AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #1 Skrevet 8. mai 2024 Jeg rotet med en kollega forrige uke, og frem til i dag har jeg trodd det var en annen. Har hatt sommerfugler når jeg snakker med den andre, og har tenkt på hvorfor han har vært så nonsjalant til hele greia. Hvorfor har han ikke nevnt det eller gitt meg mer enn ett sekund øyekontakt. Så har jeg et øyeblikk av klarhet og innser at det ikke var han, det var en helt annen. Og det gir så mening! Er det normalt å kunne glemme hvem man roter med og koble alle disse følelsene til en annen person på denne måten? Anonymkode: d57ae...827
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #2 Skrevet 8. mai 2024 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg rotet med en kollega forrige uke, og frem til i dag har jeg trodd det var en annen. Har hatt sommerfugler når jeg snakker med den andre, og har tenkt på hvorfor han har vært så nonsjalant til hele greia. Hvorfor har han ikke nevnt det eller gitt meg mer enn ett sekund øyekontakt. Så har jeg et øyeblikk av klarhet og innser at det ikke var han, det var en helt annen. Og det gir så mening! Er det normalt å kunne glemme hvem man roter med og koble alle disse følelsene til en annen person på denne måten? Anonymkode: d57ae...827 Bare om man er dritings. Som jeg regner du var. Anonymkode: bef32...c9f 5
Million Skrevet 8. mai 2024 #3 Skrevet 8. mai 2024 Tror ikke det er "normalt" om man er edru i hvert fall, men om du var påvirket av alkohol kan det jo sløve hukommelsen ganske mye. Man glemmer både det ene og det andre i fylla. 3
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #4 Skrevet 8. mai 2024 Jeg var helt klart beruset, så at jeg glemte ting ila kvelden kan jeg jo forstå at er normalt. Men å koble alle disse følelsene til en helt annen mann synes jeg er så veldig rart. Jeg delte jo ingenting fysisk, emosjonelt eller følelsesmessig i det hele tatt med han, og likevel så følte jeg en tilknytning og tiltrekning grunnet noe som ikke skjedde. Anonymkode: d57ae...827
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #5 Skrevet 8. mai 2024 Drikke litt mindre, så er det normalt å huske hvem man roter med. Anonymkode: 89d86...de5 2
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #6 Skrevet 8. mai 2024 Slapp av. Det vil komme frem en eller annen gang. Hilsen Gammel dame 60+ Anonymkode: 634f6...825
Kullsyrevann Skrevet 8. mai 2024 #7 Skrevet 8. mai 2024 Girl våknet du opp i en busk dagen derpå eller? Med mindre de er enegga tvillinger er det veldig rart ja. 3
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #8 Skrevet 8. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Drikke litt mindre, så er det normalt å huske hvem man roter med. Anonymkode: 89d86...de5 Absolutt. Jeg drikker svært sjeldent, kanskje sånn 2-3 ganger i året. Denne gangen ble det alt for mye, og jeg husker ikke helt hvordan jeg havnet i den situasjonen. Kan ikke huske at jeg drakk særlig mye engang. Det siste jeg husker er at jeg var på dansegulvet og da følte jeg meg ikke særlig full. Han jeg rotet med har jeg veldig lite kontakt med til vanlig og kan ikke huske å ha snakket med han engang, bare «våknet» i en sofa med han hvor han spurte om det gikk bra med meg. Anonymkode: d57ae...827
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #10 Skrevet 8. mai 2024 Kullsyrevann skrev (8 minutter siden): Girl våknet du opp i en busk dagen derpå eller? Med mindre de er enegga tvillinger er det veldig rart ja. Jeg våknet på et vis opp i sofaen med han dagen etter, og så fikk jeg litt panikk for at noen skulle merke at jeg var der og fortet meg hjem. Så jeg husker jo ikke helt hvordan han så ut, men de er veldig like altså. Og så var det mørkt da. Anonymkode: d57ae...827
Kullsyrevann Skrevet 8. mai 2024 #11 Skrevet 8. mai 2024 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Jeg våknet på et vis opp i sofaen med han dagen etter, og så fikk jeg litt panikk for at noen skulle merke at jeg var der og fortet meg hjem. Så jeg husker jo ikke helt hvordan han så ut, men de er veldig like altså. Og så var det mørkt da. Anonymkode: d57ae...827 Jeg dør av deg 😂 Du syns kanskje ikke det er så festlig, men en dag ler du av dette.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #12 Skrevet 8. mai 2024 Kullsyrevann skrev (1 minutt siden): Jeg dør av deg 😂 Du syns kanskje ikke det er så festlig, men en dag ler du av dette. Jeg synes det er helt sjukt flaut. Og særlig fordi jeg har gått rundt her og vært litt småyr rundt en annen kollega, og så er det ikke han i det hele tatt. Tenk hvis han har plukket opp på mine signaler og bare wtf. Herregud. Anonymkode: d57ae...827
Kullsyrevann Skrevet 8. mai 2024 #13 Skrevet 8. mai 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg synes det er helt sjukt flaut. Og særlig fordi jeg har gått rundt her og vært litt småyr rundt en annen kollega, og så er det ikke han i det hele tatt. Tenk hvis han har plukket opp på mine signaler og bare wtf. Herregud. Anonymkode: d57ae...827 Gi det noen uker så går de følelsene litt over. Det høres innmari kjipt ut, men du har ikke kjørt over katten til noen. Noen har ølbriller, du har hatt kollegabriller med dårlig styrke 🙏 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #14 Skrevet 8. mai 2024 Har skjedd meg også, syntes de var like. Sa tom. feil navn 😂 Anonymkode: e9aaa...1cf
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #15 Skrevet 8. mai 2024 Send en fellesmail, og be vedkommende som du rotet med på lørdag vennlig melde seg snarest 🤓 Anonymkode: c04a8...1c9
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #16 Skrevet 8. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Send en fellesmail, og be vedkommende som du rotet med på lørdag vennlig melde seg snarest 🤓 Anonymkode: c04a8...1c9 Hahaha, karrieredrepen!! Anonymkode: d57ae...827
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #17 Skrevet 8. mai 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Har skjedd meg også, syntes de var like. Sa tom. feil navn 😂 Anonymkode: e9aaa...1cf Det er så grusomt 🤣 Jeg er kjempeflau. Jeg aner jo ikke hva jeg har sagt, har jo helt sikkert sagt feil navn. Anonymkode: d57ae...827
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2024 #18 Skrevet 16. mai 2024 Du rotet med en kollega men usikker på hvem? Skjønte ikke helt Anonymkode: 69cb7...da5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå