AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #1 Del Skrevet 8. mai 2024 Jeg har allerede barn, men jeg har så utrolig lyst på et til. Mannen min er litt usikker på om han ønsker flere. Kommer han til å gå med på ett til (eller flere?). Og isåfall når vil jeg bli gravid eller få dette barnet?❤️ vil det bli et fint svangerskap?❤️ Tusen takk❤️ Anonymkode: bfd5d...6bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2024 #2 Del Skrevet 13. mai 2024 Ser et guttebarn, enten er det det dere har. Eller kommer til få. Det vet jeg ikke. Han er rundt 1.5-2 år, slik jeg ser ham. Mørk i håret. Men husk; dette er KG og ikke ta ting helt for god fisk. Anonymkode: 27f54...888 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2024 #3 Del Skrevet 13. mai 2024 Du vil føde antikristusen som vil bringe jorden inn i 1000 år med mørke om nøyaktig 429 dager. Anonymkode: 9c0a5...114 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2024 #4 Del Skrevet 21. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 13.5.2024 den 16.48): Ser et guttebarn, enten er det det dere har. Eller kommer til få. Det vet jeg ikke. Han er rundt 1.5-2 år, slik jeg ser ham. Mørk i håret. Men husk; dette er KG og ikke ta ting helt for god fisk. Anonymkode: 27f54...888 Ekspander Takk! Jeg har en gutt på 2 år! men han er lys i håret. Ser du kjønn på alle de tre? Ser du om/når jeg får jobbtilbud? Anonymkode: bfd5d...6bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2024 #5 Del Skrevet 21. mai 2024 Om dere får en til, blir mannen bitter og er utro mot deg Anonymkode: dc825...8e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #6 Del Skrevet 10. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 21.5.2024 den 18.12): Takk! Jeg har en gutt på 2 år! men han er lys i håret. Ser du kjønn på alle de tre? Ser du om/når jeg får jobbtilbud? Anonymkode: bfd5d...6bf Ekspander Ikke meg du spør her, men jeg ser samtaler rundt ting, bl.a om at det blir kjejt og rimeligere med neste barn, pga arving av klær og utstyr. Intensjonen er også det, men blir annerledes. Må smile her. For den arvingen av ting går det heller dårlig med. Barnet vil "bade" i rosa prinsesseting. Ikke nødvendigvis bokstavelig talt rosa i farge, men det er symbol på femininitet, som betyr ei jente. Denne jenta, som forøvrig er supersøt, omgis og kles opp i feminine ting og klær, og vil omfavne sin femininitet etterhvert som hun vokser til. Og fryder seg over alt som er typisk "jentete". Samtidig vil hun bli godt "herdet" og også ha en litt røff energi, pga hennes forbilder og søsken er gutter. Så hun vil få det beste av to verdener, blir passet på, samt får motstand dvs utfordringerå bryne seg på. Herlig gjeng. 2 gutter og 1 jente. Usikker på om jenta er yngst eller i midten. De to neste blir veldig tett, og derav vanskelig å se. Så tett at omtrent lik alder. Veldig tette, mulig tvillinger. Tror de er bare så tett i alder at tvillingutstyr er mest praktisk å bruke. Kan være tvillinger, men de er hvertfall svært tette, så mye at jeg ikke får frem hvem som er eldst. Litt tvillingfølelse, men mener at jenta er yngst. Har ditt nåværende barn en liten fetter? Evt mye sammen? Vanskelig å tolke i blant, men holder meg til det som først kom opp. (For kommer informasjon til meg fortløpende nå) Ser at dere har en herlig gjeng på 3 barn, altså 2gutter og 1 jente. Ang jobbtilbud, vil du få flere etterhvert. Du kommer til å trives, men blir annerledes enn forventet og tenkt. Dette pga barna som kommer, og arbeidstider må passe best mulig inn i deres familie. Inntekt blir det, men annerledes enn du og dere har sett for dere. Men det er ikke noe negativt i det, kun litt annerledes enn først tenkt. Det er svært mye fint i vente. Og med din positive tankegang, og handlekraftige væremåte, så vil alt gå mye bedre enn forventet. Tenker da på det praktiske i hverdagen, som mange vil synes er stressende og tungt. Ser deg svært lykkelig, og får ikke beskrevet framtiden på bedre måte enn at ting går "lekende lett" for deg og dere❤Husk at man alltid skal ta slik info med en klype salt. Men dette er altså hva jeg fikk opp, og kan nevne at jeg svært ofte får tilbakemeldinger om at jeg er treffsikker. Anonymkode: c23c5...904 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #7 Del Skrevet 10. juli 2024 Føyer til et syn som kom nå, med din partner som prater med en bekjent. Partner står der med gjeng på 5 barn. 4 gutter og 1 jente. Får "mine barn" følelse. Familie. Kan være nevøer som er med. Veldig god energi med sammensveiset følelse. Ser også prat og latter mellom deg og barnefar, med samtaler om hva som var, ønsker, og hvordan dere egentlig endte opp med å bli. Får opp veldig positivitet. Får også opp at dere er forbilder for mange andre rundt, uten at dere er klar over det selv. Folk prater om dere med beundring i stemmen. Folk ser på dere som den "perfekte" og lykkelige familien, som er tatt rett ut fra en reklamefilm. Kjenner jeg ble veldig nysgjerrig nå, på hvor stor familien deres blir! Blir en svært lykkelig familieci alle fall, det kommer veldig tydelig fram❤ Anonymkode: c23c5...904 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surpomp Skrevet 10. juli 2024 #8 Del Skrevet 10. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 13.5.2024 den 16.48): Ser et guttebarn, enten er det det dere har. Eller kommer til få. Det vet jeg ikke. Han er rundt 1.5-2 år, slik jeg ser ham. Mørk i håret. Men husk; dette er KG og ikke ta ting helt for god fisk. Anonymkode: 27f54...888 Ekspander Fjernspåing via KG, er og blir humbug og på lik linje med stjernetegn-spåing i ukebladene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #9 Del Skrevet 10. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 10.7.2024 den 7.04): Føyer til et syn som kom nå, med din partner som prater med en bekjent. Partner står der med gjeng på 5 barn. 4 gutter og 1 jente. Får "mine barn" følelse. Familie. Kan være nevøer som er med. Veldig god energi med sammensveiset følelse. Ser også prat og latter mellom deg og barnefar, med samtaler om hva som var, ønsker, og hvordan dere egentlig endte opp med å bli. Får opp veldig positivitet. Får også opp at dere er forbilder for mange andre rundt, uten at dere er klar over det selv. Folk prater om dere med beundring i stemmen. Folk ser på dere som den "perfekte" og lykkelige familien, som er tatt rett ut fra en reklamefilm. Kjenner jeg ble veldig nysgjerrig nå, på hvor stor familien deres blir! Blir en svært lykkelig familieci alle fall, det kommer veldig tydelig fram❤ Anonymkode: c23c5...904 Ekspander Åj, skjønner at du har gode klarsynte evner, også formidler du så fint! Kan jeg spørre om du kan spå meg også? Ser du om kjæresten og jeg kommer til å flytte sammen en dag? Ser du noe om fremtiden vår, hvordan vi evt vil bo og hvordan vi vil ha det sammen? ❤️ Anonymkode: 22484...713 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #10 Del Skrevet 13. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 8.5.2024 den 20.47): Jeg har allerede barn, men jeg har så utrolig lyst på et til. Mannen min er litt usikker på om han ønsker flere. Kommer han til å gå med på ett til (eller flere?). Og isåfall når vil jeg bli gravid eller få dette barnet?❤️ vil det bli et fint svangerskap?❤️ Tusen takk❤️ Anonymkode: bfd5d...6bf Ekspander Tror du kan få en jente om noen år 3-4 år, er som om det blir mer et hendig uhell enn sånn planlagt på forhånd. Litt tøffere enn med første men fin svangerskap Anonymkode: 3d269...c87 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surpomp Skrevet 14. juli 2024 #11 Del Skrevet 14. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 13.7.2024 den 13.33): Tror du kan få en jente om noen år 3-4 år, er som om det blir mer et hendig uhell enn sånn planlagt på forhånd. Litt tøffere enn med første men fin svangerskap Anonymkode: 3d269...c87 Ekspander Nå skal du få muligheten til å korrigere min skepsis til hva jeg definerer som humbug fra A til Å. Hva tror du om min fremtid ang jobb, hobbyer, økonomi, barn og helse ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2024 #12 Del Skrevet 14. juli 2024 TS, det blir ikke flere barn av årsaker du allerede vet. Du andre: Kjæresten din er utro. Anonymkode: 26ae6...c05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hoia Skrevet 14. juli 2024 #13 Del Skrevet 14. juli 2024 Du kan ringe en sånn spåtelefon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2024 #14 Del Skrevet 14. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 14.7.2024 den 8.16): TS, det blir ikke flere barn av årsaker du allerede vet. Du andre: Kjæresten din er utro. Anonymkode: 26ae6...c05 Ekspander Var det min kjæreste du mente var utro? Nei, det tror jeg nok ikke stemmer, han har jeg kjent i 30 år, og han har aldri vært utro i hele sitt liv. Han er en god og fin mann som vil andre bedre enn som så. Anonymkode: 22484...713 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2024 #15 Del Skrevet 14. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 14.7.2024 den 12.05): Var det min kjæreste du mente var utro? Nei, det tror jeg nok ikke stemmer, han har jeg kjent i 30 år, og han har aldri vært utro i hele sitt liv. Han er en god og fin mann som vil andre bedre enn som så. Anonymkode: 22484...713 Ekspander Nei, hans sanne jeg kjenner ikke du. Anonymkode: 26ae6...c05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2024 #16 Del Skrevet 15. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 14.7.2024 den 20.35): Nei, hans sanne jeg kjenner ikke du. Anonymkode: 26ae6...c05 Ekspander Og det gjør liksom du? Nå nei, du.. Anonymkode: 22484...713 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gaia Skrevet 25. juli 2024 #17 Del Skrevet 25. juli 2024 Hvis det er slik at spåing kan funke: kan noen forklare meg hvordan det er mulig å fjernspå noen man ikke vet hvem er? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #18 Del Skrevet 15. oktober 2024 Oppdatering: jeg er gravid med nummer tre😃 spent på om det er gutt eller jente🥰 ts Anonymkode: bfd5d...6bf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå