AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #1 Del Skrevet 8. mai 2024 Hvor bør jeg oppbevare vodkaen/spriten? Anonymkode: eff26...32e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #2 Del Skrevet 8. mai 2024 Ikke i fryser nei, glasset kan sprekke. Dessuten fryser vannet i vodkaen men ikke alkoholen, så det blir sterkt og i verste fall farlig. Anonymkode: 26d84...cba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #3 Del Skrevet 8. mai 2024 Vi oppbevarer det i vitrineskapet. Om du liker å ha det iskaldt kan du jo ha det i fryseren, vet andre som oppbevarer det slik, jeg foretrekker å legge det der før det skal drikkes. Anonymkode: 840ac...7bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #4 Del Skrevet 8. mai 2024 Hvorfor i alle dager skal du det da? Så mye rare ideer! Anonymkode: 49646...a3e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #5 Del Skrevet 8. mai 2024 Liker den best i kjøleskapet selv. Foretrekker kald vodka. Samme med gin. Anonymkode: 45b05...6f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #6 Del Skrevet 8. mai 2024 Ts her. Har hørt fra andre at sprit skal ligge k fryseren, men da er vel det feil. Da blir den stående i skapet i stua isteden Anonymkode: eff26...32e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 9. mai 2024 #7 Del Skrevet 9. mai 2024 13 hours ago, AnonymBruker said: Ts her. Har hørt fra andre at sprit skal ligge k fryseren, men da er vel det feil. Da blir den stående i skapet i stua isteden Anonymkode: eff26...32e Tryggest slik, eller i kjøleskapet. Jeg husker mine foreldres fortvilelse da akevittflaska i fryseren sprakk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå