Gå til innhold

Hva gjør du for å føle deg komfortabel i kroppen din?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva gjør du for å føle deg komfortabel i kroppen din? Hva får deg til å føle deg vel eller uvel med kroppen din? 

Jeg er snart 30, har siden tenårene følt meg veldig ukomfortabel i kroppen min og er så lei av å føle at jeg må gjemme meg. Prøver å jobbe med psyken, har blitt flinkere til å gjøre yoga og mindfullness, trener litt og prøver å spise sunnere. Det hjelper litt. Men jeg ønsker mer inspirasjon, fra de som har slitt med det samme eller har knekt koden. 

Anonymkode: 3d87d...aa0

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Trist at ingen har svart på dette...

Jeg er i slutten av 30 årene og har alltid følt jeg ukomfortabel i min egen kropp. Men med årene har jeg bare begynt å gi mer og mer faen. Prøver å sette pris på at kroppen er sunn og frisk, framfor hvordan den ser ut. Etter å ha kjent på fysiske utfordringer gjennom årene setter jeg enda mer pris på å rett og slett være frisk. 

Vi har bare én kropp, og den gjør alt den kan for å ta vare på oss, og da er det viktig at vi også tar vare på den. Vi skal tross alt være sammen resten av livet.

Anonymkode: d2bda...9ac

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke, begynt å se kroppen mer som noe nyttig istedenfor noe som skal objektiviseres av andre, og prøver heller ikke bevisst å søke etter spesielt mannlig bekreftelse lenger. 

Anonymkode: 607f7...f97

• Nyttig 2
Skrevet (endret)

Slet mye med dette i tenårene. Trening og kosthold er viktig, og klær man trives med. Passform er viktig slik at man ikke føler at man drukner i klærne eller at de strammer for mye her og der. Tror også det er viktig å skifte fokuset over på helt andre ting og ikke henge seg altfor mye opp i det overfladiske.

M25

Endret av Mayer
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er nesten dobbelt så gammel som deg  og ble kalt FEIT og STYGG av mine nærmeste fra tidlig i tenårene. Utviklet alvorlig anoreksi og sultet bort alle muskler i kroppen. Har hatet meg selv i alle år helt til jeg begynte med styrketrening. Og nå blir jeg stadig slankere og sterkere og mer fornøyd med kroppen!!!

Anonymkode: c2f4e...546

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

spiser riktig og trener. Men er dessverre redd det har bikket over til å ta kontroll over hverdagen

Anonymkode: 3b477...51d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...