganger i virkeligheten før og bor i samme by. Jeg tok kontakt med han og han var så glad for det da han visst hadde vært interessert i flere år sa han. Det er jeg som tar initiativ til samtaler hver dag egentlig, vi har snakket en del på meldinger i noen dager. Idag så har han vært på noe greier på ettermiddagen, så svarte han meg på én melding før det ble helt stille igjen. Han kan jo ha sovnet når han kom hjem, men er ikke det vanlig å sende en melding ihvertfall når man kommer hjem for å si at man er sliten og tar kvelden, når man er interessert? Senest i går kveld så var han såå på, og i dag så var det en relativt kort tone og ingenting mer. Kanskje bare legge det dødt? Jeg gidder ikke bli såra, så bedre å skjønne greia nå enn senere. 

Anonymkode: 4fc3b...744

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Har du hatt sex med ham ? I såfall er han nok ferdig med deg, men greier ikke helt å si ifra. 

Anonymkode: f5280...893

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har du hatt sex med ham ? I såfall er han nok ferdig med deg, men greier ikke helt å si ifra. 

Anonymkode: f5280...893

Ikke hatt sex nei 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ikke hatt sex nei 😊

For all del ikke gjør det. 

Anonymkode: 8c1a1...a12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis du må spørre deg selv om han er interessert, så har du vel egentlig svaret.

Trekk deg unna og se om han reagerer.

Anonymkode: 010b7...dea

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Han er ikke interessert

Anonymkode: bfcda...4fe

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...