AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #1 Skrevet 8. mai 2024 Ei venninne og jeg har søkt samme master. Jeg trodde vi skulle få svar rundt 20.07 som alle andre, men hun skrev til meg i stad at hun hadde kommet inn. Hun fikk en melding. Jeg har ikke fått denne meldingen, betyr det at jeg ikke kommer inn i det heletatt? Logget inn på Samordna opptak og der stod det ingenting om plass eller venteliste. Vi har nesten samme karakter, men hun har 0.2 bedre enn meg pga alderspoeng. Vi gikk samme bachelor. Anonymkode: af7f2...03e
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #2 Skrevet 8. mai 2024 Vi søker master gjennom søknadsweb, ikke samordnet opptak. Kanskje du har sjekket feil sted? Anonymkode: 64bc5...da7
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #3 Skrevet 8. mai 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Vi søker master gjennom søknadsweb, ikke samordnet opptak. Kanskje du har sjekket feil sted? Anonymkode: 64bc5...da7 Du hadde rett, jeg hadde sjekket feil sted. Kom inn 😃 Anonymkode: af7f2...03e 2 5
Daisy-love Skrevet 8. mai 2024 #4 Skrevet 8. mai 2024 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Du hadde rett, jeg hadde sjekket feil sted. Kom inn 😃 Anonymkode: af7f2...03e Gratulerer 🥰💪🏻🥳
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #5 Skrevet 8. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du hadde rett, jeg hadde sjekket feil sted. Kom inn 😃 Anonymkode: af7f2...03e Kom du inn på NMBU? Anonymkode: caf9a...89b
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #6 Skrevet 8. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ei venninne og jeg har søkt samme master. Jeg trodde vi skulle få svar rundt 20.07 som alle andre, men hun skrev til meg i stad at hun hadde kommet inn. Hun fikk en melding. Jeg har ikke fått denne meldingen, betyr det at jeg ikke kommer inn i det heletatt? Logget inn på Samordna opptak og der stod det ingenting om plass eller venteliste. Vi har nesten samme karakter, men hun har 0.2 bedre enn meg pga alderspoeng. Vi gikk samme bachelor. Anonymkode: af7f2...03e Nå spør jeg bare fordi jeg er nysgjerrig og venter selv på svar på masteropptak; Hvilken skole har du kommet inn på? Siden du får så tidlig svar. Også lurer jeg på det du skriver med alderspoeng. Trodde ikke det skulle telle på masteropptak? Gjør det på noen studier kanskje? Gratulerer med studieplass! Anonymkode: 6b8f0...aec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå