Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2006 #1 Skrevet 10. februar 2006 Jeg er så stiv i nakken! samboeren min pleier å massere meg litt innimellom, og det gjør så vondt at tårene spretter. men det som er så rart er at jeg synes det blir bare verre og verre. i dag våkna jeg opp og var stokk stiv, det verker skikkelig. hva kan dette være? hvordan får jeg myka opp nakken?
Gjest Gjesta Skrevet 10. februar 2006 #2 Skrevet 10. februar 2006 Er jo ikke alltid like lurt at folk som ikke har peiling på hva de driver med masserer da... Jeg sliter med en nakke selv, og gikk til kiropraktor, men fikk streng beskjed av legen min om at det kunne jeg ikke (jeg har en leddsykdom). kom deg til legen du, og få en henvisning til fysio eller hva det nå kan være at legen mener du bør gjøre
Gjest itla Skrevet 10. februar 2006 #3 Skrevet 10. februar 2006 Har også slitt med stiv nakke lenge, men det har blitt mye bedre etter at jeg begynte å gjøre yoga jevnlig.
Latee Skrevet 10. februar 2006 #4 Skrevet 10. februar 2006 Få deg en sånn "helsepute". Etter at jeg fikk min, har nakken min blitt mye, mye bedre! Og så støtter jeg forslaget om å komme deg til en lege.
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2006 #5 Skrevet 10. februar 2006 Jeg var også så stiv i nakken at jeg ikke kunne sjekke dødvinkelen når jeg kjørte bil (eller se bak meg ved rygging)... Legen min henviste til kiropraktor. Derr ble det tatt røntgen, og bl.a påvist forkalkninger i øvre del av ryggraden. Den første tiden gikk jeg til behandling regelmessig, men nå har jeg ikke vært der på et år. Det teite var at det var først etter behandling at jeg skjønte hvor ille det egentlig hadde vært! Jeg fortrengte det bare og fornektet at det var vondt. Kjæresten truet meg tilslutt til å gjøre noe med det da nakken låste seg totalt. Behandlingen er enkel (for kiropraktoren), gjør ikke vondt, og er en umiddelbar lettelse for deg. Søk behandling!!!
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2006 #6 Skrevet 10. februar 2006 ok takk folkens jeg får ta meg en tur...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå