AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #1 Skrevet 8. mai 2024 Jeg har dessverre fått noen slike etter siste svangerskap/fødsel. De ser ut som tre små svarte føflekker på 2mm hver. Gynekologen har sjekket de ut og de er ufarlige. Er dette turn off for dere menn når man kommer ned og skal utføre en slikkejobb eller penetrere? Anonymkode: eb342...03b
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #2 Skrevet 8. mai 2024 Tror ikke jeg hadde lagt merke til det. Studerer ikke akkurat kjønnsleppene til dama med lupe. Mulig samboeren min har det også, uten at jeg har lagt merke til det🤷🏼♂️ Nei, det hadde ikke vært turn off. Anonymkode: 20a09...f5a 7
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #3 Skrevet 8. mai 2024 Er ikke det verste som kunne skjedd underlivet ditt som følge av svangerskap og fødsel, akkurat. Så om de småflekkene virkelig bekymrer deg så har du nok kommet bedre ifra det enn de fleste andre som har født. Anonymkode: 5dd58...6b4 2
Hillbill Skrevet 8. mai 2024 #4 Skrevet 8. mai 2024 Hadde neppe lagt merke til dem, og skjønner ikke helt hvorfor spørsmålet er "Pinlig"? Noen har arr etter fødsel, noen har små kjønnslepper, andre store. Noen er lyse, andre er mørke... Dere er alle forskjellige nedentil, og det er da ikke noe som er rett eller galt her. Bare forskjellig. 1 1
Erfarenmann Skrevet 8. mai 2024 #5 Skrevet 8. mai 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har dessverre fått noen slike etter siste svangerskap/fødsel. De ser ut som tre små svarte føflekker på 2mm hver. Gynekologen har sjekket de ut og de er ufarlige. Er dette turn off for dere menn når man kommer ned og skal utføre en slikkejobb eller penetrere? Anonymkode: eb342...03b Nei ingen turn off i det hele tatt 2
feliek54 Skrevet 8. mai 2024 #6 Skrevet 8. mai 2024 (endret) AnonymBruker skrev (19 timer siden): Jeg har dessverre fått noen slike etter siste svangerskap/fødsel. De ser ut som tre små svarte føflekker på 2mm hver. Gynekologen har sjekket de ut og de er ufarlige. Er dette turn off for dere menn når man kommer ned og skal utføre en slikkejobb eller penetrere? Anonymkode: eb342...03b Det er så mye annet som er viktig så jeg tror jeg ikke vil reagere på det selv om jeg skulle se det. Endret 9. mai 2024 av feliek54 1
TomSawyer Skrevet 8. mai 2024 #7 Skrevet 8. mai 2024 Nei hadde ikke brydd meg en millimeter en gang. 2
Bamseklemmer Skrevet 8. mai 2024 #8 Skrevet 8. mai 2024 Aldri hørt at åreknuter dannes på kjønnslepper? 🤔 Forresten.. jeg legger i fra meg lesebrillene på nattbordet😅 1
kjekkfyr Skrevet 8. mai 2024 #9 Skrevet 8. mai 2024 Hadde ikke viet det en tanke, har ikke perfekt pikk selv heller - så hadde garantert bare slikket og kost meg (og deg 😅) 3
lh45 Skrevet 9. mai 2024 #10 Skrevet 9. mai 2024 Min kone har hatt åreknuter på bena, borte nå. På kjønnsleppene vet jeg ikke men hennes er flotte og svulmende... 🤩
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2024 #11 Skrevet 9. mai 2024 Min ene kjønnsleppe er mye større enn den andre, men ingen har klaget 😁 Nyt sexlivet og ikke vær opphengt i bagateller på kroppen. Anonymkode: cdc5c...797 2 2
Gammelsmurfen Skrevet 9. mai 2024 #12 Skrevet 9. mai 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg har dessverre fått noen slike etter siste svangerskap/fødsel. De ser ut som tre små svarte føflekker på 2mm hver. Gynekologen har sjekket de ut og de er ufarlige. Er dette turn off for dere menn når man kommer ned og skal utføre en slikkejobb eller penetrere? Anonymkode: eb342...03b Overhodet ikke. 2
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2024 #13 Skrevet 9. mai 2024 kjekkfyr skrev (1 time siden): Hadde ikke viet det en tanke, har ikke perfekt pikk selv heller - så hadde garantert bare slikket og kost meg (og deg 😅) Det du sa her om perfekt pikk 👍 Jeg har vært med ca 10 stykker.. ingen har hatt lik pikk, men alle har vært perfekte på sin måte! Det er mannen og ikke pikken, og det gjelder nok for oss damer også. Anonymkode: cdc5c...797 2 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2024 #14 Skrevet 9. mai 2024 Hadde ikke brydd meg i det hele tatt. Ikke turn-off på noen som helst måte. M36 Anonymkode: 1896b...e2d 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2024 #15 Skrevet 9. mai 2024 Sikker på at det ikke er skin tags? Om det er det er det bare å knyte tanntråd rundt de, eller sytråd om de er veeeldig små. Da faller de av etter et døgn eller to. Anonymkode: d4dfc...b80
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2024 #16 Skrevet 9. mai 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg har dessverre fått noen slike etter siste svangerskap/fødsel. De ser ut som tre små svarte føflekker på 2mm hver. Gynekologen har sjekket de ut og de er ufarlige. Er dette turn off for dere menn når man kommer ned og skal utføre en slikkejobb eller penetrere? Anonymkode: eb342...03b Har aldri sett det men er nok ikke noe jeg hadde brydd meg om, kanskje jeg har sett det men bare ikke lagt merke til det. Anonymkode: da3cf...e7d
Bælfeit Skrevet 9. mai 2024 #17 Skrevet 9. mai 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg har dessverre fått noen slike etter siste svangerskap/fødsel. De ser ut som tre små svarte føflekker på 2mm hver. Gynekologen har sjekket de ut og de er ufarlige. Er dette turn off for dere menn når man kommer ned og skal utføre en slikkejobb eller penetrere? Anonymkode: eb342...03b Tror det hadde gått veldig fint jeg.Skal mere til å vippe meg av pinnen👍
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå